Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Slutt å skyld på alle andre Lami, ta ansvar for eget liv og egne handlinger...

Ser ikke det heller jeg, hvordan innlegget til Lami skyldte på andre enn seg selv?. Tror du bør lese litt nøyere etter, før du kommer med sånne anklager.

Lami skylder på at temaet er uinteressant fordi det er de andre på gruppen som har valgt det. Hvorfor tok han ikke ansvar selv og valgte et tema som han også fant interessant eller fant en annen gruppe?

Jeg sier det er uinteressant fordi de andre valgte det ja. Jeg var ikke med i gruppa før litt etterpå de hadde kommet i gang. Jeg sier ikke det er noe feil med tema, men når jeg er en som kommer utenfra så er det vanskelig å ha noe å si til tema.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk på Finn som forventer at man skal gå ut i dette drittværet for å møtes på T-bane-stasjonen for en vare som koster 50 kroner. Hva er så vanskelig å forstå med "hentes"?

Edit: Autokorreksjon. Hjelper heller ikke når kjøper skriver så gebrokkent norsk at det er klin umulig å forstå hva han/hun mener.

Endret av DKC
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som ba meg ta vekk vokalen i "En Farfar i Livet" fordi de skulle synge den i et arrangement eller noe.

Sangen er nesten... bare vokal. Så jeg trodde de forstod at resultatet kanskje ikke ble helt 100%

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Slutt å skyld på alle andre Lami, ta ansvar for eget liv og egne handlinger...

Ser ikke det heller jeg, hvordan innlegget til Lami skyldte på andre enn seg selv?. Tror du bør lese litt nøyere etter, før du kommer med sånne anklager.

Lami skylder på at temaet er uinteressant fordi det er de andre på gruppen som har valgt det. Hvorfor tok han ikke ansvar selv og valgte et tema som han også fant interessant eller fant en annen gruppe?

Jeg sier det er uinteressant fordi de andre valgte det ja. Jeg var ikke med i gruppa før litt etterpå de hadde kommet i gang. Jeg sier ikke det er noe feil med tema, men når jeg er en som kommer utenfra så er det vanskelig å ha noe å si til tema.

Og hvem sin skyld var det at du ikke var med i gruppen fra begynnelsen av?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Igjen, det er ikke vanskelig i det hele hatt, systemet er gjort slik for at folk i det hele tatt skal ha råd til å eie en hytte...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Har du hilst på staten Norge før? Det er nemlig den seigeste jævelen du noensinne vil møte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...