djgudleif Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 OL-åpningsseremonien. De utøverne som går rundt å ser ned på mobilen sin når de går sammen troppen sin foran HELE VERDEN. Det går faktisk an å lage minner som ikke må på instagram tvert. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Har ikke sett åpningssermonien, men går virkelig utøverne med telefonen i hånda? Det er i såfall idiotisk. Endret 9. februar 2018 av RRhoads Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Slik var det i Sochi også. Mange utøvere tok selfies midt i seremonien. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Helvetes PostNord som leverer pakke på dørmatta. Pakken var selvsagt borte når jeg sjekka 5 minutt etter jeg fikk melding. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Helvetes PostNord som leverer pakke på dørmatta. Pakken var selvsagt borte når jeg sjekka 5 minutt etter jeg fikk melding. Blir fort dyrt for PostNord da de må erstatte pakken Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Ferdig med House M.D. (alle 8 sesongene) og lurer på hva jeg skal se på nå.. Når en ser på så mange sesonger så blir en litt lei av det samme, men når en er ferdig så er det liksom litt, hvorfor sluttet de.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Hadde samme problemet etter Breaking Bad for to år siden. Har fremdeles ikke sett en ny TV-serie for jeg vet at ingenting kommer til å måle seg med den uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Helvetes PostNord som leverer pakke på dørmatta. Pakken var selvsagt borte når jeg sjekka 5 minutt etter jeg fikk melding. Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her. Hvorfor ikke bare levere den i butikken? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Helvetes PostNord som leverer pakke på dørmatta. Pakken var selvsagt borte når jeg sjekka 5 minutt etter jeg fikk melding. Jeg forstår virkelig ikke tankegangen her. Hvorfor ikke bare levere den i butikken? Ikke sikkert de har en avtale med en butikk i nærheten Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Har fått pakke i butikk med de før, men det har vært langt unna. Siste gang jeg bestiller pakke fra forretninger som bruker PostNord. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Desverre mange som har begynt å bruke PostNord, som brukte Posten før Før så fikk jeg de små pakkene i postkassen, nå må jeg hente de i en butikk jeg nesten aldri handler i Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Vi lever visstnok i en rettsstat. Ventetid for å få nytt pass burde være maks en uke. Istedenfor er det faktisk umulig å få seg nytt pass, ettersom det ikke finnes ledige timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Kane. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Konsertbilletter som blir revet bort på 6 minutter. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Konsertbilletter som blir revet bort på 6 minutter. Enig, foretrekker at de blir borte på 5 minutter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Det var visst lang kø på Presleys siste konsert....folk venta utenfor i dagesvis , hans forfall til tross. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Kjære agurkpresse. Dere kan skrive så mye dere vil om OL, men absolutt alt som skjer der er ikke sjokkerende. Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Enig, dekningen av OL er helt idiotisk. Alt er enten fiasko, sensasjon eller sjokkerende. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Det irriterer meg at astmamedisin er lov i den slags toppidrett. Jeg skjønner veldig godt at svenskene sammenligner det med doping. Norges medaljer teller liksom ikke like mye lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå