Dragen Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Ja, for de to har en direkte sammenheng. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Alt jeg sier har ikke sammenheng 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 1-2 % av NRK's inntekter kommer fra sponsorplakater i forbindelse med sending av kultur- og idrettsarrangementer. Det er regulert gjennom kringkastingsforskriftens §3-13, og er låst til maks 10 sekunder per sponsor, og maks 30 sekunder totalt av gangen. Det er kun logo og navn på sponsoren som som kan vises/leses opp, ingen slagord, utsagn, reklamevideoer eller lignende. Sponsorene kan kun vises ved inn- og utgang av sendingen. Fjollete på-gata-reportasjer under selve sendingen, der ansatte som ikke bidrar faglig til sendingen men samtidig lønnes av NRK med lisensbetalernes penger, DET burde være mer irriterende enn sponsorplakatene. Vi har i det hele tatt veldig god tid til å irritere oss over ting. Det handler om prinsipper. Spesielt når det reklameres for lån på NRK. Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Alt jeg sier har ikke sammenheng Ingenting* Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Har jeg gjort deg noe spesielt? ? Det der ble forresten en dobbel negativ Endret 25. januar 2018 av Edgelord 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg finner det fascinerende hvordan du a) ekstremt sjeldent tenker gjennom hva du sier og b) sprer løgner på nettet for å fremstille deg selv som interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Håper dere to blir kjærester til slutt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg finner det fascinerende hvordan du a) ekstremt sjeldent tenker gjennom hva du sier og b) sprer løgner på nettet for å fremstille deg selv som interessant. Kul teori da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Du greide jo ikke svare på noe så enkelt som hvorfor noen skulle forfølge deg så :-) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Fordi jeg sprer løgner på internett 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Hvis man stiller ett spørsmål. Men den personen man spør kommer med ett veldig langt svar, og inkluderer masse forskjellig informasjon som egentlig ikke er relevant for det man faktisk lurer på... Politikere? 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Eksosanlegget på bilen løsnet i dag, bråker som faen. Selvsagt i byområde, men fikk hengt det opp noenlunde og kom meg hjem. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Coop Prix. Elendig butikk, de har aldri nettopp det jeg skal kjøpe. I dag var de tomme for appelsinjuice, havregryn og egg. Skal ikke være mulig midt i Oslo. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Coop Prix. Elendig butikk, de har aldri nettopp det jeg skal kjøpe. I dag var de tomme for appelsinjuice, havregryn og egg. Skal ikke være mulig midt i Oslo. Enig. En Prix er den butikken som ligger hendigst til av alle langs hovedveien, bare til å svippe enkelt innom. Allikevel er der nesten ikke folk der, og de har nesten ingenting som du sier. De mest irriterende er at de ikke har håndkurver engang. Det er jo ikke den butikken der man pleier bruke trillevogn til å fylle opp. Det var tidligere Rimi og da gikk det an, men Prix er helt håpløst. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Folk som poster ikke-engelske kommentarer på videoer eller saker med utelukkende engelsk innhold. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Aviser som skriver hvor usunt ditten og datten egentlig er. F.eks: "Så mange sukkerbiter er det i denne kakaoen" osv. Hvorfor bry seg så veldig? Man lever bare 1 gang, og jeg vil heller leve til jeg blir 75 med usunt kosthold enn å bare leve sunt og bli 90+. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Artikler av typen «USA i sjokk over...» «Se videoen som ryster...» Alt med «toppløs» og «naken» Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Maze Runner. Kommer virkelig enda en film? Den første var jo objektivt ganske dårlig. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hissige, eldre rusa naboer som ikke klarer å si ifra om at lydnivået er for høyt uten å true deg flere ganger, for så å rive opp døra di når du slenger den igjen etter gjentatte trusler. Bare vent, jeg finner ut av hva du heter, politiet vil prate med deg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Så den nye Maze Runner i dag på kino. Helvete. For en barnehage. Satt en jenterad og drev og tok selfies av hverandre under filmen, lyste med telefonen, skravlet og lo. Nei en grunn til jeg ikke liker kino spesielt slike filmer. For mye unger. Endret 27. januar 2018 av Lami 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå