Skogslik Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Glemte og sette ut papp dunken ved veien i går. Så nå har jeg full dunk i en måned før det blir tømming igjen. Lite sortering for meg denne måneden da, må kaste papp i restavfall nå. Har ikke åpne miljøstasjoner? Her jeg bor er det åpent, gratis søppelretur hver tirsdag og torsdag. Hver jul må vi innom en tur med en ekstra sekk med restavfall og papiravfall. Gratis å levere. Ingenting slik her i kommunen. Hver bolig/adresse fikk også nylig utdelt glass/metal dunk. Alle slike som stod offentlig er fjernet nå. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Gratis å levere det som gjenvinnes her og impregnert trevarer Restavfall/blandet må en betale for Bruker stort sett ikke papirdunken da jeg synes det er lettere å levere på mottaket noen ganger i året Lenke til kommentar
m20k Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 At jeg hver uke på Spotify får flere russelåter på Discover Weekly-lista mi, selv om jeg aldri hører på russelåter. Gi meg noe ordentlige saker! 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Er så forelska men samtidig vil jeg ikke holde på med noen heller... For det er et jævla styr 1 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 At jeg hver uke på Spotify får flere russelåter på Discover Weekly-lista mi, selv om jeg aldri hører på russelåter. Gi meg noe ordentlige saker! Den følelsen når du vil ha litt variasjon men har hørt på altfor mye power metal.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Uttrykket "det er ikke en [sett inn ting her], det er en opplevelse". Spesielt når det brukes om film. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Åpen valnøtt. Lame navn, fæl kake Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Tights med skjorts over er latterlig stygt. Kukk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Vil du heller at karen skal gå i bare tights så du blir forvirret av rævva hans? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Irriterer meg at det er så mye ting jeg har lyst til å kjøpe, men som må vente.... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Klokka går sakte når en kjeder seg og alt for for når man har det artig Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Når man sier "ah jeg er sykt sliten i dag" så kommer en fyr med unger og stikker fram hodet, "du vet ikke hva sliten betyr, bare vent til du får unger" Så sier jeg "ok men da skal jeg aldri ha kids" Da kommer den klassiske "en dag er det din tur, bare vent" 2 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Folk som klager til meg pga. jobben, at de må opp tidlig hver dag og at de er sliten etter jobb når jeg (som sliter med å få fast jobb) kunne ha drept for den jobben. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Hae hørt det med barn selv. Artig at folk med barn mener de har mer rett til å være sliten enn andre mennesker. Er vel ofte slik at det var en bevisst handling å få barn, hjelper ikke å klage etterpå da. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Åh ha barn er kult, men når barn er syke er det mye bekymring, slitsomt og som foreldre blir man urolig for barnet. Er blitt mer trygt når barnet blir eldre.. Det er ikke slitsomt å ha barn. Kanskje babyer er litt slitsomt, men jeg synes ikke det. Gruer meg mer til barna blir ungdom.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Nyttårsfeiring. Feire hva, et nytt år starter? Har skjedd tusenvis av ganger før, og skjer vell tusenvis til om ikke verden går i dass snart. Meh. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Folk som tror de skal bli en helt ny person kun fordi vi passerer et nytt år. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Nyttårsfeiring. Feire hva, et nytt år starter? Har skjedd tusenvis av ganger før, og skjer vell tusenvis til om ikke verden går i dass snart. Meh. Hva slags logikk er egentlig dette? Da kan vi jo slutte å feire jul og bursdager også, siden det også har skjedd tusenvis av ganger før. 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Nyttårsfeiring. Feire hva, et nytt år starter? Har skjedd tusenvis av ganger før, og skjer vell tusenvis til om ikke verden går i dass snart. Meh. Hva slags logikk er egentlig dette? Da kan vi jo slutte å feire jul og bursdager også, siden det også har skjedd tusenvis av ganger før. Ja hvorfor ikke. Endret 31. desember 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå