Lami Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Ibux + Paracet = bra Ibux + Paralgin Forte = bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Manning the f up= best. Endret 17. mars 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Kjøpe sjokolade i går, spiste den i går, skulle ha den i kveld Lenke til kommentar
m20k Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt. 3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt. Det er jo helg. Man legger ikke på seg i helga så lenge man er flink i ukedagene /s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt. Hvorfor har du overvektige jenter på snap til å begynne med? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Begynner å bli smålei verking etter jeg opererte ut ei visdomstann på tirsdagen. Godt det finner Ibux, Paracet og ispakke ja...Arcoxia er den medisinen som skal være best mot slike smerter. Den er som pro-versjonen av Ibux, med bedre effekt og høyere risiko for hjerteinnfarkt. Den skal selvsagt ikke tas sammen med Ibux. En av ti europeere har ingen effekt av paralgin forte pga gener, og for øvrig er den vist å være dårlig egnet til tannpine. Endret 17. mars 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Folk som skal feire alt mulig dritt som ikke angår dem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Damen skulle på byn. Valgte en topp eller bluse what fucking ever som var åpen og vid typ 30cm i åpning helt ned til magen. Sier jeg ikke liker det (altså hva faen vise ele stellet på byn?), men hun fester det med en sikkerhetsnål oppe slik at det ikke vises noe, men som hun sier dagen etterpå at hun "mistet" på byn. God stemning, mhm. Elsker tanken på at hele stellet hennes var ute foran andre fordi nålen "forsvant". Hvorfor orker jeg forhold skjønner jeg ikke helt til tider. Endret 17. mars 2018 av Lami Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Trenden med at nettsider har en liten rød prikk med et tall i, for å indikere at man har fått melding, når det ikke er en melding fra en annen person, men en promoteringsmelding fra selve siden. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Når en fryser uten en god grunn Regner nesten med at jeg fryser nå fordi kroppen har gått på sparebluss på grunn av for lite næring Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Windows 10 Update Joda, en kan sette tidspunkt selv, men en kan bare være aktiv i 18 timer, i følge Microsoft Skulle likt å se Microsoft tvinge servere til å restarte for oppdatering 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt.Hvorfor har du overvektige jenter på snap til å begynne med? Skal han slette venner fra snap pga de er overvektige? Shallow jack 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Windows 10 Update Joda, en kan sette tidspunkt selv, men en kan bare være aktiv i 18 timer, i følge Microsoft Skulle likt å se Microsoft tvinge servere til å restarte for oppdatering Det er en av fordelene med Linux. Jeg bruker Ubuntu Studio. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Når noen kommer bort når du står i kassen og tar opp i posene, og begynner å spørre om hvordan det går med ditt og datt private ting.Og såpass høyt at andre rundt kassen begynner å gløtte. Jo jeg er sjenert og hater når noen gjør sånt, prøver å dra ned volumet og blir lett satt ut i sånne situasjoner. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Overvektige jenter som sender meg snaps om at de skal starte på slankekur, før de sender snap like etterpå om hvor mye de gleder seg til å spise denne deilige pizzaen med masse bacon, belønner seg selv med sjokolade fordi de har vært flinke og spist sunt i 3 dager før de klager på at de ikke går ned i vekt. Det dummeste er å si at man skal gjøre noe for å få instant god feedback. Da føles det ut som man har gjort noe. Rett tilbake til å spise seg mer tjukk, wooho. SVAKT Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 https://www.dagsavisen.no/innenriks/utoya-overlevende-grater-over-blomsterstotten-1.1116495 Litt svakt å gråte pga noen får blomster? Hva har det med noe å gjøre, nei faen as nå blir jeg oppgitt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Reklamer hvert fem min på dailymotion, kompisen hadde ikke dette før formatering.....what gives Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. mars 2018 Del Skrevet 18. mars 2018 Startet abb. på Netflix og nå har jeg plutselig alt for mye å se igjen, i en liten periode Har prøvd å se på Gervais Stand up 2 ganger nå, men sovnet begge gangene, som er litt sånn både og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå