Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Har HBO men finner ingenting å se på der nesten. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 At frisøren bare måtte totalt fucke opp håret mitt. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 At frisøren bare måtte totalt fucke opp håret mitt. Da er vi to. Slapp å betale jeg hvertfall Neste gang nekter jeg å la andre enn hun eneste som kan klippe meg slippe til. De er 3 stykker. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Jeg skal ikke klage på været siden det har vært nydelig i det siste, men nå vil jeg helst ikke se tosifra negative temperaturer igjen før i desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Nettsider som skal ha meg til å installere appen deres. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Når en glemmer å gå ut med søpla Fikk ihvertfall i gang hjertet så jeg rakk det i dag Hadde vært mye bedre om det var valgfritt å ha dunk, så kunne en ha levert selv på dynga Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Når en glemmer å gå ut med søpla Fikk ihvertfall i gang hjertet så jeg rakk det i dag Hadde vært mye bedre om det var valgfritt å ha dunk, så kunne en ha levert selv på dynga Skulle samlet det opp hjemme i lang tid da, hvordan? For hvis du skulle levert på dynga selv hver uke, ville det jo koste flesk. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 At det har vært speilblank is i gatene i snart 14 dager uten at det blir strødd. Må jo balansere som en sirkusartist for å komme meg fra døra til T-banen. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) Fraværsgrensa som gjør at jeg må vente flere uker på legetime, fordi noen var dum nok til å vedta dette. Endret 19. mars 2018 av Edgelord 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Når en glemmer å gå ut med søpla Fikk ihvertfall i gang hjertet så jeg rakk det i dag Hadde vært mye bedre om det var valgfritt å ha dunk, så kunne en ha levert selv på dynga Skulle samlet det opp hjemme i lang tid da, hvordan? For hvis du skulle levert på dynga selv hver uke, ville det jo koste flesk. Koster 3200 for den minste dunken og ~60,- for å levere 3 store søppelsekker på dynga og det holder å levere hver 3. måned da det ikke er noe avfall som vil begynne å lukte Har ikkematavfall og det meste kildesorteres, utrolig hvor lite søppel en kan få Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Disse 3200 finansierer muligens dynga, slik at det bare koster 60 der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Har ikke matavfall? Bruker du ikke-godkjent avfallskvern da? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Har ikke matavfall? Bruker du ikke-godkjent avfallskvern da? Nei, jeg spiser opp maten jeg kjøper Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Du spiser altså banan med skall osv? 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Glemte og sette ut pappdunken i dag, en måned til neste tømming... Full er den også. Får lage meg et bål. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Du spiser altså banan med skall osv? Spiser svært lite frukt og sånt går det fint an å kaste når en drar på butikken (returordning) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Glemte og sette ut pappdunken i dag, en måned til neste tømming... Full er den også. Får lage meg et bål. Eller levere på dynga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Du spiser altså banan med skall osv? Spiser svært lite frukt og sånt går det fint an å kaste når en drar på butikken (returordning) Du har returordning på frukt- og grøntskall på butikken din? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Høres ut som en slitsom løsning. Samle og ta turer til dynga og butikk med søpla. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) Må uansett på butikken noen ganger i uka og dynga noen ganger i året Skulle vurdert utedass om avløp ikke var påtvunget også Endret 19. mars 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå