Lami Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Slutt å skyld på alle andre Lami, ta ansvar for eget liv og egne handlinger...Ser ikke det heller jeg, hvordan innlegget til Lami skyldte på andre enn seg selv?. Tror du bør lese litt nøyere etter, før du kommer med sånne anklager. Lami skylder på at temaet er uinteressant fordi det er de andre på gruppen som har valgt det. Hvorfor tok han ikke ansvar selv og valgte et tema som han også fant interessant eller fant en annen gruppe? Jeg sier det er uinteressant fordi de andre valgte det ja. Jeg var ikke med i gruppa før litt etterpå de hadde kommet i gang. Jeg sier ikke det er noe feil med tema, men når jeg er en som kommer utenfra så er det vanskelig å ha noe å si til tema. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Overvektige damer som konstant deler "humoristiske" bilder om hvorfor det er bedre å være feit enn slank. 3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Folk på Finn som forventer at man skal gå ut i dette drittværet for å møtes på T-bane-stasjonen for en vare som koster 50 kroner. Hva er så vanskelig å forstå med "hentes"? Edit: Autokorreksjon. Hjelper heller ikke når kjøper skriver så gebrokkent norsk at det er klin umulig å forstå hva han/hun mener. Endret 5. mars 2018 av DKC 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Skjønner hvorfor folk gir bort ting på Finn, men tipper det er noen knøler der også som vil at du kommer med gjenstanden 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Har i grunnen ikke stått opp ennå Har vært på do og har laget meg frokost, men gikk å la meg igjen med en gang Giddaslaus Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Noen som ba meg ta vekk vokalen i "En Farfar i Livet" fordi de skulle synge den i et arrangement eller noe. Sangen er nesten... bare vokal. Så jeg trodde de forstod at resultatet kanskje ikke ble helt 100% Endret 5. mars 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Slutt å skyld på alle andre Lami, ta ansvar for eget liv og egne handlinger...Ser ikke det heller jeg, hvordan innlegget til Lami skyldte på andre enn seg selv?. Tror du bør lese litt nøyere etter, før du kommer med sånne anklager. Lami skylder på at temaet er uinteressant fordi det er de andre på gruppen som har valgt det. Hvorfor tok han ikke ansvar selv og valgte et tema som han også fant interessant eller fant en annen gruppe? Jeg sier det er uinteressant fordi de andre valgte det ja. Jeg var ikke med i gruppa før litt etterpå de hadde kommet i gang. Jeg sier ikke det er noe feil med tema, men når jeg er en som kommer utenfra så er det vanskelig å ha noe å si til tema. Og hvem sin skyld var det at du ikke var med i gruppen fra begynnelsen av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 MeToo. Vi har tatt poenget. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 At det ikke er lov å bo i hytter. Jeg forstår boplikt, men omvendt? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 At det ikke er lov å bo i hytter. Jeg forstår boplikt, men omvendt? Har stort sett kun med avgifter å gjøre Mange hytter går det fint an å få gjort om til helårsboliger, bare med noen tastetrykk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Er jo selvfølgelig lov til å bo der om du bare betaler for å ha den som primærbolig... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 At det ikke er lov å bo i hytter. Jeg forstår boplikt, men omvendt? Staten måtte finne på noe svadaregler for å gjøre det vanskeligst mulig for alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Igjen, det er ikke vanskelig i det hele hatt, systemet er gjort slik for at folk i det hele tatt skal ha råd til å eie en hytte... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Hvis det blir enda en kuldebølge anser jeg selvmord som eneste løsning. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Du må faktisk ikke bo på et kaldt sted. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Startet dagen med å miste mobilen på baderomsflisene hvilket resulterte i døde piksler på ene siden. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Du må faktisk ikke bo på et kaldt sted. Uansett hvor jeg bor så blir det like mye syting, fordi jeg tror ikke selve verden er helt min greie Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 "Good morning, sir!" klokken 01:00. Teknisk sett korrekt, men alikevel irriterende. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Er jo selvfølgelig lov til å bo der om du bare betaler for å ha den som primærbolig... Hvem sjekker hvor du bor? Om noen spør, så er det vel bare å s at du befinner deg der akkurat da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Har du hilst på staten Norge før? Det er nemlig den seigeste jævelen du noensinne vil møte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå