Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet er det ulovlig for en flyktning å forlate landet.

Så problemet med at en flyktning har råd til å dra på ferie til sitt hjemland tviler jeg sterkt på at er noe stort problem. Men skulle det allikevel skje, så er jeg helt enig i at personen burde miste sin status som flyktning.

Har personen lyst til å bli, så må det søkes varig opphold, og til slutt statsborgerskap.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en asylsøker på en NAV-plass som dro på ferie til hjemlandet (Irak).

Reglene sier vel at hvis hjemlandet ikke lenger er farlig for asylsøkeren, så skal han sendes hjem.

Jeg mener å tro at asylsøkere ikke får NAV-plasser? Da de fortsatt venter på svar på søknaden sin så mener jeg at de ikke har lov til å jobbe engang. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Kjøpte meg en kald 0.33l med cola, tok to slurker, nå er den nesten tom

Kjøper alltid 2 flasker Dr Pepper siden man ofte vil ha en til når man først drikker :p

Lenke til kommentar

At OL går på et surr av TVN kanaler, på natterstid og alt er bare rot. Hver gang jeg skrur på et sted for sjekke, er det bare noe reklamejukk. Tror jeg driter i hele ol.

Hvem bryr seg om vintersport? Kun Russland, Norge og til dels Sverige :-p og vi driver jo me gråsonedoping hele veien så så spennende er det jo heller ikke :-p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jenter som sier "han må være handy og blablabla"

Wow original tanke du har der.

Det verste er jo at de egentlig ikke bryr seg om sånne kvaliteter.

De sier bare ting som er forventet å si, som de har fått fra TV eller hørt av andre jenter.

Nesten like irriterende som "jeg er glad i å reise"

99% av oss er glad i å reise. Det er gitt, det er et privilegium også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Folk som ikke innser hvor priviligerte de her, og trur de har kommet seg frem i livet på egen hånd. Det irriterer meg veldig.Den aller viktigste faktoren for hvor vellykket du blir, er flaks. Ikke hvor hardt du jobber, eller hvor smart du er. Flaks.

Jackie Chan og Bruce Lee er uenig med deg i så fall :p

Mye jobbing hvis man er modell også , folk tror det er bare sus og dus.

Personlig tror jeg BL hadde slått i gjennom før eller senere....han hadde et satans pågangsmot , kanskje han kunne blitt en stjerne allerede på tampen av 60s men dessverre var ikke Hwood keen ennå.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Det fikk meg til å tenke på noe annet som irriterer meg:

- Hva slags musikk liker du?

- Jeg hører på alt mulig, jeg!

"Jeg hører på alt mulig" er kode for "Jeg hører kun på popmusikk".

Hva gjør man da når man bokstavelig talt hører på alt mulig? Gidder ikke sitte å ramse opp band og artister hver gang noen spør hva jeg hører på. Popmusikk kan være bra det og! oftere er det bare søppel men toxic feks er awesome, ikke nekt for at du har lyst til å bevege på rumpa når du hører den!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Som regel er det vel en sjanger man ikke liker, så man kan si "jeg hører på alt utenom techno" f.eks? Mye lettere det.

Hva hvis man ikke har noe imot tekno? Eller noen annen sjanger for den saks skyld. Er det som er greia, jeg kan ikke si at jeg ikke liker x sjanger da sjansen er veldig stor for at jeg fint kan finne noe i den sjangeren å kose meg med, og sånn tror jeg mange har det, at de hører på musikk de liker uavhengig av sjanger. 

Lenke til kommentar

Som regel er det vel en sjanger man ikke liker, så man kan si "jeg hører på alt utenom techno" f.eks? Mye lettere det.

Hva hvis man ikke har noe imot tekno? Eller noen annen sjanger for den saks skyld. Er det som er greia, jeg kan ikke si at jeg ikke liker x sjanger da sjansen er veldig stor for at jeg fint kan finne noe i den sjangeren å kose meg med, og sånn tror jeg mange har det, at de hører på musikk de liker uavhengig av sjanger.

Ser den. Men jeg finner sikkert en operasang jeg liker også men jeg setter meg aldri aktivt ned og hører på opera.

Hva med "Jeg liker alt, men hører sjelden på opera".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...