djgudleif Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Namsmannen Det forklarer alt. Ja nei, jeg vinner vel ikke i livet akkurat Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Slettet Endret 31. januar 2018 av Dubious Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 YouTube er helt håpløst. Ser en video om ett emne (i mitt tilfelle en oppfriskning av historien i God of War-spillene), og nå er det kun videoer om det samme jeg får forslag om. Håpløse algoritmer eller hva det enn er som bestemmer hva som skal foreslås for meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Du kan gi den beskjed om at du ikke er interessert vha enten X-en eller de tre prikkene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg har hatt samme emne i flere år, altså de samme videoene har stått som forslag så lenge jeg kan huske. Vet ikke om det er fordi jeg har skrudd av watch history og aldri hatt det på igjen. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 YouTube er helt håpløst. Ser en video om ett emne (i mitt tilfelle en oppfriskning av historien i God of War-spillene), og nå er det kun videoer om det samme jeg får forslag om. Håpløse algoritmer eller hva det enn er som bestemmer hva som skal foreslås for meg. Samme med diverse reklamer all over. Har man vært inne å tittet på f.eks. vaskemaskiner, får man reklame for dette i lang tid fremover, lenge etter at man har kjøpt en, og det ikke er relevant lenger. Algoritmene virker å være veldig "dumme" og "etterpåkloke", og jeg ville som annonsør vært skeptisk til å betale all verden for slike annonser. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Vet ikke om det er fordi jeg har skrudd av watch history og aldri hatt det på igjen.Det er nok det. Trykk på "clear watch history" så bør det resettes. Da mister du såklart historikken. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Folk som reiser til rapa land og klager på å bli ranet og annet dritt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Folk som skriver temmelig lange beskjeder, og BRUKER STORE BOKSTAVER på hele den lange teksten. Det blir veldig irriterende og slitsomt å lese. I tillegg slenger de på minst fem utropstegn etter hver enkelt setning, eller en haug med spørsmålstegn etter hvert eneste spørsmål... 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Folk som reiser til rapa land og klager på å bli ranet og annet dritt. Enig. Eller de som reiser uten forsikring så skjer det noe med de, sykehus o.l., så klager de i media over at de måtte ut med en så og så stor sum. Flaut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Folk som skriver temmelig lange beskjeder, og BRUKER STORE BOKSTAVER på hele den lange teksten. Det blir veldig irriterende og slitsomt å lese. I tillegg slenger de på minst fem utropstegn etter hver enkelt setning, eller en haug med spørsmålstegn etter hvert eneste spørsmål... Finnes en enkel løsning på det problemet. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Du kan gi den beskjed om at du ikke er interessert vha enten X-en eller de tre prikkene. Har gjort det, likevel er annenhver video i listen God of War-relatert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Alle historier som inneholder Jeg trodde at... Jeg hadde hørt at... Jeg skulle bare Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Du kan gi den beskjed om at du ikke er interessert vha enten X-en eller de tre prikkene. Har gjort det, likevel er annenhver video i listen God of War-relatert. Hva med å slette watch history? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Blir lettere irritert over funksjonen på facebook med forhåndsdefinerte tekster i salgsannonser. F.eks "interessert" og "er denne varen til salgs enda?". Jeg kommer borti dette veleig ofte, og må da også slette det igjen. Og hvordan man fjerner disse snartekstene aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Bloggere og alt dramaet dem imellom som alltid handler om et eller annet ilandsproblem. Åh vent, det heter visst "influencer" nå. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/KvpEEo/Opposisjonen-stenger-doren-for-mer-sondagshandel Supert, bare ødelegg samfunnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/KvpEEo/Opposisjonen-stenger-doren-for-mer-sondagshandel Supert, bare ødelegg samfunnet. Utdyp gjerne hvordan mangel på ordinær søndagshandel ødelegger samfunnet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/KvpEEo/Opposisjonen-stenger-doren-for-mer-sondagshandel Supert, bare ødelegg samfunnet. Utdyp gjerne hvordan mangel på ordinær søndagshandel ødelegger samfunnet. «For å verne om det gudstjenestelige liv og den alminnelige fred på helligdager og for å gi høytiden ro og verdighet, skal det være helligdagsfred i samsvar med reglene i denne lov» Altså lovgivning basert på en to tusen år gammel løgn og barnslig fantasi blir Sharia, omtrent. Det hele blir latterlig når en kjøpmann må drive to butikker fordi den ene må være <= 100kvm for å være åpen på søndag, som bare er en helt arbitrær "dag" i den gregorianske kalenderen. Hva om vi valgte å bruke en annen kalender, eller plutselig sier at onsdag er helligdag? Eller hva om vi ikke brukte metriske system for måling av areal, hadde vi kommet fram til en annen lovlig størrelse? Hvor meningsløst og fantastisk dumt blir det ikke å basere noe på slik ren oppsinn. Det falsifiserer jo alle andre lover, folk får anti-sosiale forstyrrelser og knuser gjenstander Endret 1. februar 2018 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Er jo på tide at vi gir oss med dette med å regne søndag som en hviledag, vi vet at mange trenger å jobbe i helgene for å få det til å gå rundt, la nå de ansatte få en dag ekstra å jobbe istedenfor å tviholde på ett urgammelt og utdatert konsept som hviledag på søndag.Det er også fryktelig trangt i de jævla butikkene, hva med de med barnevogner, eldre som trenger mer plass eller folk som bruker rullestol? Fuck dem liksom på søndager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå