Kjøleskap Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Captcha hvor du må trykke på bilder. Skal registrere meg på en side som krever dette for å bevise at jeg ikke er en robot, og det er faen meg helt umulig. Enten må du løse fem på rad hvor du trykker på veiskilt, ellers må du trykke på bilder av biler som forsvinner til det ikke er noen igjen. Jeg har nå holdt på i over fem minutter og selv om jeg gjør alt riktig hver gang får jeg "please try again". Hvem var det som trodde dette var en god idé? Hva skjedde med å bare skrive inn noen bokstaver? Er det virkelig ingen bedre måte å bevise at du ikke er en robot i 2018? Jeg tror faktisk ikke jeg har vært mer irritert enn dette i år. 2 Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Stappfull buss, og flere drittunger som slenger ryggsekker på gulvet i midtgangen istden for å sitte med greiene deres på fanget sitt... Nesten like irriterende som voksne folk som insisterer på at vesken eller bagen sin trenger et eget sete. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Og folk som er såpass tjukke at de faktisk tar to seter på bane eller buss. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Jeg synes det er irriterende at produsentene av busser (og forsåvidt trikk) har gjort det så trangt mellom seteradene at jeg som mann på 1.95 ikke kan sitte rett i alle seter. Mange steder er jeg nødt til å ta to seter fordi jeg må sitte skrått, det er rett og slett ikke plass nok selv med ryggen helt inntil seteryggen. 1.95 er ikke så høyt, ihvertfall ikke i Norge, så man burde kunne forvente å få plass på offentlig transport. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Og folk som er såpass tjukke at de faktisk tar to seter på bane eller buss. Offentlig transport som er lagd på mål etter det som må være lettkledde tenåringsjenter. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) At den utenlandske frisøren skamklippet meg, fordi h*n ikke hører etter det jeg sier.Får meg ikke til å begynne å gestikulere høylydt i en frisørsalong, der det sitter en ved siden av og flere venter.Det endte med at den andre frisøren måtte komme bort og forklare, og brukte evigheter på å forklare enkle ting til den som klippet meg.Slapp å betale, det var da noe. Endret 28. februar 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Få deg bedre frisør. Min er også utenlandsk, men han er helt sjef og anerkjent i Europa :-) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Hadde også utenlandsk frisør, som tok både hår og skjegg Etter at han sluttet så gjør jeg begge deler selv, mye billigere, men var enklere hos ham 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Netflix har ikke lansert Stranger Things på Blu-ray i Norge ennå... Har nå sett S1 og S2 om igjen, men hadde håpet å se den på Blu-ray, så her taper de masse penger Den står fremdeles på ønskelisten, men jeg kommer ikke til å kjøpe den selv lengre Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Captcha hvor du må trykke på bilder. Skal registrere meg på en side som krever dette for å bevise at jeg ikke er en robot, og det er faen meg helt umulig. Enten må du løse fem på rad hvor du trykker på veiskilt, ellers må du trykke på bilder av biler som forsvinner til det ikke er noen igjen. Jeg har nå holdt på i over fem minutter og selv om jeg gjør alt riktig hver gang får jeg "please try again". Hvem var det som trodde dette var en god idé? Hva skjedde med å bare skrive inn noen bokstaver? Er det virkelig ingen bedre måte å bevise at du ikke er en robot i 2018? Jeg tror faktisk ikke jeg har vært mer irritert enn dette i år. Du bidrar også til machine learning da, men ja det er irriterende når det ikke fungerer. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Finnes det fortsatt norske menn som klipper hår? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Finnes det fortsatt norske menn som klipper hår? Ja, vet hvertfall om to sønner av tidligere herrefrisører som har overtatt etter farene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Finnes det fortsatt norske menn som klipper hår? Ja, vet hvertfall om to sønner av tidligere herrefrisører som har overtatt etter farene. Har blitt et dameyrke og de tar ikke skjegg så da kan en likeså gjøre det selv Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Hvorfor kan vi ikke ha sol hele døgnet? -20 i morrest, -2 midt på dagen og nå er det -20 igjen Har ikke vedovn og varmepumpen fungerer svært dårlig under -15 Våknet til 16 grader inne (Pumpen står på 20 hele døgnet) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Godt under 10 grader her når jeg står opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 I Oslo er det hvertfall flust av flinke sør-europeiske menn som jobber som barberer og herrefrisør. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Og som vi alle vet, så er Norge kun Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hipster barbershopene er jo mannsdominert til de grader. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Det er for kaldt til å leve, vil heller i slummen i Afrika Endret 1. mars 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Så gjør oss en tjeneste og flytt dit. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå