Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Paradise Hotel-"""nyheter""". Det er det aller laveste av lavmål fra norsk presse.

At det er såpass mye av det forteller dog det laveste av alle lavmål:

At mange trykker seg inn på det. Jeg så første sesong av PH fordi min daværende kjæreste ville se på det. Aldri mer.

Lenke til kommentar

At folk sier "be yourself" og "never give up" osv i 2018.

Det er svada og vil alltid være svada.

Mektig irriterende hvordan folk som starta på bunn og har oppnådd mye sier det er fordi de hadde tro på seg selv, så lenge man har det kan man klare alt... Yeah right.

I retrospekt kan man si mye rart. Men det er bare fordi de brukte nok tid på noe og ble så flink at muligheter åpnet seg.

Så hold kjeft, kortvarig motivasjonsboost er verdiløst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk influensa her for tre uker siden. Forrige uke ble jeg bedre. Ingen feber. Frem til i går så har jeg bare hatt slim i halsen.

Våkner opp i dag. Syk igjen. Slapp. Ekkel i nese og hals. Nå har jeg fått litt feber. Helvete! Hvordan faen er det mulig?!

Lenke til kommentar

Skal til USA med kjæresten.

Hun søkte ESTA gjennom evisaonline.com. Moren sa det var den siden hun skulle bruke. Hun la igjen all passinfo og betalte $88. Aldri hørt om siden så googlet den. Er svindelside som stjeler infoen din.

IMG_6586.png

Er det faen mulig. Hvordan i helvete kan moren si at det er den siden hun skulle bruke. Jeg er helt oppgitt. Vet ikke om jeg skal le eller grine.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...