Skurupu Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Når viften fra skjermkortet lager en liten surrelyd som kommer til og plage meg i flere år ettersom jeg ikke vet hvordan det kan fikses..Google "Coil whine gpu" Har opplevd dette selv, for mange år siden. Trudde lenge det var en vifte som problemet. Viste seg å være coil whine fra CPU. Plaget meg ikke nok til å kjøpe ny CPU, men det hjalp å være klar over at det ikke er noe jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Når viften fra skjermkortet lager en liten surrelyd som kommer til og plage meg i flere år ettersom jeg ikke vet hvordan det kan fikses..Google "Coil whine gpu"Har opplevd dette selv, for mange år siden. Trudde lenge det var en vifte som problemet. Viste seg å være coil whine fra CPU. Plaget meg ikke nok til å kjøpe ny CPU, men det hjalp å være klar over at det ikke er noe jeg kan gjøre med det. Har svak coil-whine fra gpu (GTX 1080) som starter med en gang jeg kjører noe med grafikk. Men det er på det nivået at jeg omtrent må holde øret inntil kabinettet for å høre det så sånn sett ingen plage. Har hørt flere opptak på YouTube med folk som har mye høyere enn det jeg har på min :-p Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Når viften fra skjermkortet lager en liten surrelyd som kommer til og plage meg i flere år ettersom jeg ikke vet hvordan det kan fikses.. Google "Coil whine gpu" Trodde først dette var saken, men usikker på om det er saken, skal titte mer inn på det når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Har lyst til å se en film, men vil ikke betale for frakt og vil heller ikke kjøpe mer enn jeg trenger, for å få gratis frakt Hadde den vært tilgjengelig på Netflix hadde jeg startet abb. Forøvrig, noen som har Netflix? Er "The Truman Show" tilgjengelig i Norge? Får den opp på den norske siden til Netflix, men bruker jeg en global Netflix søketjeneste så er den ikke tilgjengelig i Norge I tilfelle så irriterer det også.. Endret 16. mars 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Har lyst til å se en film, men vil ikke betale for frakt og vil heller ikke kjøpe mer enn jeg trenger, for å få gratis frakt Hadde den vært tilgjengelig på Netflix hadde jeg startet abb. Var det ikke du som syns det er greit å laste ned, "låne" og så slette den? "Lån" den da vel Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Har lyst til å se en film, men vil ikke betale for frakt og vil heller ikke kjøpe mer enn jeg trenger, for å få gratis frakt Hadde den vært tilgjengelig på Netflix hadde jeg startet abb. Var det ikke du som syns det er greit å laste ned, "låne" og så slette den? "Lån" den da vel Den er ferdig nedlastet om 9 dager Gammel film med få opplastere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Nå ble jeg litt nysgjerrig, som den film intresserte jeg er.. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Var det ikke du som syns det er greit å laste ned, "låne" og så slette den? "Lån" den da vel Den er ferdig nedlastet om 9 dager Gammel film med få opplastere På biblioteket har de masse, du kan gå inn selv og reservere via bibsok.no 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Nå ble jeg litt nysgjerrig, som den film intresserte jeg er.. Redigerte første posten Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Var det ikke du som syns det er greit å laste ned, "låne" og så slette den? "Lån" den da vel Den er ferdig nedlastet om 9 dager Gammel film med få opplastere På biblioteket har de masse, du kan gå inn selv og reservere via bibsok.no Da blir det billigere/raskere å kjøpe filmen Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 På biblioteket har de masse, du kan gå inn selv og reservere via bibsok.no Da blir det billigere/raskere å kjøpe filmen Ikke billigere vel? Billigere enn gratis? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 "The Truman Show" Kr 29 på YT.https://www.youtube.com/watch?v=LFTz6_lqWhg Den har faktisk jeg også på watchlista Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 På biblioteket har de masse, du kan gå inn selv og reservere via bibsok.no Da blir det billigere/raskere å kjøpe filmen Ikke billigere vel? Billigere enn gratis? Må ta bussen da Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 "The Truman Show" Kr 29 på YT.https://www.youtube.com/watch?v=LFTz6_lqWhg Den har faktisk jeg også på watchlista Kjøp for 99,- Cdon har den til 79,- (+frakt) Leie av filmen til 39,- da blir det billigere med Netflix Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Den er ferdig nedlastet om 9 dager Gammel film med få opplastere Tror ikke du har sjekket rett sted Timeout Endret 16. mars 2018 av Delvis Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Har lyst til å se en film, men vil ikke betale for frakt og vil heller ikke kjøpe mer enn jeg trenger, for å få gratis frakt Hadde den vært tilgjengelig på Netflix hadde jeg startet abb. Forøvrig, noen som har Netflix? Er "The Truman Show" tilgjengelig i Norge? Får den opp på den norske siden til Netflix, men bruker jeg en global Netflix søketjeneste så er den ikke tilgjengelig i Norge I tilfelle så irriterer det også.. Den er på norsk Netflix. Endret 16. mars 2018 av ^fmj 2 Lenke til kommentar
Lefse1 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Begynner å bli smålei verking etter jeg opererte ut ei visdomstann på tirsdagen. Godt det finner Ibux, Paracet og ispakke ja... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Kunne fått noe sterkere på resept, om du hadde spurt tannlegen (Startet abb. på Netflix og fikk sett "Truman Show". helt lovlig) Lenke til kommentar
Lefse1 Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Har brukt opp de 600mg Ibuxene jeg fikk på resept, og de Pinex Forte tablettene funker tydeligvis ikke på meg. 400mg Ibux kombinert med vanlig Paracet ser ut til å funke omtrent like bra heldigvis. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Ibux funker best mot tannpine, ifølge tannlegen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå