Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 HEidis Bier Bar kan egentlig ryke å reise. Spiller løvenes konge osv hver JÆVLA helg. Sangen er ikke så jævla bra. Tankene til den jevne person ute på byen: Oi, den sangen DER, den har jeg hørt FØR. Da må jeg JUBLE Du må ikke henge der, masse av andre utesteder Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Er liksom bare der, kanskje fire fine, resten blir for alternativt as Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Da har du virkelig ikke noe å klage på. Virker som det er ditt valg å henge der. Solsiden er temmelig ræl uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Er liksom bare der, kanskje fire fine, resten blir for alternativt as Dersom andre steder blir for alternativt, hva i all verden er det du egentlig liker?! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 https://www.adressa.no/nyheter/politikk/2017/12/22/St%C3%B8re-innr%C3%B8mmer-ukultur-15797864.ece Uønsket seksuell oppmerksomhet? Kan noen vennligst forklare meg hva det betyr? Er så sykt vagt utsagn dette her. Er vel helt klart at det er snakk om seksuell oppmerksomhet mellom kolleger innen partiet, noe som ikke har noe i en profesjonell setting i utgangspunktet å gjøre. Er en uting å komme med seksuelle tilnærminger mot kolleger da du aldri vet hvordan de vil ta det, og dere kan veldig mulig måtte jobbe sammen i ettertid, og da kan eventuell historie gjøre så begge parter eller en av dem ikke gjør jobben like godt som de skulle. Seksuell trakassering på jobben er en skikkelig uting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Det er dog en viss sannhet i at det er et vagt uttrykk. Enkelte definerer flørting på arbeidsplassen som uønsket seksuell oppmerksomhet og vipps, plutselig har det blitt seksuell trakassering. For at denne kampanjen skal få legitimiteten den fortjener, da seksuell trakassering er et reelt problem, så et det essensielt å skille klinten fra hveten. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Ikke at jeg mener det er ok med se****ll trakkasering, tvert imot jeg hater alt sånt. Hvor jævlig snøflak er du hvis du blir så krenket av ordet "seksuell" at du må sensurere det? 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Det der gir ingen mening @Dragen. Snøflak hvordan? Hva har min (personlige)sensurering av det ordet med et "snøflak" å gjøre, hva er likheten?Det er ikke sensurering i den forstand. Det er bare ikke min personlige stil å utgyte slike ord rett fram. En ren smaksak mao. Endret 23. desember 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Snowflake A very sensitive person. Someone who is easily hurt or offended by the statements or actions of others. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Hvorfor bruker folk slike idiotiske uttrykk som snowflake? Edit: Tror Delvis har litt problemer med seksualitet. Han syntes for eksempel at det var bra at noen ødela Trollpikken. Endret 23. desember 2017 av Muggkaare 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Fordi det er en passende beskrivelse av noen som blir ødelagt av så og si ingenting. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Fordi det er en passende beskrivelse av noen som blir ødelagt av så og si ingenting. Og det er bra liksom? Er det idealet nå, at sensitive personer er noe dårlig som skal stemples negativt? Snowflakes kan greit definere at enhver person er unik, det er greit. Men det er vel ikke det dere legger i det. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 HEidis Bier Bar kan egentlig ryke å reise. Spiller løvenes konge osv hver JÆVLA helg. Sangen er ikke så jævla bra. Tankene til den jevne person ute på byen: Oi, den sangen DER, den har jeg hørt FØR. Da må jeg JUBLE Enig. Sangene er så rævva. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Helvettes kvinnfolk og useriøse folk. Nå er jeg i skikkelig dårlig humør og da gjør jeg dumme ting. Heldigvis (?) går det bare utover meg og det bryr jeg ikke en dritt om. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Er liksom bare der, kanskje fire fine, resten blir for alternativt asDersom andre steder blir for alternativt, hva i all verden er det du egentlig liker?! Dro på Circus, ble nach med tre damer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Er liksom bare der, kanskje fire fine, resten blir for alternativt asDersom andre steder blir for alternativt, hva i all verden er det du egentlig liker?!Dro på Circus, ble nach med tre damerBra musikk der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Haha, nei. Men de har en OK pris på ølen. Men det er alltid alt for mange folk der. Fatter ikke at de får slippe inn så mange. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Circus er kontrollert kaos. Det funker svært bra med mange folk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Vurderer å kaste alle gavene jeg får, blir bare liggende som skrot i bilen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 Er det idealet nå, at sensitive personer er noe dårlig som skal stemples negativt? Ja. Er så lei av å lese "nyheter" om at noen har blitt krenket av en eller annen filleting hver eneste dag. Dette er folk som aldri har hatt noe som helst motgang i livet sitt, men som likevel skal være et offer for enhver pris. Når man bor i ett av verdens beste land er det bare pinlig å holde på sånn. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå