Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Intervjuer med idrettsutøvere. Særlig når verken intervjueren eller utøveren snakker engelsk, og på toppen av alt ikke har noe å snakke om, heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Det er «journalistene» generelt som skal ha tyn her. Idrettsutøverens jobb er å utøve idrett. Journalistens jobb er å stille gode spørsmål som innbyr til gode besvarelser. Dem er det meeeeget få av nå til dags. Klassikeren er å spørre «hva føler du nå?» etter et surt finaletap. Hva forventer du egentlig å få til svar da? Idioter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det finnes noen utøvere som ikke klarer å snakke om følelser, og de får i stedet lov til å beskrive løpet sitt. Ett av de beste intervjuene ever på TV, var da Odd Nordstoga var gjest hos Lindmo. Han satt i ti minutter og snakket om tilbygget på huset sitt.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så lett å våkne om man sover på dagen?

Men om man sover om natten er det helt umulig å våkne uthvilt om morgenen.

Etter en lengre middagslur på 1-2 timer spretter man rett opp, men om man har fucket opp døgnet er det helt umulig å våkne 07 dersom man sovna 05. Og når man har snudd døgnet slik at man ikke får sove om natten har man ikke akkurat søvnmangel heller... Må være noe som gjør at nattesøvn er ekstra vanskelig å våkne opp fra

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

at det er dyrere med digital avis (adressa) enn det er med netflix

Digital avis er dyrere enn papirutgaven, uansett hvordan en ser på det

Digital er 199,-

Papir + Digital er 269,-

Papirutgaven koster dermed 170,-

Tror jeg har skrevet noe lignende før, men det irriterer fortsatt

Jeg vilel glatt ha betalt om det hadde kostet 99,- og ja jeg har fortalt det til de, men jeg ble ignorert (kke fått svar)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...