Atib Azzad Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Folk med slips uten dimple. Ser dette tilnærmet hver dag... Kan like så godt droppe slipset, visst man ikke har en dimple, spørr du meg. Første gang jeg har hørt om. Hvorfor er sånn 'dimple' så viktig? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 At det begynte å snø som pokkerten, som legger seg nå. Kunne det ikke gjort det før. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 (endret) Snøen kan legge seg rundt juletider, også kan den forsvinne på nyåret. Snø når det nærmer seg april er forkastelig. Endret 21. mars 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Snø kan holde seg på fjellet 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ikke at jeg er overrasket, jeg har sett snø i begynnelsen av Juni i dette landet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Ikke at jeg er overrasket, jeg har sett snø i begynnelsen av Juni i dette landet. Ikke uvanlig i Nord Trondheim har hatt snøbyger på 17. Mai Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Vestlandet også. Har hendt mer enn en gang at det sludder på 17 mai. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. mars 2018 Del Skrevet 21. mars 2018 Skjedd på 17. mai på nedre Romerike for 10 år siden. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 På ferie med søsteren min og dama. Fyfaen så dårlig stemning mellom dem og det går ut over meg siden begge klager til meg. 6 dager igjen. Orker det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Har bare deg sjøl å takke da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Haha! Ler faen meg en uke hver eneste gang sutrer over noe som har med dama og gjøre. Og det skjer jo rimelig ofte, så her i huset er det alltid god stemning pga. han. Krem! 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 På ferie med søsteren min og dama. Fyfaen så dårlig stemning mellom dem og det går ut over meg siden begge klager til meg. 6 dager igjen. Orker det ikke. Fikk du ikke nettopp dame? OG allerede gått på ferie sammen? Tsk tsk. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 På ferie med søsteren min og dama. Fyfaen så dårlig stemning mellom dem og det går ut over meg siden begge klager til meg. 6 dager igjen. Orker det ikke. Hvorfor drar dere på ferie sammen da? Er det ikke bedre å dra på ferie alene med dama? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Nibbler startet nylig opp i Trondheim, så startet Wolt opp rett etterpå. (Begge driver hjemlevering av mat fra restauranter) To små-margin nisjebedrifter som kommer til å ta livet av hverandre. Dette er grunnen til at vi ikke kan ha fine ting i Trondheim. Etterspørselen som allerede er liten blir fordelt på alle som skal drive med det samme. Prisene synker og man har ikke råd til å drive. Dette er bra som et lite enkeltmanns-foretak, eller bør drives som Uber. Wolt har til og med et eget kontor. Jeg fatter ikke at det er mulig. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 At jeg lovte meg selv å være singel lenge da det ble slutt mellom meg og exen for 10 måneder siden fordi det er så godt å være singel. Nå har jeg møtt ei jeg har fått følelser for (hun har også fått det for meg), og nå sitter jeg i det igjen. Dritt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 https://www.youtube.com/watch?v=oc1zGRUPztc&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Radiomusikk. De samme 4-5 dritt sangene spilles om igjen hver eneste dag. Samme melodi på alt, samme tekster. Fy faen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hvorfor hører dere på radio da? Blir som å klage på fotball når man ser på fotballkamp frivillig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2018 Del Skrevet 22. mars 2018 Hvorfor hører dere på radio da? Blir som å klage på fotball når man ser på fotballkamp frivillig. På jobb, hører den over hele bygget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå