Puke Nukem Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 I alle dager... Bruker 1.000.000 kroner på elggevirer langs dødsvei - Skal forhindre ulykker, mener Statens vegvesen My prediction: I og med at turister o.l stjeler med seg elgskilt, så ser jeg ingen grunn til at de skulle la disse være i fred... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 arggg. Ingen på cod gidder å bruke centry og jeg MÅ ødelegge en centry for å få en Perk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) arggg. Ingen på cod gidder å bruke centry og jeg MÅ ødelegge en centry for å få en Perk Slutt å snakk nerd plz din nolifer. Endret 14. januar 2011 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Likebubble på facebook. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 At jeg fremdeles ikke har gjort fysikkoppgaven irriterer. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Fjortiser som hele tiden bruker ordet tragisk. Faen! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Fjortiser som hele tiden bruker ordet tragisk. Faen! tragisk Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Fjortiser som hele tiden bruker ordet tragisk. Faen! tragisk bare tragisk å svare tragisk etter at han har sagt at det er tragisk å si tragisk Endret 14. januar 2011 av Gitarhm 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Fjortiser som hele tiden bruker ordet tragisk. Faen! tragisk Tror jeg må være synsk. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 "Babes" som presser puppene opp i kamera > Profilbilde på facebook. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 "Babes" som presser puppene opp i kamera > Profilbilde på facebook. Oh yeah! Spess de som ikke har bryster i det hele tatt! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Slike jenter gjør meg kvalm! Jeg er muligens litt påvirket av janteloven, men man burde ha en viss standard når man skal vise seg frem i offentligheten. Jenter kan være pene uten å trykke puppene opp i kameraet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Norge, vinter, lett snøvær og -15. Jeg kjørte nå fra Gjøvik til Lillehammer. En strekning som jeg vanligvis bruker cirka akkurat 40 minutter på. Jeg brukte én time og fem minutter i dag. Hvorfor? Fordi jeg måtte stoppe ALLE mulige steder for å skrape frontrute. Heldigvis rakk det å fryse på en liten stund før jeg kom til hver stoppemulighet sånn at jeg måtte kjøre med hodet ut ruta for å kunne se en dritt. Her snakker vi null sikt. Det er kaldt å kjøre med hodet utafor bilen i 15 minus. Det er jævlig kaldt det! Falalalalala! rett og slett dritt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Hvordan i f. klarte rutene å fryse, mens du kjørte, i "kun" 15 minus? Har opplevd det såvidt, men da var det 25 kalde. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Norge, vinter, lett snøvær og -15. Jeg kjørte nå fra Gjøvik til Lillehammer. En strekning som jeg vanligvis bruker cirka akkurat 40 minutter på. Jeg brukte én time og fem minutter i dag. Hvorfor? Fordi jeg måtte stoppe ALLE mulige steder for å skrape frontrute. Heldigvis rakk det å fryse på en liten stund før jeg kom til hver stoppemulighet sånn at jeg måtte kjøre med hodet ut ruta for å kunne se en dritt. Her snakker vi null sikt. Det er kaldt å kjøre med hodet utafor bilen i 15 minus. Det er jævlig kaldt det! Falalalalala! rett og slett dritt. Får du frost på ruta når du kjører? Det har jeg aldri opplevd. ' Og jeg lo litt da jeg forestilte meg en bannende SnittLeif kjøre med hodet ut av vinduet, håret blafrende i vinden og med snødreva rett i fleisen. 7 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Veldig lett snøvær/tåke, som rakk å bli til vann, for så å med en gang bli til is. Jeg var ikke eneste som sleit med det. Sto 4-5 biler alle steder jeg stoppa. Får du frost på ruta når du kjører? Det har jeg aldri opplevd. ' Og jeg lo litt da jeg forestilte meg en bannende SnittLeif kjøre med hodet ut av vinduet, håret blafrende i vinden og med snødreva rett i fleisen. Joda, det lar seg visst gjøre. Har ikke opplevd det før selv, men akkurat i dag var det rimelig spesielt vær. Ja, jeg kommer sikkert til å le litt av det i ettertid selv, men nå har jeg vondt i skallen fordi jeg er kald Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Kjipt. I Norge skulle bilene blitt levert med isskraper på vindusviskerne. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Eller alle biler solgt i norge skulle hatt varmetråder i frontruta. Tror kanskje det ville hjulpet en del Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Fjortiser som hele tiden bruker ordet tragisk. Faen! Å si tragisk er bare SÅ 2006. Sånn som myspace. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 eksisterer myspace ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå