Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Illuminati han prater om , hysj hysj .....eller kanskje det er sigarett-mannen han har bestilt fra , knegg knegg ? Folk er FED up av FED-ex Endret 9. januar 2018 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) At det har blitt helt vanlig at kjendiser skal stille til presidentvalg i usa. Det er en sjukt viktig stilling med masse ansvar, det bør ikke bli avgjørt i en jævla populæritetskonkurranse. Først Trump så Oprah? Hva faen skjer? Endret 9. januar 2018 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hvem er "de"? Om de er DHL forstår jeg han godt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 At det har blitt helt vanlig at kjendiser skal stille til presidentvalg i usa. Det er en sjukt viktig stilling med masse ansvar, det bør ikke bli avgjørt i en jævla populæritetskonkurranse. Først Trump så Oprah? Hva faen skjer? Reagan var først. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Stort sett samme ulla alle fraktselskapene Fordelen min er at jeg bor på en firmaadresse, så det er veldig enkelt å finne fram, men selv da må jeg si hvor jeg bor (Holder ikke med gateadresse) Hadde det bare vært de samme personene hver gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Fascinerende med dette konseptet der de bare legger fra seg pakken på dørmatta. Er jo veldig lett å påstå at pakken aldri kom, slik at man kan kreve ny vare. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Det er bare 1 stk. minilomme på dongeribuksa Skulle hatt en på venstre side også, for en liten kniv (høyre side er lommelykt) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Rot Har rotet selv og plassert ting der jeg går, så kan for det selv, men like irriterende å bulte borti det hver gang og for lat til å flytte det Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 At det har blitt helt vanlig at kjendiser skal stille til presidentvalg i usa. Det er en sjukt viktig stilling med masse ansvar, det bør ikke bli avgjørt i en jævla populæritetskonkurranse. Først Trump så Oprah? Hva faen skjer? Reagan var først. Reagan, grøss. Se på video av mange av hans taler er skremmende. Hvordan han dehumaniserer mennesker fordi de er kommunister og bruker skikkelig hatretorikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Slik som alle republikanske presidenter mener du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Abe Lincoln likes that. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) PostNord.... Har 1 kolli som skal leveres på dør (de får ikke til å levere til utleveringssted). Har gjort 3(!) avtaler om å få den levert og enda klarer de det ikke. Første gang hadde de ikke tid til å levere den. Andre gangen de skulle levere var pakken borte og de fikk ikke tak i sjåføren fra utleveringsforsøk 1. Tredje forsøket fikk jeg avtale om at den skulle utleveres og så hørte jeg ikke noe mer....Pakken er enda ikke utlevert... Oppdatering: Tok kontakt med kundeservice (igjen) og spurte om det gikk an å avtale en utlevering som overholdes. Fikk da til svar at terminal var stengt og jeg blir kontaktet i morgen....Hører jeg ikke noe i morgen tar jeg kontakt med nettbutikken og hever kjøpet siden forsendelsen ikke kommer frem... Så får de ta krangelen med PostNord. Endret 9. januar 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Folk som skal tvinge andre til å feire, sørge eller markere noe på SIN måte. Mest nylige eksemplet er disse svarte kjolene på Golden Globe-seremonien som på et eller annet vis skal ha noe med #metoo å gjøre. Noen valgte å ikke være med på dette og da blir man automatisk stemplet som verre enn Hitler. La nå folk få gjøre som de vil. 8 Lenke til kommentar
UaktuellPerson Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hmm hva har jeg irritert meg over i dag mon tro..... Jo! Jeg er irritert på trege nettverk i crypto markedet! Får ikke overført coins hehe. Ellers så irriterte jeg meg over et innlegg av en syklist på nettavisen som mente at en buss kunne kjørt ham ned, men hva søren gjør en syklist i motgående retning midt på veibanen i en enveiskjørt veg?! Biler skal være på veien, eller de har vertfall førsterett (jeg er syklist selv) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Syklister har lov til å sykle i motsatt kjøreretning i de fleste enveiskjørte gater. Det er intet kjøretøy utenom utrykningskjøretøy som har førsterett på veien i Norge. Irriterende med mennesker som lager sine egne lover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Syklister har lov til å sykle i motsatt kjøreretning i de fleste enveiskjørte gater. Det er intet kjøretøy utenom utrykningskjøretøy som har førsterett på veien i Norge. Irriterende med mennesker som lager sine egne lover. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Hjemme fra London. Blæh Bergen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Syklister har lov til å sykle i motsatt kjøreretning i de fleste enveiskjørte gater. Kun hvis det er skiltet at syklister er untatt. Og det er ikke overalt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Falt på isen, vondt i kneet, får ikke sove Vurderer legen når de åpner, ikke akutt så gidder ikke dra til legevakten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå