djgudleif Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Hvorfor heller ikke bli med på nachet? Sjeldent man husker morsomme ting som har skjedd tør kl 12 på en lørdag eller søndag uansett... Jeg hadde nach hjemme hos meg, folk ligger da alltid strødd og dagen min kan ikke begynne skikkelig før folk drar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Som med Lami er nøkkelen kommunikasjon. Kast ut folket før du legger deg ;-) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg kan ikke nevne alt. Da er jeg singel fortere enn f. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Lami har en ny dame hver uke 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg kan ikke nevne alt. Da er jeg singel fortere enn f. Hæ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) Som med Lami er nøkkelen kommunikasjon. Kast ut folket før du legger deg ;-)Har inntrykket av at de som får det som de vil og har ting på stell er de type folk som ikke finner seg i sånne situasjoner som meg. De som sier ifra tvert om noe ikke er greit.Men de er også lite fleksible, ganske kjipe å være med. Det finnes vel en mellomting. Men venner får alltid sove her, de trenger da bare ikke å sove sykt lenge! Endret 24. februar 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Det handler om å respektere hverandre. Dersom du kommuniserer om hvorfor du ikke ønsker at folk skal sove lenge hos deg så får de ta valget selv om de vil dra hjem eller stå opp tidlig. Det er forskjell på å kommunisere og kommandere. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Lami har en ny dame hver ukeHahaha. Ey Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg kan ikke nevne alt. Da er jeg singel fortere enn f.Hæ? Mye plager meg Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Du er hjertelig velkommen til å ventilere. Så kan vi trø deg ned i møkka fordi det eneste svaret man får ut av på internet er at man er selv en kuk, eller at en burde slå opp med dama. Endret 25. februar 2018 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Paracet fungerer ikke mot hodepine hos meg, så jeg må ta den dyrere ibux, som heldigvis fungerer Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Prøvd Pinex? Er også en type Paracet, men garantert forskjellig. Paracet fungerer ikke hos meg heller, men Pinex gjør. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 At jeg faen meg aldri lærer at jeg ikke er flink til å sjekke opp damer i fylla. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg er immun mot hodepine. Aldri opplevd det før. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Prøvd Pinex? Er også en type Paracet, men garantert forskjellig. Paracet fungerer ikke hos meg heller, men Pinex gjør. Samme virkestoffet, bare annen produsent 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Pinex Forte inneholder to ulike smertestillende midler som kalles paracetamol og kodein (som kodeinfosfathemihydrat). Kodein tilhører en gruppe legemidler som kalles opioide analgetika, som virker ved å lindre smerte. Funker ikke det ene så funker sikkert det andre Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Den som jeg bruker har 500mg paracetamol. Blå eske.Den virker.Paracet ( oransje esker) fant jeg ut er ubrukelig. Ikke fortell meg at de har samme virkning, for det vet jeg de ikke har. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Samme virkestoff og samme virkning betyr ikke nødvendigvis det samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Pinex og Pinex Forte er ikke det samme da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå