Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke fordi de ønsker å få bud fra deg istedet? Litt sånn typ "hvor mye er du villig til å betale for den" for å se hvor mye de kan få?

Eller overvurderer jeg mennesker igjen? Har en tendens til å bli litt vel optimistisk innimellom!

Da burde det stå "kom med bud" eller selges "hbo xxx antall kroner"

Noen skriver jo faktisk "For mer info og pris: send pm..."

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Skambud fra folk på Finn. Har fått fire stykker bare i dag. Jeg skriver en pris, de foreslår halvparten av prisen jeg har satt. Jeg svarer "Nei." og ikke noe mer fordi jeg skjønner at den personen aldri vil gi en pris jeg er fornøyd med. De klager over at de ikke har mer penger å gi. "Så ikke prøv å få kjøpt noe du ikke har råd til da", svarer jeg. Hvorfor i alle dager skal jeg være villig til å selge noe med et stort tap bare fordi "de ikke har mer penger". Det er ikke mitt problem at de ikke har råd til det.

Fikk solgt varen til prisen jeg hadde satt til slutt, men alle skambudene gjør til at salg Finn er blitt et mareritt. Var ikke sånn for et år siden når jeg hadde forrige runde med å selge unna ting. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Sugen på søtsaker

Klarte meg en hel uke uten sug, så var jeg dum og kjøpte søtsaker i går..

Sotrapedoen : "Skal eg komme å hente deg då ?"

Dubious : Jeg bor langt pokker i vold.....

Spedoen : "Bur du heilt der ute , da kan jo ikkje eg komme å hente deg då" :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skambud fra folk på Finn. Har fått fire stykker bare i dag. Jeg skriver en pris, de foreslår halvparten av prisen jeg har satt. Jeg svarer "Nei." og ikke noe mer fordi jeg skjønner at den personen aldri vil gi en pris jeg er fornøyd med. De klager over at de ikke har mer penger å gi. "Så ikke prøv å få kjøpt noe du ikke har råd til da", svarer jeg. Hvorfor i alle dager skal jeg være villig til å selge noe med et stort tap bare fordi "de ikke har mer penger". Det er ikke mitt problem at de ikke har råd til det.

Fikk solgt varen til prisen jeg hadde satt til slutt, men alle skambudene gjør til at salg Finn er blitt et mareritt. Var ikke sånn for et år siden når jeg hadde forrige runde med å selge unna ting. 

Kjøpe bil ja :D

Lenke til kommentar

Folk på Finn er idioter. De som sender melding spør alltid, alltid, ALLTID om ting jeg har skrevet i annonsen. "Det står i annonsen" svarer jeg.

Så skal man avtale tid for henting, det er jo alltid like moro. Tre meldinger frem og tilbake for å finne en tid som passer. Så blir jeg hjemme den kvelden vi har avtalt. 40 minutter etter avtalt tid plinger det inn en melding "beklager, kunne ikke komme".

Mer fristende å pælme fullt brukbare ting enn å selge det for noen hundrelapper på Finn. Det er bare ikke verdt alt det maset som følger med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Filmer/serier som gjør HLR feil (Hjerte og Lunge Redning)

Haha, ja. Spesielt i sykehusserier. Skulle tro de tok 5 minutter på å lese seg opp eller se en video slik at det i det minste ser litt ut som de driver med HLR.

Har aldri sett en film eller serie der slikt der realistisk ut. Er vel fordi amerikanerne er redde for å bli saksøkt hvis de brister et ribbein på den de prøver å redde livet til. Ikke rart denne mentaliteten smitter over på film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...