Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Pinex Forte inneholder to ulike smertestillende midler som kalles paracetamol og kodein (som kodeinfosfathemihydrat). Kodein tilhører en gruppe legemidler som kalles opioide analgetika, som virker ved å lindre smerte.

Funker ikke det ene så funker sikkert det andre :)

Kodein er enkelt forklart et stoff som omdannes til morfin i kroppen. Det er reseptbelagt og kan åpenbart ikke sammenlignes med paracet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den som jeg bruker har 500mg paracetamol. Blå eske.

Den virker.

Paracet ( oransje esker) fant jeg ut er ubrukelig. Ikke fortell meg at de har samme virkning, for det vet jeg de ikke har.

Finner ikke noen paracet i blå eske (reseptfritt)

og det er nok bare en placebo effekt

Lenke til kommentar

At Google fjerna "view image"-knappen fra bildesøk. Det nye opplegget er helt legendarisk elendig.

Man regner vel med at alle i dag vet, at det bare er til å høyreklikke og klikke "vis bilde".

Kan ikke høyreklikke på mobil. På iPhone sliter jeg med å laste ned bilder for tiden. De har bare tatt bort det valget. Hva faen skjer

Lenke til kommentar

"Få bedre råd og kutt ned på strømregningen! Bytt til vedfyring!"

Ja, for ved er gratis.

om du har skog så er den det

Trening får du også, om du bruker øks..

Men, svært få som har hverken eller og det tar nok ikke lang tid før det blir forbudt å fyre i bynære strøk

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håndverkere som ikke holder avtaler, og i tillegg ikke gir beskjed at de ikke kommer. Er det så forbanna vanskelig?

Det er visst en epidemi hos den rasen der.

For noen år siden lurte jeg på å asfaltere innkjørselen her. Kontaktet 4 ( ja 4) forskjellige firmaer. Alle skulle ta kontakt og komme å se på det.

Så og hørte aldri et pip fra noen av dem, og gav bare opp hele planen. Hater å purre på sånne folk, når de ikke gidder bry seg så slutter jeg å bry meg og.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...