Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3RYwwc

Folk som har ekstreme meninger i diskusjoner, men aldri kan(/gidder å) argumentere for påstandene sine.

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Fredag kveld er like rundt hjørnet, dama skal bort og pils er handlet inn. PlayStationen står og venter på kvalitetstid men jeg kjenner at migrenen kommer snikende. Selvsagt måtte det skje i dag.

My condolences, my friend. 

Lenke til kommentar

Fredag kveld er like rundt hjørnet, dama skal bort og pils er handlet inn. PlayStationen står og venter på kvalitetstid men jeg kjenner at migrenen kommer snikende. Selvsagt måtte det skje i dag.

My condolences, my friend.

Takk, ble senga i bekmørkt rom med bittelitt Super Mario. Mulig en powernap hjelper.

Lenke til kommentar

Markedet i Norge er for lite til å få gode priser på det ene og det andre.

Markedet i Norge er for lite til å få gode priser på det ene og det andre. Selger løper høyere risiko og han får heller ikke lav nok pris ved innkjøp pga for få enheter.

Jo flere enheter desto lavere risiko per enhet og lavere pris ut til kunde.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Joda, men det må da finnes grenser. Har flere ganger tidligere importert diverse dyre produkter selv og spart 7-8000. I det groveste tilfellet sparte jeg vel 16000 på et produkt som i Norge kosta 27000 – jeg betalte 11000 inkludert moms. Gir gjerne 2-3 tusenlapper ekstra (etter at moms og frakt er tatt høyde for) for å kjøpe noe i Norge, men når det blir snakk om såpass mye bestiller jeg heller fra USA eller Tyskland.

Lenke til kommentar

At eksen min ødelegger meg, og får vennene sine til å hate meg for noe jeg ikke har gjort. Sier ting som overhodet ikke stemmer, og vennene hennes har slettet meg ut av det blå uten å i det hele tatt spørre meg om det hun sier er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...