Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gir aldri tips i Norge. Kan hende jeg ruller opp for å få et rundt tall, men det har ingenting med servicen å gjøre.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Late folk som ikke koster snø av bilen

Jeg har en forholdsvis stor bil, men klarer å koste av snøen før jeg kjører

De lærer den dagen de bremser å får et stort og tungt isflak fra taket ned på ruta, så de ikke ser noe og kræsjer i bilen foran. Eller når de forsøker å viske bort flaket, å ødelegger viskermotor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Glemte og sette ut papp dunken ved veien i går.

Så nå har jeg full dunk i en måned før det blir tømming igjen.

Lite sortering for meg denne måneden da, må kaste papp i restavfall nå.

Har ikke åpne miljøstasjoner? Her jeg bor er det åpent, gratis søppelretur hver tirsdag og torsdag. Hver jul må vi innom en tur med en ekstra sekk med restavfall og papiravfall. Gratis å levere.

Lenke til kommentar

At jeg får napp på ei dame på byen. Vi hadde tilfeldigvis matchet med hverandre på Tinder. Hun virker kjempeinteressert og henger rundt meg hele kvelden. Vi kliner og hun gir bort snappen sin. Vi har masse å snakke om, og vi har lik humor. Merker at det var lett å snakke med henne i forhold til mange andre damer. En halvtime før det stenger virker hun plutselig ikke interessert, og hun drar uten å si hade.

Jeg merket at hun og venninna kjappet seg bort til nærmeste taxi.

Dagen etter har hun slettet snappen min og fjernet matchen på Tinder. Det har skjedd med meg to-tre ganger nå, så jeg begynner å miste selvtilliten. Skal slutte å få høye forhåpninger uansett hvor interessert dama virker. Virker som at jeg kun er interessant i fylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...