Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser gjennom noen eksamensoppgaver, og i en oppgave skrives det "forklar hva X og Y er innen et visst tema", og når jeg titta i løsningsforslaget så jeg et svar som aldeles ikke har noe å gjøre der. Nemlig "se i læreboka". WTF forfatter?! Poenget med løsningsforslag er jo nettop å gi løsningen, ikke videresende oss til læreboka! :wallbash:

• Liker 2
Lenke til kommentar

De forbaskede isskrapene de gir deg støtt. Flotte greier, har en skuff med masse små isskraper av plast.

Tror de ikke folk har isskraper i bilen?

Geniale hvis du har koketopp i glass. Lager ikke merker og tar fast fett/oljerester.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De forbaskede isskrapene de gir deg støtt. Flotte greier, har en skuff med masse små isskraper av plast.

Geniale hvis du har koketopp i glass. Lager ikke merker og tar fast fett/oljerester.

Takk for tipset :)

Jeg bruker bare en bøtte med varmtvann.

Det er vel ikke akkurat tilrådelig? Da er det bedre med d-icer tror jeg.

Lenke til kommentar

Takk for tipset :)

Jeg bruker bare en bøtte med varmtvann.

Det er vel ikke akkurat tilrådelig? Da er det bedre med d-icer tror jeg.

Stemmer, vinduet kan sprekke.

Lenke til kommentar

Elbil med timer er enda bedre.

Hvorfor det?
Raskere enn dieselvarmere er min erfaring. Og man slipper dieseldunsten i garasjen. Har en elbil og en dieselbil med dieselvarmer i samme garasje her i gården. Og porten må åpnes litt før dieselvarmeren settes på for å unngå mye lukt.

Og nylig fikk jeg en oppdatering til elbilen som også forvarmer ratt og sete. Hverdagsluksus i kulden.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Hvorfor det?
Raskere enn dieselvarmere er min erfaring. Og man slipper dieseldunsten i garasjen. Har en elbil og en dieselbil med dieselvarmer i samme garasje her i gården. Og porten må åpnes litt før dieselvarmeren settes på for å unngå mye lukt.

Og nylig fikk jeg en oppdatering til elbilen som også forvarmer ratt og sete. Hverdagsluksus i kulden.

Ja, skjønner det hvis du har garasje, men da har man ikke problemer med is på vinduet heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor det?

Ja, skjønner det hvis du har garasje, men da har man ikke problemer med is på vinduet heller.
Nei. Men varmer bilen gjør jeg uansett. Har ikke varmet garasje og på dager med 30 minus så har det vært 3 minus i garasjen. Og da er det også kaldt i bilen. Da er det godt å sette på varme en time før avreise og sette seg inn i bil med varme i coupe, varme seter (har skinn og de blir fort kalde om vinteren), varmt ratt og ikke minst et varmt batteri slik at jeg ikke bruker så mye rekkevidde på å få optimal temperatur på batteriet.

Men har jeg glemt meg bort og setter på forvarming 10 min før avreise så har jeg fortsatt varm coupe, seter og ratt. Er veldig effektivt varmeanlegg der.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

At ikke Lync / Skype for Business ikke fungerer som vanlig IM... Om noen er offline kan man ikke sende melding, da får personen man forsøker å skrive til en mail om "tapt anrop". Om man går ut av samtalen så lagres det på mail i stedet for at det er noe slags historikk på chatten.

Endret av Edgelord
  • Liker 1
Lenke til kommentar

UPS.

Jeg venter en pakke med dyrt innhold. Skulle vært her i går. Det er pakke som skal leveres mellom 17-21 på kvelden på døren.

Hva tror dere skjer?

Blir ringt kl12 i dag og blir spurt om jeg er hjemme. Nei sier jeg. Så sier jeg at jeg er på skolen. Deretter sier han at jeg skal sende adressen og resten av det han sier er helt umulig å forstå hva han sier fordi han ikke er norsk. Så jeg sender han adressen til skolen i tilfelle han kom ned der siden han sa det. Kl16 drar jeg hjem og sier det til han. Nå er kl20 og ingenting kommet ennå.

Han ringer vel i morgen igjen på morningen og spør om jeg er hjemme. :)

Veldig mye opprettholdelse av "end of day delivery" og 2day delivery ja! Og dette betaler man dyre dommer for. Vits.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...