Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Når folk er såpass selvsentrerte at de klager på at en som ikke har det noe bra ødelegger stemningen, som om det er et bevisst valg denne personen har tatt.

Vet ikke med andre, men jeg styrer mitt eget humør.

Med tilstrekkelig alenetid på forhånd kan jeg være "glad" og hyggelig på en dårlig dag.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV2 Sumo bestemte seg for å la meg se noen sesonger av Solsidan, men for å se mer må jeg oppdragere abonnementet. Vel, da kan TV2 Sumo brenne langt inni i helvete. Kansellerer abonnementet, så blir det torrents igjen. Bra jobba!

Dette irriterer mer enn microtransactions faktisk.

Edit: Er som om du går på restaurant og bestiller en fin biffmiddag, bare at de holder igjen biffen, kun biffen, som gissel til du har hostet opp mer. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

TV2 Sumo bestemte seg for å la meg se noen sesonger av Solsidan, men for å se mer må jeg oppdragere abonnementet. Vel, da kan TV2 Sumo brenne langt inni i helvete. Kansellerer abonnementet, så blir det torrents igjen. Bra jobba!

Fikk sett alle fire sesongene og en episode av sesong fem før jeg også plutselig måtte betale mer. Jævla irriterende. Hadde sett fram til å se sesongen ferdig. Noen som vet hvor en kan se den nå? Helst uten å laste ned. Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når folk er såpass selvsentrerte at de klager på at en som ikke har det noe bra ødelegger stemningen, som om det er et bevisst valg denne personen har tatt.

Selvvalgt eller ei- om en er såppas sur, lei og grinete at det påvirker folk rundt, så holder man seg for seg selv til det går over tilstrekkelig til å kunne samhandle med andre, uten å ødelegge humøret demmes. Èn persons crappy sinnstemning bør ikke få ødelegge hele den gode stemningen på festen.

Man trenger ikke oppsøke fester nei, men om noen spør hvordan en har det og man ikke ljuger er det faktisk noen som mener at dette er en uting og gir dem rett i å snakke dritt om den personen. Det blir ganske feil.

Folk er falske nok som det er uten at man skal ha den bekymringa i tillegg for å svare ærlig, liksom.

Der er jeg helt enig med deg.

Men for å slippe å være festbrems og stemningsdreper, kan man være ærlig men samtidig unnvikende- eksempelvis stor forskjell på å svare " Vet du, jeg har det helt jævlig men i dag glemmer vi sorgene å har det gøy istede!" Kontra "buhu verden går til helvete, alle er i mot meg, gi meg sympatiii pliiz" (mener ikke at du er sånn)

Er muligens overfølsom for slikt, verste jeg vet er folk som klager, vi bor i verdens beste land, millioner av mennesker ville gjort alt, for å gå i "våre" sko. Så når jeg hører folk klage tenker jeg som regel: Suck it up! Og om jeg i utgangspunktet hadde spor av medfølelse for vedkommende, forsvinner den umiddelbart om h*n aktivt søker sympati eller inntar offerrollen.

Når jeg nå skriver denne kommentaren innser jeg at jeg er en kald jævel som burde skjerpe meg litt fordi det finnes svært mange triste og forferdelige skjebner her i landet også og selv om fasadene er fine, finnes det mye skjult under overflaten i mange hjem. Må ta en liten diskusjon med meg selv på dette punktet....

• Liker 1
Lenke til kommentar

De 364 andre dagene i året vi bruker på seriøse og viktige ting er ikke nok?

Ei medførsel av riktighet. Andelen personer som bruker 364 dager på seriøse viktige ting er nok under 10 %.

Det er poenget, og egentlig et stort problem.

Vi bruker store deler av vår tid og tankevirksomhet på forskuslende tullball, festivitas og alskens kortsiktig personlig stimulans.

I stedet for å fokusere alvorlig på det altoverskyggende hovedproblemet på denne groteske tilintetgjørelses-leiren av en planet: overbefolkning/aldring/død-problematikken.

Det kan gjøres så mye mye mer med, om flere var bevisste nok til å engasjere seg. Flere kommer på barrikadene.

Nå har vi 2 andre bevegelser som kan ses på som gode foregangs-eksempler på hvordan vi kan komme i gang og få ballen til å rulle: Kimasaken og "meetoo" kampanjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Ironien over å påstå at man burde bruke tiden sin bedre på et debattforum...:-)

Brannfakkel: det medisinske spranget som har blitt gjort de siste 100 årene er det som kommer til å sende menneskeheten i avgrunnen.

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

Prøver å se interessante ting om universet. Fant ca en bra serie på Netflix som jeg ikke hadde sett før, uten irriterende voice over eller intervjuer med masse idioter. På youtube finner jeg bare masse videoer av at de zoomer ut og viser størrelsen på forskjellige ting.

Reddit er bare fullt av SpaceX-artikler.

Finner virkelig ikke noe bra serier eller kanaler som metter interessen min.

Lenke til kommentar

Prøver å se interessante ting om universet. Fant ca en bra serie på Netflix som jeg ikke hadde sett før, uten irriterende voice over eller intervjuer med masse idioter. På youtube finner jeg bare masse videoer av at de zoomer ut og viser størrelsen på forskjellige ting.

Reddit er bare fullt av SpaceX-artikler.

Finner virkelig ikke noe bra serier eller kanaler som metter interessen min.

Regner med Cosmos:a Spacetime Odyssey er slukt allerede da? Er nok en av de absolutt beste seriene når det kommer til hvordan verden fungerer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Irriterende med mennesker som ikke forstår «høyrekjøring» i trapper, på fortauer og andre steder større mengder med mennesker ferdes. Spesielt irriterende er de som kutter hjørner på «feil» side, så blir de sure når du går på dem.

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar

Fikk sett alle fire sesongene og en episode av sesong fem før jeg også plutselig måtte betale mer. Jævla irriterende. Hadde sett fram til å se sesongen ferdig. Noen som vet hvor en kan se den nå? Helst uten å laste ned.

Du kan se Solsidan på http://www.TV4play.se med VPN.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Irriterende med mennesker som ikke forstår «høyrekjøring» i trapper, på fortauer og andre steder større mengder med mennesker ferdes. Spesielt irriterende er de som kutter hjørner på «feil» side, så blir de sure når du går på dem.

Hva med når du prøver å bevege deg ut av veien, de ser hva du gjør, men de prøver fortsatt å gjøre det SAMME av en eller annen grunn  som fører til at vi må ta denne kleine dansen. Jeg vil bare hjem for faan  :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...