Skurupu Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Det er jo ingen land som har lyst til å være vertsnasjon lenger. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Kan ha noe med at vertslandet må betale for alt, og får null av inntektene. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Får holde OL i Nord-Korea så er tribunene stapp fulle 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Den olympiske komitéen er gjennomkorrupte, og setter urimelige krav til verten med det formål å gjøre seg selv så rike som mulig. Hadde ikke disse reglene vært der så kunne det kanskje vært mulig å tjene penger på å ha OL. I det minste gå i null. I steden koster det hundrevis av millioner. Alt dette finner vi oss i, bare fordi OL er tradisjon. Vi burde boikotte OL og lage en ny non-profitt internasjonal sportsbegivenhet som finner sted vært fjerde år. Endret 13. februar 2018 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Sukkeravgift er en ting, men når Snickers går opp med over 4,- over natten... (En stund siden nå) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Søvnløshet, denne gang har jeg selv skyld i det da jeg har sovet lenge på dagen da jeg ikke gidder å gjøre noe Mye jeg kunne ha gjort, men finnes ikke motivasjon Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Sukkeravgift er en ting, men når Snickers går opp med over 4,- over natten... (En stund siden nå) Ja, sukkeravgift er en ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Er bare å boikotte OL og heller satse på World Games! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Sukkeravgift på ting uten sukker, men ikke på sukker. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 Huff, jeg sukker! 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 At jeg har fått den verste kaklehøna på kontoret sittende vis-a-vis meg. Smella går ett i ett og jeg har snart gnagsår i øregangene. Det er 40% jobbpreik, det er greit, men de andre 60% er bare tjat om vas og fjolleri. Ugh. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Den olympiske komitéen er gjennomkorrupte, og setter urimelige krav til verten med det formål å gjøre seg selv så rike som mulig. Hadde ikke disse reglene vært der så kunne det kanskje vært mulig å tjene penger på å ha OL. I det minste gå i null. I steden koster det hundrevis av millioner. Alt dette finner vi oss i, bare fordi OL er tradisjon. Vi burde boikotte OL og lage en ny non-profitt internasjonal sportsbegivenhet som finner sted vært fjerde år. Tusenvis. Bruker å ligge mellom 30 og 50 tusen millioner ved vinter-ol. Dersom Tanzania av en eller annen idiotisk grunn skulle ha Vinter-OL, og det skulle kostet like mye som Sochi så måtte de brukt ca hver eneste krone landet har. As of October 2013, the estimated combined cost of the 2014 Winter Olympics had topped US$51 billion Endret 14. februar 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 At VG mener OL er viktigere enn skoleskyting i USA Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 At VG mener OL er viktigere enn skoleskyting i USA OL er en gang i året, men skoleskyting har de hver måned 6 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) At VG mener OL er viktigere enn skoleskyting i USAOL er en gang i året, men skoleskyting har de hver månedDessverre sant. At USA ikke våkner snart og gjør noe med våpenproblematikken sin.... men er vel grunnlovsfestet så er vel ikke gjort i en håndvending. Men hvem går til VG for nyheter? Er jo mer kjendissladder enn nyheter der... finnes jo så mange bedre alternativer.... hvem bryr seg om hva kjendisfarmendeltakerene syns om hverandre og hvor stor rompa til hun kardashian er? Hvis du vil lese nyheter om skoleskytingen skrevet av ordentlige journalister så er her et fint eksempel (den er forøvrig overskrift hos BBC også): http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43067530 Endret 15. februar 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 At VG mener OL er viktigere enn skoleskyting i USANorge først, utenriks etterpå. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 At VG mener OL er viktigere enn skoleskyting i USAOL er en gang i året, men skoleskyting har de hver måned OL (vinter) er hvert fjerde år. Går ganske mange skoleskytinger på fire år. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 At VG mener OL er viktigere enn skoleskyting i USAOL er en gang i året, men skoleskyting har de hver måned OL (vinter) er hvert fjerde år. Går ganske mange skoleskytinger på fire år. jajo, men det gjør det bare mer verdt å skrive om OL og ikke skyting som foregår minst 1 gang i måneden Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Hva trur du nordmenn har mest lyst til å lese om? Garantert OL. Personlig synes jeg skoleskytinger i USA er jævlig kjedelig lesestoff. Fortjener knapt en fotnote. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 (endret) Egentlig burde ikke skoleskytinger få oppmerksomhet, så hadde det blitt litt mindre attraktivt å gjennomføre det. Samme med terror. Endret 15. februar 2018 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå