Dragen Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Så du mener vi skal alle bli medlemmer av Jehovas Vitner? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Feiringene kunne vart fram til komfirmasjonen eller 18 år. Deretter deltok man ikke i fering mer utenom å arrangere for barna.At voksne folk feirer sånt er dumt, helt enig. De bør være opptatt av mer seriøse viktige ting. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 For en kjedelig verden det skulle blitt om alle bare var dønn seriøse og aldri feiret noe som helst. 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Elsker å se folk fyre opp pengene sine i røyk på nyttårsaften! Raketter er dumt. Bråkete, dyrt, meningsløst. Men ooooh farger og høye lyder. Stakkars hunder. Endret 31. desember 2017 av Edgelord Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 For en kjedelig verden det skulle blitt om alle bare var dønn seriøse og aldri feiret noe som helst. Helt enig. Jeg er stolt over å være myndig men fortsatt se masse verdi i å være regelmessig useriøs. Selvfølgelig når det passer seg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Jeg irriterer meg over folk som tror det finnes én korrekt måte å gå gjennom livet på... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Elsker å se folk fyre opp pengene sine i røyk på nyttårsaften! Raketter er dumt. Bråkete, dyrt, meningsløst. Men ooooh farger og høye lyder. Stakkars hunder. Hundene mine har det helt greit, ikke synd på dem i det hele tatt. Det irriterer meg grenseløst at folk er så opptatt av hundene sine at de vil forby nyttårsaften. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Elsker å se folk fyre opp pengene sine i røyk på nyttårsaften! Raketter er dumt. Bråkete, dyrt, meningsløst. Men ooooh farger og høye lyder. Stakkars hunder. Hundene mine har det helt greit, ikke synd på dem i det hele tatt. Det irriterer meg grenseløst at folk er så opptatt av hundene sine at de vil forby nyttårsaften. Amen! Dette skal jeg screenshotte for det var veldig bra sagt. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Redde dyr på nyttårsaften er noe det aldri var særlig mye snakk om før i tiden, og det virker som det blir hauset opp mer og mer for hvert år nå. Ok, så blir noen dyr litt engstelige, men det er jo ikke akkurat sånn at de lider. Katta her i huset forsvinner under sofaen når det er på sitt verste, men ti minutter senere er hun tilbake like kosete om alltid. Det er snakk om en halvtimes tid en gang i året, og det tåler de. Det er mange flere dyr som lider fordi de blir etterlatt i varme biler, ikke får nok mat og blir direkte mishandlet. Vis meg ett eneste dyr som har fått varige psykiske problemer på grunn av litt bråk på nyttårsaften. Endret 31. desember 2017 av Kjøleskap 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Og dessuten, hva gjør man da i kraftig tordenvær? Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) meh Endret 31. desember 2017 av MellomAlt Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Hunder og katter klarer seg nok, syns mer synd på rådyr o.l Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Nyttårsfeiring. Feire hva, et nytt år starter? Har skjedd tusenvis av ganger før, og skjer vell tusenvis til om ikke verden går i dass snart. Meh. Denne tar for seg det du nevner.. https://youtu.be/L6fgURa5d5w Endret 1. januar 2018 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Uttrykket "klimautslipp". Hvordan slipper man egentlig ut klima? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Utslippene påvirker klima direkte eller indirekte. Hva annet skulle det het? Spør du meg så er beskrivelsen passende. Klør i øynene, nå er de røde og såre, det irriterer. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Feiringene kunne vart fram til komfirmasjonen eller 18 år. Deretter deltok man ikke i fering mer utenom å arrangere for barna. At voksne folk feirer sånt er dumt, helt enig. De bør være opptatt av mer seriøse viktige ting. Tja. Jeg har brukt bursdagen som «unnskyldning» for å treffe/samle venner og familie. Fokuset på bursdag prøver jeg å skuffe under sofaen, men kvalitetstid med folk man er glad i er fint 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 De 364 andre dagene i året vi bruker på seriøse og viktige ting er ikke nok? 1 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Når folk er såpass selvsentrerte at de klager på at en som ikke har det noe bra ødelegger stemningen, som om det er et bevisst valg denne personen har tatt. Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Når folk er såpass selvsentrerte at de klager på at en som ikke har det noe bra ødelegger stemningen, som om det er et bevisst valg denne personen har tatt. Selvvalgt eller ei- om en er såppas sur, lei og grinete at det påvirker folk rundt, så holder man seg for seg selv til det går over tilstrekkelig til å kunne samhandle med andre, uten å ødelegge humøret demmes. Èn persons crappy sinnstemning bør ikke få ødelegge hele den gode stemningen på festen. 1 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Når folk er såpass selvsentrerte at de klager på at en som ikke har det noe bra ødelegger stemningen, som om det er et bevisst valg denne personen har tatt. Selvvalgt eller ei- om en er såppas sur, lei og grinete at det påvirker folk rundt, så holder man seg for seg selv til det går over tilstrekkelig til å kunne samhandle med andre, uten å ødelegge humøret demmes. Èn persons crappy sinnstemning bør ikke få ødelegge hele den gode stemningen på festen. Man trenger ikke oppsøke fester nei, men om noen spør hvordan en har det og man ikke ljuger er det faktisk noen som mener at dette er en uting og gir dem rett i å snakke dritt om den personen. Det blir ganske feil. Folk er falske nok som det er uten at man skal ha den bekymringa i tillegg for å svare ærlig, liksom. Endret 2. januar 2018 av xDominiel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå