Sexylubb1 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 "Delikat villa til salgs." Hva i alle dager gjør et helt vanlig bolighus i et forsted i Bergen til en villa? Og når i alle dager kunne boliger være delikate? Og ikke minst, hvorfor brukes det som et positivt salgsadjektiv når man ønsker å selge en brukt konstruksjon? Eiendomsmeglere burde blitt tvunget til etterutdanning på lik linje med lærere. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg hørte at man egentlig kan kalle hva som helst som villa, så lenge det er over en viss størrelse. Så da er vel huset stort dermed kan kalle det villa. Ikke akkurat det man tenker at villa er men ... det var et hus i Bergen og. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Samme med "lun bolig". Og "arkitekttegnet" betyr "du må ha spesiallagde møbler". 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Det svære der passer nok å kalles villa det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Det som irriterer meg mest er at alle boligene i Norge er klin like. Samme stil på samtlige, både innvendig og utvendig. Det er så kjedelig. Jeg trur folk er redde for å bo i noe særegent, fordi de alltid tenker på verdien boligen har når de i fremtiden skal selge. Det er jo for så vidt en god tanke det, men jeg skulle heller likt å se at folk kjøpte boliger for å bo i dem, og ikke for å investere i dem. Endret 12. februar 2018 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Spørs hva du sammenligner med. Mye Ctrl + C - Ctrl + V ute i verden, særlig om du sammenligner med blokker i Øst-Europa eller suburbs i USA, der det er 3000 boliger i en gate og alle er like. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Det som irriterer meg mest er at alle boligene i Norge er klin like. Samme stil på samtlige, både innvendig og utvendig. Det er så kjedelig. Jeg trur folk er redde for å bo i noe særegent, fordi de alltid tenker på verdien boligen har når de i fremtiden skal selge. Det er jo for så vidt en god tanke det, men jeg skulle heller likt å se at folk kjøpte boliger for å bo i dem, og ikke for å investere i dem. Som med alt annet handler det om økonomi. Arkitekttegnet hus er langt dyrere... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Det som irriterer meg mest er at alle boligene i Norge er klin like. Samme stil på samtlige, både innvendig og utvendig. Det er så kjedelig. Jeg trur folk er redde for å bo i noe særegent, fordi de alltid tenker på verdien boligen har når de i fremtiden skal selge. Det er jo for så vidt en god tanke det, men jeg skulle heller likt å se at folk kjøpte boliger for å bo i dem, og ikke for å investere i dem. Nei. De tenker på at de ønsker mest mulig kvadratmeter for prisen de har råd til å betale nå. "Tried and tested" samlebåndshus er billigere og fungerer. Endret 12. februar 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Samme med annonser der det står "må ses!" eller "bør ses!" Ja, klart det må det ses før man skal kjøpe bolig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 "Tiltalende og moderne enebolig" som ikke har blitt vedlikeholdt siden det ble bygd i 1910. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Eller "familievennlig" når nærmeste nabo er riksvei/motorvei med minst 60 km/t uten gjerde, Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Den gule teksten øverst på siden "TU Media søker IKT-lærling" 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Den gule teksten øverst på siden "TU Media søker IKT-lærling" "adblock -> block element" og borte vekk med seg Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) Den gule teksten øverst på siden "TU Media søker IKT-lærling" "adblock -> block element" og borte vekk med seg Får ikke noe valg for sånt på den gule linjen nvm, måtte klikke på ikonet og "blokker element" deretter på gule linjen, 2 ganger for å fjerne dritten Nettsidene kan ikke klage på at folk bruker reklame blokkere når de putter sånne irriterende bannere på sidene sine Blokkerte TU logoen med det samme, en logo jeg ikke har lagt så mye merke til, før nå, nå ble den også irriterende Endret 12. februar 2018 av Dubious Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 ! 2/12/2018, 5:15:22 PM https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=myposts www.diskusjon.no##.custom-promoline Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Telenor yng reklamen med den unge mannen som sier "for oss som er kids, har det fett!". Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Telenor yng reklamen med den unge mannen som sier "for oss som er kids, har det fett!". Haha! Den hørtes jævlig døv ut. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Outlook mailtråder i iPhone sin mailapp. Altså hva faen er det? Føler jeg scroller gjennom samme mail tre ganger og det nyeste er i midten en plass. Så må jeg alltid ta vekk "Sent from my iPhone" som automatisk signatur. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Når det ikke kjører en taxi forbi nøyaktig samtidig som jeg går ut av kontoret for å dra hjem for dagen. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 OL i Pyeongchang. Er jo nesten ikke en kjeft å se på tribunene. Litt av en "folkefest". Hva med å arrangere OL i et land der publikum bryr seg neste gang? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå