Diskusjonist Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hver eneste gang jeg skal gå ut så må jeg saumfare leiligheta på jakt etter lua, nøklene og snuseska. Husker aldrig hvor jeg legger ting. Sykt irriterende! Skaff deg en kommode eller kurv ved døra kanskje...? Will do. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Hun jeg holder på med/fremtidig kjæreste, har polypper. Hun har dårlig luktesans og tett i nesen og avhengig av nesespray. Hun vil ikke gå til legen fordi da må hun sitte på venterom med folk hun mener som har det værre enn hun. Altså. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Kids som tagger masse folk når de skifter profilbilde. Ren og skjær idioti. Virker som en trend på vestlandet hvertfall Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Kids som tagger masse folk når de skifter profilbilde. Ren og skjær idioti. Virker som en trend på vestlandet hvertfall Det er så profilbildet skal komme opp på tidslinja til de som blir tagga. = flere likes Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 Kids som tagger masse folk når de skifter profilbilde. Ren og skjær idioti. Virker som en trend på vestlandet hvertfallDet er så profilbildet skal komme opp på tidslinja til de som blir tagga. = flere likes What? Gjør folk dette? Haha, det er det dummeste jeg har hørt! Har ikke gått glipp av noe de to årene det har gått siden jeg sletta Facebook altså. Lenke til kommentar
fjottzki Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 lyden av folk som lager proteinshake eller andre typer skvip etter trening Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. januar 2018 Del Skrevet 14. januar 2018 KrFU som ikke er i stand til å håndtere seksuell trakassering i partiet sitt. Skulle tro de var flinke til det, prester og kristne er overrepresentert når det kommer til å tafse på folk (barn helst) man ikke bør tafse på. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Meldinger eller klåing er ikke seksuell trakassering. Hva skjedde med å gi ørefik til ekle menn? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Meldinger eller klåing er ikke seksuell trakassering.Jo, hvis man gjør det for å plage. Se på intensjonen, og om vedkommende tar en avvisning eller fortsetter. Å ty til vold burde være unødvendig, da har det gått for langt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Meldinger eller klåing er ikke seksuell trakassering. Hva skjedde med å gi ørefik til ekle menn? Da er du plutselig blitt en bitch som ikke tåler en spøk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Pleier å være hyggelig mot telefonselgere, da jeg skjønner at det bare er jobben de har. Så jeg svarer "Skal i et møte nå så jeg kan dessverre ikke snakke" "Da tar vi det bare kjapt her... blablabla" Da la jeg bare på. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Farmen "Kjendis". Hvor kjendis er man egentlig, når jeg bare har hørt om to av de tolv deltagerene? Skal uansett ikke se på, men jeg synes det var litt morsomt. 2 Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Meg selv og mine innvandrerfiendtlige holdninger. Vil ikke være en sånn person. En hater. Det er irriterende og kjipt å ha meninger og holdninger man ikke vil ha. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Dusjet ikke i morrest, og dusjet ikke i håret i går. Føler meg ekstremt skitten, og har tredd en caps på lørdagens hårvoks. Det er helt forjævlig. Bare for å slumre et kvarter ekstra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Pleier å være hyggelig mot telefonselgere, da jeg skjønner at det bare er jobben de har. Så jeg svarer "Skal i et møte nå så jeg kan dessverre ikke snakke" "Da tar vi det bare kjapt her... blablabla" Da la jeg bare på. Jeg pleier å be dem sende en mail. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Nordlendinger som tror de er verdensmestere på vinter og snø. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Når Windows blir skikkelig sirup og du finner ut at det er en prosess som skal gi deg en bedre brukeropplevelse som spiser opp alle ressursene og gjør maskina treig. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Hva faen er poenget med dette snødrittet da? Jeg bor på/i Vestlandet for faen. Snø er noe jeg skal se på Byfjellene og TV!!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Skjønner ikke Tinder når folk sier de er ute etter noe seriøst. Ja, tja, jo? Det skjer jo av seg selv om man fungerer sammen. Er jo bare skremmende å gå inn for det på den måten. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 lyden av folk som lager proteinshake eller andre typer skvip etter trening Eller lyden av de som lager proteinshake midt i arbeidstiden, i kontorlandskap, som et slags mellommåltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå