Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

1-2 % av NRK's inntekter kommer fra sponsorplakater i forbindelse med sending av kultur- og idrettsarrangementer.

Det er regulert gjennom kringkastingsforskriftens §3-13, og er låst til maks 10 sekunder per sponsor, og maks 30 sekunder totalt av gangen.

Det er kun logo og navn på sponsoren som som kan vises/leses opp, ingen slagord, utsagn, reklamevideoer eller lignende.

Sponsorene kan kun vises ved inn- og utgang av sendingen.

Fjollete på-gata-reportasjer under selve sendingen, der ansatte som ikke bidrar faglig til sendingen men samtidig lønnes av NRK med lisensbetalernes penger, DET burde være mer irriterende enn sponsorplakatene.

Vi har i det hele tatt veldig god tid til å irritere oss over ting.

Det handler om prinsipper. Spesielt når det reklameres for lån på NRK. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg finner det fascinerende hvordan du a) ekstremt sjeldent tenker gjennom hva du sier og b) sprer løgner på nettet for å fremstille deg selv som interessant.

Lenke til kommentar

Coop Prix. Elendig butikk, de har aldri nettopp det jeg skal kjøpe. I dag var de tomme for appelsinjuice, havregryn og egg. Skal ikke være mulig midt i Oslo.

Enig. En Prix er den butikken som ligger hendigst til av alle langs hovedveien, bare til å svippe enkelt innom.

Allikevel er der nesten ikke folk der, og de har nesten ingenting som du sier. 

De mest irriterende er at de ikke har håndkurver engang. Det er jo ikke den butikken der man pleier bruke trillevogn til å fylle opp.

Det var tidligere Rimi og da gikk det an, men Prix er helt håpløst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Aviser som skriver hvor usunt ditten og datten egentlig er. F.eks: "Så mange sukkerbiter er det i denne kakaoen" osv. Hvorfor bry seg så veldig? Man lever bare 1 gang, og jeg vil heller leve til jeg blir 75 med usunt kosthold enn å bare leve sunt og bli 90+.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så den nye Maze Runner i dag på kino.

Helvete. For en barnehage. Satt en jenterad og drev og tok selfies av hverandre under filmen, lyste med telefonen, skravlet og lo.

Nei en grunn til jeg ikke liker kino spesielt slike filmer. For mye unger.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...