Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Jaja, gikk hvertfall ikke ut over deg ;-) Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Skal til USA med kjæresten. Hun søkte ESTA gjennom evisaonline.com. Moren sa det var den siden hun skulle bruke. Hun la igjen all passinfo og betalte $88. Aldri hørt om siden så googlet den. Er svindelside som stjeler infoen din. Er det faen mulig. Hvordan i helvete kan moren si at det er den siden hun skulle bruke. Jeg er helt oppgitt. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Skjønner ikke hvorfor alle insisterer på å la andre skaffe ESTA?? Jeg gjorde det direkte på den "offisielle" siden til ESTA, så slepper man betale mange hundre kroner for at andre skal gjøre det for deg. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Små tabuer i samfunnet blir 100x verre i lunsjen på jobb. Ingen tør å innrømme noe som helst, alle skal framstå helt normal og perfekt. Holdningene er minst 50 år tilbake i tid i denne halvtimen. Gjelder alle jobber jeg har hatt. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Skal til USA med kjæresten. Hun søkte ESTA gjennom evisaonline.com. Moren sa det var den siden hun skulle bruke. Hun la igjen all passinfo og betalte $88. Aldri hørt om siden så googlet den. Er svindelside som stjeler infoen din. Er det faen mulig. Hvordan i helvete kan moren si at det er den siden hun skulle bruke. Jeg er helt oppgitt. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Skjønner ikke hvorfor alle insisterer på å la andre skaffe ESTA?? Jeg gjorde det direkte på den "offisielle" siden til ESTA, så slepper man betale mange hundre kroner for at andre skal gjøre det for deg. Samme her. Tror jeg betalte 70 kr for at de skulle behandle den. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Om man googler ESTA så er https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ den første siden som dukker opp, og det er den riktige siden. At folk klarer å rote seg bort i andre sider når de skal søke, og attpåtil betaler 10 ganger hva det egentlig koster er for meg helt uforståelig, og dere får null sympati fra meg når dere nå er både svindlet, og frastjålet passinfo. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) Om man googler ESTA så er https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ den første siden som dukker opp, og det er den riktige siden. At folk klarer å rote seg bort i andre sider når de skal søke, og attpåtil betaler 10 ganger hva det egentlig koster er for meg helt uforståelig, og dere får null sympati fra meg når dere nå er både svindlet, og frastjålet passinfo.Sier faen det samme. Jeg er helt oppgitt. Siden reisen er på tirsdag får hun ikke nytt pass før det heller, og nå må derfor vente med å melde fra om dette til Politiet (som mest sannsynlig sperrer passet) om hun skal komme seg med .... Endret 14. mars 2018 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Folk som på død og liv skal tegne ruter rundt cellene i et regneark, bruke 7 forskjellige skriftstørrelser og 15 bakgrunnsfarger i samme regneark. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Får virkelig ikke gjort en dritt på jobb, mangler total evne til å konsentrere meg for tiden. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 at så små "mannfolk" som gale støre i det hele tatt får oppmerksomhet i media. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 For all del, viktig å la ekstremister som Listhaug få ture og gå. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Ekstremist my ass. Skal ikke mye utenfor det politisk korrekte for å bli en ekstremist gitt. Endret 15. mars 2018 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Jeg er så lei av uttrykket «politisk korrekt» om alt som omhandler medmenneskelighet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Jeg er så lei utrykket ekstremist om alt man ikke er enig i selv. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 gale støre Er dette en norsk vri på Crooked Hillary? 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 I dagens politiske miljø er det politisk korrekt å være politisk ukorrekt. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Når jeg gjør nøyaktig det samme som i en videoguide og det ikke fungerer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Er så kaldt igjen, skulle hatt et tøystykke å varme meg på, hmm... Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Når viften fra skjermkortet lager en liten surrelyd som kommer til og plage meg i flere år ettersom jeg ikke vet hvordan det kan fikses.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Når viften fra skjermkortet lager en liten surrelyd som kommer til og plage meg i flere år ettersom jeg ikke vet hvordan det kan fikses.. Google "Coil whine gpu" Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mars 2018 Del Skrevet 16. mars 2018 Når en ser på gradestokken, som står i sola, går ut i tynne klær og forventer at det er varmt ute (Det var +7, i sola, som er varmt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå