Dragen Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Se Jumanji 2, du. 9-års grense, noe som betyr at salen er full av 6-åringer. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 iPhone tåler ikke 17 grader om natta, utrolig sykt dårlig telefon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Intervjuer med idrettsutøvere. Særlig når verken intervjueren eller utøveren snakker engelsk, og på toppen av alt ikke har noe å snakke om, heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er «journalistene» generelt som skal ha tyn her. Idrettsutøverens jobb er å utøve idrett. Journalistens jobb er å stille gode spørsmål som innbyr til gode besvarelser. Dem er det meeeeget få av nå til dags. Klassikeren er å spørre «hva føler du nå?» etter et surt finaletap. Hva forventer du egentlig å få til svar da? Idioter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Det finnes noen utøvere som ikke klarer å snakke om følelser, og de får i stedet lov til å beskrive løpet sitt. Ett av de beste intervjuene ever på TV, var da Odd Nordstoga var gjest hos Lindmo. Han satt i ti minutter og snakket om tilbygget på huset sitt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Sett på facebook: "Har noen en bok som heter X skrevet av Y som jeg kan låne eller kjøpe?" Person svarer følgende: "Har mange bøker men ikke den" 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ting som dette som hylles og går viralt: https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/bildet-av-en-sovende-mamma-pa-fotballkamp-gar-viralt/3423410544.html Å dæven, ei dame tok seg en lur. Dette må hylles i sosiale medier! Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ting som dette som hylles og går viralt: https://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/bildet-av-en-sovende-mamma-pa-fotballkamp-gar-viralt/3423410544.html Å dæven, ei dame tok seg en lur. Dette må hylles i sosiale medier! Det der er faktisk det dummeste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg tenker mitt jeg når jeg ser det bildet.. Rødvinsfylla igår og Barnefotball idag.... Andre hadde fått tyn som bare fan.... 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Hvorfor er det så lett å våkne om man sover på dagen? Men om man sover om natten er det helt umulig å våkne uthvilt om morgenen. Etter en lengre middagslur på 1-2 timer spretter man rett opp, men om man har fucket opp døgnet er det helt umulig å våkne 07 dersom man sovna 05. Og når man har snudd døgnet slik at man ikke får sove om natten har man ikke akkurat søvnmangel heller... Må være noe som gjør at nattesøvn er ekstra vanskelig å våkne opp fra Endret 30. januar 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Små PC kabinett Skal aldri mer kjøpe sånn dritt Knotete å holde på med, selv når jeg tok ut PSU, som jeg måtte ut med På den positive side, CPU gikk fra 80 grader til 30ish (Byttet kjøler) 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Må avlyse turen til Singapore fordi jobben ikke klarer å fikse visum i tide. Jeg kommer til å måtte gå to måneder uten visum, og kan derfor ikke forlate landet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Namsmannen Det forklarer alt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Faen som jeg hater currency miners. https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4290351 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Fikk kortet tilfeldigvis en ny driver for 2 uker siden som gjorde det mye bedre på mining? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Å ikke få sove... Hver dag. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 at det er dyrere med digital avis (adressa) enn det er med netflix Digital avis er dyrere enn papirutgaven, uansett hvordan en ser på det Digital er 199,- Papir + Digital er 269,- Papirutgaven koster dermed 170,- Tror jeg har skrevet noe lignende før, men det irriterer fortsatt Jeg vilel glatt ha betalt om det hadde kostet 99,- og ja jeg har fortalt det til de, men jeg ble ignorert (kke fått svar) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Misforståelse ang avis. Løst Endret 31. januar 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå