Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn har jeg et inntrykk av deg at du var sosialist eller kommunist. Vet ikke hvorfor.

Han är en kommunist.

Han älskar invandrare och Stalin, typiskt kommunister.

Og du er en nazist.

Du hater invandrere og elsker Hitler, typisk nazister.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tilegner han meninger, slik han gjør med andre. Coa har aldri gitt noe inntrykk av at han elsker invandrere og Stalin, så jeg skjønner ikke helt hvordan Eysteinn kan påstå at han er en kommunist som elsker disse tingene.

Jag har läst hans inlägg. :whistle:

Men jag har inget emot kommunister,så länge de inte har makt.

Lenke til kommentar

Nesten ikke tid igjen på gruppeoppgaven jeg har på skolen. oppgaven går ut på og installere server 2003 med webserver, AD,, dns, filserver..osv Problemet er at jeg er eneste som gjør noe av en gruppe på fem og innleveringen er i morra kl 16. Jeg er omtrent halvferdig. I tilegg mistet jeg et par dager pga sykdom. :wallbash:

Men bare håper det blir utsatt som vanlig fordi at ingen er ferdig. :p

Lenke til kommentar

Jeg tilegner han meninger, slik han gjør med andre. Coa har aldri gitt noe inntrykk av at han elsker invandrere og Stalin, så jeg skjønner ikke helt hvordan Eysteinn kan påstå at han er en kommunist som elsker disse tingene.

Jag har läst hans inlägg. :whistle:

Men jag har inget emot kommunister,så länge de inte har makt.

men du bekrefter at du er nazist?

Irritert over at det er fredag..

Lenke til kommentar

Er tre andre vaktmestere her jeg jobber.

Og flere ganger daglig er det sånn at en av dem gir meg et oppdrag, jeg stikker for å gjøre det og møter tilfeldigvis på en annen vaktmester, som gir meg et annet oppdrag. Osv. Så møter jeg f.eks vaskedamer som skal prakke på meg oppdrag, og ikke minst kontorfolk som lurer på noe. Til slutt står jeg og lurer på hva jeg opprinnelig skulle gjøre.

Vaktmesterassistent er virkelig et lavtstående yrke.

Lenke til kommentar

Irriterer meg sykt mye over at det eneste vi lærte av han fete ensomme slektsforker og office-ekspertlæreren vi hadde på IKT, var nettopp office.. Jeg måtte belære han om at det var fysisk mulig å ha 4GB ram i en laptop(som jeg hadde hatt i 3 år).

Hadde vi ikke noe å gjøre arrangerte han "jetman-compo". Og CS var hele tiden oppe på skjermene. bortkasta år.

91% av det jeg lærte var noe inni hampen avansert excel som bare smiskerne fikk med seg, mens vi andre vanlige dødelige bare satt der og venta på tur for å få hjelp. Noe vi selvsagt ikke fikk før timen var over. For å toppe det hele ga han oss eksamen der det eneste verktøyet var excel, og halve klassa fikk 2 eller stryk fordi han ikke hadde hatt tid til å lære oss det.( jeg fikk 2, selv om jeg hadde 5 i alle andre IKT-fag.)

En gang kjeftet han på meg fordi han var fortvila over at jeg hadde med lese/skrive-ytelse, bus-hastighet og ramtimings i et liksomoppsett for en liksombedrift, fordi han aldri hadde tenkt over/hørt om det. hehehehe.

Han syklet en mil til og fra jobben hver dag, så han var dyvåt av svette og anpusten hele tiden, men han ble aldri noe tynnere.

Han fortalte en gang om at han hadde ført inn 18000 navn i en slektsdatabase på tre dager en gang.. og det på hobbybasis, da han ikke får betalt for det.

Nå som IKTlærling føler jeg meg som en idiot fordi alt jeg har lært kommer fra google og jeg måtte forsvare eksamenskarakteren ganske hyppig. /FLAME

Rusltat fra året: Ble formidabelt god i CS:Source, fikk noen gode venner, sipend, Datakortet i Office og vista/IE, grudge. :w00t::love::cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...