Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Marit Bjørgen som prøver å snakke engelsk i seiersintervjuet etter tremila. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Folk som prøver å bestemme hva jeg skal gjøre. 2 Lenke til kommentar
prettyboy1995 Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Faens dritt. Det går an å spore UPS pakkene gjennom Bring, men noen som husker hva som måtte tas vekk/legges til fra nummeret for å søke på den hos posten sin side? har du glemt meg igjen da Lami? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 BuffyAnneSummers, dra på butikken og kjøp en Stratos til meg. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Ble også fed up av folk som skal sjefe, gå foran, kommandere, bestemme..Forbaska mange som har den trangen der, spesielt på arbeidsplasser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Men akk så slitsom verden hadde vært dersom ikke tok på seg lederrollen av og til! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Hoften min er skjev igjen. Den var veldig rotert frem til jeg fikk til ortoped som ordnet det. Vært fin lenge. Nå er den skjev/rotert frem igjen. Hvorfor skjer dette ... Helvete. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) Feilpost. Misforståelse Endret 12. mars 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Moderatormelding To sider med offtopic om piratkopiering splittet ut i egen tråd. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM eller i Tilbakemeldingsseksjonen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Når 2 sider med on-topic blir splittet ut i ny tråd Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Alt for mye salt i suppa, rett i vasken Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Paradise Hotel-"""nyheter""". Det er det aller laveste av lavmål fra norsk presse. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Paradise Hotel-"""nyheter""". Det er det aller laveste av lavmål fra norsk presse. At det er såpass mye av det forteller dog det laveste av alle lavmål: At mange trykker seg inn på det. Jeg så første sesong av PH fordi min daværende kjæreste ville se på det. Aldri mer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 At ordet "attractive" alt for ofte oversettes til "attraktiv", når det åpenbart riktige hadde vært "tiltrekkende". Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Trøtt Mest lyst til å sove, men må nok holde meg våken noen timer til Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 At folk sier "be yourself" og "never give up" osv i 2018. Det er svada og vil alltid være svada. Mektig irriterende hvordan folk som starta på bunn og har oppnådd mye sier det er fordi de hadde tro på seg selv, så lenge man har det kan man klare alt... Yeah right. I retrospekt kan man si mye rart. Men det er bare fordi de brukte nok tid på noe og ble så flink at muligheter åpnet seg. Så hold kjeft, kortvarig motivasjonsboost er verdiløst. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 At lilleputt- og kommunistpartiet rødt i det hele tatt har noe å si på stortinget. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Fikk influensa her for tre uker siden. Forrige uke ble jeg bedre. Ingen feber. Frem til i går så har jeg bare hatt slim i halsen. Våkner opp i dag. Syk igjen. Slapp. Ekkel i nese og hals. Nå har jeg fått litt feber. Helvete! Hvordan faen er det mulig?! Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Influensaen som går i år er seig. Pluss at det er flere ulike influensavirus som går i år. Tok vaksine men er sjuk lell. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) Skal til USA med kjæresten. Hun søkte ESTA gjennom evisaonline.com. Moren sa det var den siden hun skulle bruke. Hun la igjen all passinfo og betalte $88. Aldri hørt om siden så googlet den. Er svindelside som stjeler infoen din. Er det faen mulig. Hvordan i helvete kan moren si at det er den siden hun skulle bruke. Jeg er helt oppgitt. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Endret 14. mars 2018 av Lami 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå