djgudleif Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Booty call folk, jeg orker virkelig ikke sånt, er ikke bra for angsten Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 at jeg har sovet 12 timer i dag, i tillegg til de 8+ timene jeg sov om natten, så hele Lørdagen har jeg sovet bort Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Blir ikke det en usedvanlig lang natt ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Blir ikke det en usedvanlig lang natt ? 00:00 til 08:00, våken til 12:00, sov til 00:00 (omtrentelig tidspunkt) Skal ta en sovepille om noen timer så jeg våkner til 12ish, virker som regel i 6 timer 2 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 At jeg tenkte at jeg ikke skulle være i et forhold på lenge etter at det ble slutt med hun forrige for bare 9 måneder siden. Tenkte at det var godt med singellivet. Jeg tror jeg begynner å bli forelsket igjen - for tidlig etter min mening. Kjipt at man ikke kan styre følelsene sine. Da jeg møtte hun forrige, skjedde det bare 4(?) måneder etter at forholdet før der igjen ble slutt. Også da lovet jeg meg selv å forbli singel en stund. Æsj. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Hvorfor slipper de inn flere folk i Trondheim? Er faktisk veldig overbefolket her. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Aldri vært i Trondheim, men tviler på at det stemmer. Andre byer i Norge er jo nesten folketomme. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Når du kommer på besøk til noen og vil låne Wifi og spør om passordet og de leter i 5 min blant bilder på telefonen for å finne fram et passord ala "gzHs5yT8i" som de utrolig nok aldri greier å huske. Du foreslår å hjelpe dem med å bytte til noe som er mulig å memorere for mennesker og forsikrer dem at det ikke tar langt tid, men får tilbake "Hehe, neida, dette her funker jo det, vil ikke ødelegge noe!". Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Enklere med "Har ikke Wifi" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Du foreslår å hjelpe dem med å bytte til noe som er mulig å memorere for menneskerHva er sjansen for at de glemmer det likevel? Endret 21. februar 2018 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Har alltid 12345678. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Folk som legger ut bilder av barna sine online. Folk som legger ut bilder av barna sine online, har bosted oppført og i tillegg skal være stor i kjeften mot fult fremmede mennesker. Eier de ingen hjerneceller eller?! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Enig. Helt horribelt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg var fått meg dame. Jada gratulerer til meg. Men føler hun prøver å holde forholdet hemmelig. Hater det. Tenker på det hver dag vi er sammen. Hun legger aldri ut noe av meg/oss, hun vil ikke ha det synlig på Facebook, hun vil ikke ha meg i bioen på Instagram. Hun vil ikke vise en dritt offentlig. Jeg tenker; hvis du er så forelsket og i ditt første ordentlige forhold, hvorfor ikke vise det utad. Grunnen hennes er: jeg har ingen grunn. Plager meg. Får meg til å overtenke. Holder hun meg hemmelig for noen? Er hun flau over meg? Holder hun på med noen på si? Hun legger ut hele tiden sammen med andre. Men ikke meg. Hvorfor gidder jeg å få meg dame. Er bare pes med de uansett. Er mer happy uten dame enn med. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Kan hende hun gjør dette av hensyn til noen andre. Folk kan ha en fortid der det ikke alltid er gunstig å annonsere et nytt forhold. Eller så er hun så voksen at det faktisk ikke betyr noe for henne at hele verden på død og liv skal vite om det. Har fått meg dame jeg også, men har ingen innlegg/bilder av oss sammen fordet. Har ingen synlig sivilstatus på Facebook. Jeg vet at ex'en ble veldig lei seg da jeg fant en ny. Må innrømme at jeg tenker på å skåne henne fra en masse bilder av meg som har det fint sammen med en annen, uten at jeg har noen som helst idéer om å holde forholdet hemmelig. Andre har kanskje en sjalu ex de er redde for skal agere negativt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Folk som skal ta overdrevent mye hensyn til andre menneskers irrasjonelle følelser og meninger. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Du tenker på folk med empati? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Nei, les innlegget mitt på nytt og få med deg alle detaljene. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Leste det i sammenheng med innlegget som var rett før ditt, at du mente at følelser etter brudd er irrasjonelle og at folk som ter seg for ikke å såre ytterligere er irriterende. Du tenkte tydeligvis på noe annet. Endret 21. februar 2018 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Når man vil snakke om en film eller episode av en tv-serie, også er det én person i gruppen som ikke har sett den og ikke vil ha spoilers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå