Dubious Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Depresjon Enkelte dager gidder jeg bare ikke gjøre noe Og når du blir helt satt ut av funksjon av påtrengende tanker om helt uviktige ting som ingen bryr seg om. Hadde vært fint med en knapp som skrur av hjernen iblandt. Det heter å sove Jeg sover mye når jeg er deprimert Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Når mobilen er et single point of failure. Ting jeg ikke fikk gjort i morrest fordi laderen ble ødelagt: Fikk ikke kjøpt frokost pga jeg måtte overføre penger fra en annen konto (via mobilen...) Fikk ikke satt igjen bilen på verksted som planlagt (skulle ta buss videre, men må sende sms for billett...) Fikk ikke kjøpt lader heller fordi 0 penger på brukskonto Dette var et uløselig problem. Endret 5. januar 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Depresjon Enkelte dager gidder jeg bare ikke gjøre noe Og når du blir helt satt ut av funksjon av påtrengende tanker om helt uviktige ting som ingen bryr seg om. Hadde vært fint med en knapp som skrur av hjernen iblandt. Det heter å sove Jeg sover mye når jeg er deprimert Selv soving blir vanskelig for meg i de periodene 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Bekymringer forskyves mot noe annet straks jeg fikser noe. Fikser jeg regninger osv så bekymrer jeg meg over om jeg gjør en bra nok innsats på jobb. Om jeg har en bra periode på jobb, så tenker jeg over om jeg er nok tilstede for familie og venner. Når alt det er på plass så bekymrer jeg over helsa, at jeg burde spise bedre og trene mer. Det dukker alltid opp noe nytt. Blir aldri fornøyd med noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Høres ut som du burde sette deg litt mer inn i mindfullness Edgelord. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Er det ikke det når folk lyver, eller gjør narr av andre det som irriter folk mest? Vertfall det jeg selv blir mest irritert over, eller voksne folk oppfører seg som små barn. Jeg irriter meg også på produsentene som utsetter ting i siste stund, vertfall maskinvare og mobil. Kun for tjene ekstra penger. Eller folk er egoistisk og gjør en dårlig jobb kun for å tjene penger. Men kanskje jeg har lett for å irritere andre også. Endret 5. januar 2018 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Folk som ikke respekterer andres tid ved å konstant komme for sent til avtaler er noe av det verste som finnes. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Folk som ikke respekterer andres tid ved å konstant komme for sent til avtaler er noe av det verste som finnes. Eller når jeg alltid er ferdig i god tid når vi skal bort, mens dama bruker uendelig med tid som gjør at vi blir forsinket. Så blir hun sur på meg fordi jeg ikke har tatt på meg uteklærne når hun er ferdig med å stelle seg. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Når mobilen er et single point of failure. Ting jeg ikke fikk gjort i morrest fordi laderen ble ødelagt: Fikk ikke kjøpt frokost pga jeg måtte overføre penger fra en annen konto (via mobilen...) Fikk ikke satt igjen bilen på verksted som planlagt (skulle ta buss videre, men må sende sms for billett...) Fikk ikke kjøpt lader heller fordi 0 penger på brukskonto Dette var et uløselig problem. Derfor har man alltid mer enn 1 lader Alltid kjøpt Samsung mobil, med mini-usb, så har 4+ ladere Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Folk på finn.no som skal prute ned en 50-lapp og som insisterer på å betale postoppkrav kontra "trygg betaling" på finn. Så hvis jeg selger noe til 500kr og kan sende for 145kr blir det 645kr. Med påslag på 3% for trygg betaling blir det 665kr. Hvis jeg slår av den føkkings 50-lappen og sender med oppkrav så blir det 450 + 145 + 73 i oppkrav = 668 kr. Du betaler like mye, posten får 73 kr mer og jeg får en 50-lapp mindre. Dessuten kan jeg da sende murstein, fordi postoppkrav er kun garanti for selger og ikke kjøper. Jævlig lurt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Når mobilen er et single point of failure. Ting jeg ikke fikk gjort i morrest fordi laderen ble ødelagt: Fikk ikke kjøpt frokost pga jeg måtte overføre penger fra en annen konto (via mobilen...) Fikk ikke satt igjen bilen på verksted som planlagt (skulle ta buss videre, men må sende sms for billett...) Fikk ikke kjøpt lader heller fordi 0 penger på brukskonto Dette var et uløselig problem. Har de ikke PC i Sverige? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Derfor har man alltid mer enn 1 lader Alltid kjøpt Samsung mobil, med mini-usb, så har 4+ ladere Kommer ikke langt med mini-USB hvis man har Samsung. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Derfor har man alltid mer enn 1 lader Alltid kjøpt Samsung mobil, med mini-usb, så har 4+ ladere Kommer ikke langt med mini-USB hvis man har Samsung. Mini, micro, samme ulla Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Glemmer alltid å kjøpe noe Har masse verktøy. men mangler vinkel Var på Obs Bygg på Torsdag... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Når mobilen er et single point of failure. Ting jeg ikke fikk gjort i morrest fordi laderen ble ødelagt: Fikk ikke kjøpt frokost pga jeg måtte overføre penger fra en annen konto (via mobilen...) Fikk ikke satt igjen bilen på verksted som planlagt (skulle ta buss videre, men må sende sms for billett...) Fikk ikke kjøpt lader heller fordi 0 penger på brukskonto Dette var et uløselig problem. Har de ikke PC i Sverige? Sverige? Vel, nettbank på PC krever at identifiserer meg via bankid, med koder som genereres med en app på mobil. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Beklager, jeg forvekslet deg med noen andre. Jeg bruker en sånn brikke til BankID. Mye raskere og mer pålitelig. Endret 5. januar 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Beklager, jeg forvekslet deg med noen andre. Jeg bruker en sånn brikke til BankID. Mye raskere og mer pålitelig. Fordrer at du har den med deg hele tiden. For min del er det langt raskere å bruke Mobil-ID. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Kunder som klager over prisen. Hadde en kunde på jobb i går som sa: "Huff, her er det aaalt for dyrt. Er ikke rart at folk stikker til Sverige for å handle dette. Rart de ikke tenker på å sette ned prisene i Norge, så kanskje folk slutter å dra til Sverige for å handle?" Så dra til Sverige i stedet for å klag her da, din drittkunde. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Ja "det er ikke jeg som bestemmer prisen" hadde jeg sagt da tror jeg. Eller har du helst ikke lov å svare når kunder sier sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå