Delvis Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Nå generaliserer du på teiteste vis kjøleskap. For å oppklare litt. Er det mtp "meetoo"-kvinnene begrepet "snowflakes" ble omtalt i den sekvensen der mine spørsmål/kommentar i denne forbindelse kom inn?I såfall har vi snakket litt forbi hverandre. Det streifet faktisk ikke i tankene en gang akkurat da.Oppfattet det som man snakket om noe blant folk generelt. Endret 23. desember 2017 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg takler ikke disse typiske vestkantstedene. Har mer sansen for puber og barer, mye hyggeligere kvelder der. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Strømbrudd Våknet av at alt peip når det slo seg av Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Få bort den jævla jula her nå! Er så fake shit, folk poster bilder av treet med gaver osv. Ingen bryr seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Få bort den jævla jula her nå! Er så fake shit, folk poster bilder av treet med gaver osv. Ingen bryr seg Du kan jo bare la være å gå inn på face og insta? Jeg bryr meg masse om julen, elsker å pynte og kjenne på roen som legger seg. :-) Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Folk som begynner å klage og sutre over at alle andre gjør noe feil. Men de gidder jo aldri å løfte på bakparten sin, for å gjøre det bedre selv. For å ta ett eksempel: noen jeg kjenner eier en hund, men det er ikke alle i den familien som gidder å faktisk ta arbeidet som denne hunden fører med seg. Noen av dem vil heller klage over at resten av familien er så forbanna "late og giddalause" fordi de ikke går lange nok spaserturer med det dyret. Men så gidder de jo aldri å gå tur med denne hunden i det hele tatt selv! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Strømbrudd Våknet av at alt peip når det slo seg av Har strømbrudd ofte på hytta (ligger i utsatte strøk). Kunne tenkt meg en tesla Powerwall eller et aggregat elns. Bare for backup... Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Migrene på selveste julaften. Det er akkurat passe irriterende! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Julen er cheap og fake Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Grinch Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Julen er cheap og fake Er bare folk som kan være cheap og fake :-) Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Julen er fake, ja. Feire jólablót istede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Er jo mer eller mindre det nordmenn flest feirer med lys og juletrær. Julen er ikke spesielt kristen for de fleste av oss. Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Altfor mye fokus på gaver ihverfall. Helt sykt hvor mye folk svir av på gaver. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Få bort den jævla jula her nå! Er så fake shit, folk poster bilder av treet med gaver osv. Ingen bryr seg "Hvis du syns *dine* damer er flotte , vent til du ser *denne* mannens damer !" (sitat OHMSS trailer) Der har jeg vært , så utrolig keeeeegt Endret 25. desember 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Julen er cheap og fake Bah! Folk får nyte pakkestyret og støyet men jeg greier meg uten. Noe som kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har noen å feire med, men men... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Syk. Rett før julemiddagen i går så bam, ble brått dårlig. Vondt i halsen af, ekkel i nesen, slapp. Utover kvelden, midt i gaveåpningen blir jeg kvalm og søyr opp alt pinnekjøtt og dessert jeg hadde spist. Tykkeste spyet jeg noen gang har spydd opp. Like før jeg ble kvelt ... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Når jeg har vært ute og begått fysiske aktiviteter i tåke, regn eller snø og endomondo påstår været var "mostly sunny". Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Syk. Rett før julemiddagen i går så bam, ble brått dårlig. Vondt i halsen af, ekkel i nesen, slapp. Utover kvelden, midt i gaveåpningen blir jeg kvalm og søyr opp alt pinnekjøtt og dessert jeg hadde spist. Tykkeste spyet jeg noen gang har spydd opp. Like før jeg ble kvelt ... Får meg til å tenke på denne herlige julesangen: https://www.facebook.com/antigledeligjul/videos/481973488869832/ Endret 25. desember 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Moderatormelding Har man ikke noe fornuftig for å si, kan man la være å poste, slik som beskrevet i førsteposten. Noen innlegg er fjernet. Ønsker man løsprat bør en benytte andre tråder. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering kan sendes via PM. Endret 26. desember 2017 av Slettet-NIoHlfL 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå