Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Folk som har ekstreme meninger i diskusjoner, men aldri kan(/gidder å) argumentere for påstandene sine. Endret 2. februar 2018 av Slettet-3RYwwc Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Fyfaen jeg er enig! Sykt irriterende det! +1 fra meg Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Fredag kveld er like rundt hjørnet, dama skal bort og pils er handlet inn. PlayStationen står og venter på kvalitetstid men jeg kjenner at migrenen kommer snikende. Selvsagt måtte det skje i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Fredag kveld er like rundt hjørnet, dama skal bort og pils er handlet inn. PlayStationen står og venter på kvalitetstid men jeg kjenner at migrenen kommer snikende. Selvsagt måtte det skje i dag. My condolences, my friend. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Fredag kveld er like rundt hjørnet, dama skal bort og pils er handlet inn. PlayStationen står og venter på kvalitetstid men jeg kjenner at migrenen kommer snikende. Selvsagt måtte det skje i dag.My condolences, my friend. Takk, ble senga i bekmørkt rom med bittelitt Super Mario. Mulig en powernap hjelper. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg må skifte DVD platene selv... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Varslere. Kan de ikke anmelde hendelsene til rette instans i stedet for å trolle offentlig. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Norske priser på produkter i kategorier der det er null konkurranse. Driver og ser på teleskop, hvor prisene på de fleste er over dobbelt så høye som i USA. Moms og frakt er ikke så dyrt at dette på noen måte kan forsvares. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Markedet i Norge er for lite til å få gode priser på det ene og det andre. Markedet i Norge er for lite til å få gode priser på det ene og det andre. Selger løper høyere risiko og han får heller ikke lav nok pris ved innkjøp pga for få enheter. Jo flere enheter desto lavere risiko per enhet og lavere pris ut til kunde. Endret 3. februar 2018 av BadCat Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Joda, men det må da finnes grenser. Har flere ganger tidligere importert diverse dyre produkter selv og spart 7-8000. I det groveste tilfellet sparte jeg vel 16000 på et produkt som i Norge kosta 27000 – jeg betalte 11000 inkludert moms. Gir gjerne 2-3 tusenlapper ekstra (etter at moms og frakt er tatt høyde for) for å kjøpe noe i Norge, men når det blir snakk om såpass mye bestiller jeg heller fra USA eller Tyskland. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Varslere. Kan de ikke anmelde hendelsene til rette instans i stedet for å trolle offentlig. De skal det, og hvis du leser nøye, har det oftest gjort det. Men hva når rette instans ikke gjør noe - eller rett og slett er en del av problemet? Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Windows 10. Har brukt 4 timer på å prøve å få PC-en til å virke etter creators update eller hva det het. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Blurry kanter på video som er filmet vertikalt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Blurry kanter på video som er filmet vertikalt. Jeg hater videoer som er filmet vertikalt pga. det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Ordet "migranter". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hvorfor det? Det passer vel bedre på de fleste som kommer det, enn "flyktninger". 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 For meg høres selve ordet helt feil ut. Det heter immigrant når man immigrerer og emigrant når man emigrerer. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 https://snl.no/migrant 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 At eksen min ødelegger meg, og får vennene sine til å hate meg for noe jeg ikke har gjort. Sier ting som overhodet ikke stemmer, og vennene hennes har slettet meg ut av det blå uten å i det hele tatt spørre meg om det hun sier er sant. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 I det groveste tilfellet sparte jeg vel 16000 på et produkt som i Norge kosta 27000 – jeg betalte 11000 inkludert moms.Har spart noe lignende selv. Det var en Jackson gitar. Når det er sagt, så har forbrukerne mye bedre betingelser her enn i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå