Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres sykt dumt ut når folk på facebook nevner statusen på forholdet deres i hver setning... feks: elsker deg over alt på jord forloveden min, koser seg med forloveden sin, skal lage middag med forloveden min, skal legge meg med forloveden min, fikk massasje av forloveden min osv.. det blir for dumt.. kjære hadde holdt i massevis.

Lenke til kommentar

fy faen, hun jenten på QUIZSHOW på Tv2? De kunne ikke funnet en person med en stemme vi faktisk orker å høre på?

"DU TRODDE KANSKJE DET VAR ET FEMININT NAVN? MEN DET EEEEEEEER IKKE DET. "

De fleste ser at det står Kristian, så just stfu.

Edit: HVA SKJEDDE NÅ ? HVA SKJEDDE NÅ. DET KOM EN BOKSTAV. BOKSTAVEN L. ÅÅÅÅÅH VI HAR FÅTT ET HINT OGSÅ. ÅÅÅH JEG VET HVA DET ER !!!!!

"

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

fy faen, hun jenten på QUIZSHOW på Tv2? De kunne ikke funnet en person med en stemme vi faktisk orker å høre på?

"DU TRODDE KANSKJE DET VAR ET FEMININT NAVN? MEN DET EEEEEEEER IKKE DET. "

De fleste ser at det står Kristian, så just stfu.

Edit: HVA SKJEDDE NÅ ? HVA SKJEDDE NÅ. DET KOM EN BOKSTAV. BOKSTAVEN L. ÅÅÅÅÅH VI HAR FÅTT ET HINT OGSÅ. ÅÅÅH JEG VET HVA DET ER !!!!!

"

Det kvinnemennesket der kan en få krupp av.

Lenke til kommentar

Er tre andre vaktmestere her jeg jobber.Og flere ganger daglig er det sånn at en av dem gir meg et oppdrag, jeg stikker for å gjøre det og møter tilfeldigvis på en annen vaktmester, som gir meg et annet oppdrag. Osv. Så møter jeg f.eks vaskedamer som skal prakke på meg oppdrag, og ikke minst kontorfolk som lurer på noe. Til slutt står jeg og lurer på hva jeg opprinnelig skulle gjøre.Vaktmesterassistent er virkelig et lavtstående yrke.

Hadde det som sommerjobb en gang, og jeg digget det! Sa bare ja til alt og gjorde alt hele tiden. Alle ble fornøyde og takket meg. :) Kjørte bl.a. rideklipper hver eneste dag og siden jeg først kjørte klippet jeg like godt plenen til den nærmeste naboen av den videregående skolen jeg jobbet for. Da fikk jeg penger og is av dama som bodde der. :)

Ja, det er et lavtstående yrke, men jeg trivdes der. Kanskje bedre å jobbe som det på sommeren da.

Lenke til kommentar

At jeg plutselig får meldinger om at min Windows ikke har en gyldig aktiveringsnøkkel. Og når jeg skriver inn aktiveringsnøkkelen som står på klistermerket på datamaskinen, så får jeg bare beskjed om at denne nøkkelen er ugyldig. Hva faen!? :mad:

Hackere som har stjålet nøkkelen og delt den på nettet? Skifting av for mye maskinvare?

Lenke til kommentar

Det er en laptop jeg kjøpte fra Komplett for 3 år siden. Jeg har ikke rørt noe som helst på den, men likevel får jeg plutselig feilmeldinger om at nøkkelen er ugyldig og at Windows-programvaren ikke er ekte.

Akkurat nå er jeg ganske rådløs. Mulig jeg rett og slett må kjøpe ny Windows, siden maskinen ikke vil akseptere nøkkelen som jeg fikk med laptopen.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...