Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

HEidis Bier Bar kan egentlig ryke å reise. Spiller løvenes konge osv hver JÆVLA helg. Sangen er ikke så jævla bra.

Tankene til den jevne person ute på byen:

Oi, den sangen DER, den har jeg hørt FØR. Da må jeg JUBLE

Du må ikke henge der, masse av andre utesteder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Er liksom bare der, kanskje fire fine, resten blir for alternativt as

Dersom andre steder blir for alternativt, hva i all verden er det du egentlig liker?!

Lenke til kommentar

https://www.adressa.no/nyheter/politikk/2017/12/22/St%C3%B8re-innr%C3%B8mmer-ukultur-15797864.ece

Uønsket seksuell oppmerksomhet? Kan noen vennligst forklare meg hva det betyr?

Er så sykt vagt utsagn dette her.

Er vel helt klart at det er snakk om seksuell oppmerksomhet mellom kolleger innen partiet, noe som ikke har noe i en profesjonell setting i utgangspunktet å gjøre. Er en uting å komme med seksuelle tilnærminger mot kolleger da du aldri vet hvordan de vil ta det, og dere kan veldig mulig måtte jobbe sammen i ettertid, og da kan eventuell historie gjøre så begge parter eller en av dem ikke gjør jobben like godt som de skulle. Seksuell trakassering på jobben er en skikkelig uting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Det er dog en viss sannhet i at det er et vagt uttrykk. Enkelte definerer flørting på arbeidsplassen som uønsket seksuell oppmerksomhet og vipps, plutselig har det blitt seksuell trakassering.

For at denne kampanjen skal få legitimiteten den fortjener, da seksuell trakassering er et reelt problem, så et det essensielt å skille klinten fra hveten.

Lenke til kommentar

Det der gir ingen mening @Dragen. Snøflak hvordan? Hva har min (personlige)sensurering av det ordet med et "snøflak" å gjøre, hva er likheten?
Det er ikke sensurering i den forstand. Det er bare ikke min personlige stil å utgyte slike ord rett fram. En ren smaksak mao.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Fordi det er en passende beskrivelse av noen som blir ødelagt av så og si ingenting.

Og det er bra liksom? Er det idealet nå, at sensitive personer er noe dårlig som skal stemples negativt?

Snowflakes kan greit definere at enhver person er unik, det er greit. Men det er vel ikke det dere legger i det. 

Lenke til kommentar

HEidis Bier Bar kan egentlig ryke å reise. Spiller løvenes konge osv hver JÆVLA helg. Sangen er ikke så jævla bra.

Tankene til den jevne person ute på byen:

Oi, den sangen DER, den har jeg hørt FØR. Da må jeg JUBLE

Enig. Sangene er så rævva.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er liksom bare der, kanskje fire fine, resten blir for alternativt as

Dersom andre steder blir for alternativt, hva i all verden er det du egentlig liker?!
Dro på Circus, ble nach med tre damer
Bra musikk der.
Lenke til kommentar

Er det idealet nå, at sensitive personer er noe dårlig som skal stemples negativt?

Ja. Er så lei av å lese "nyheter" om at noen har blitt krenket av en eller annen filleting hver eneste dag. Dette er folk som aldri har hatt noe som helst motgang i livet sitt, men som likevel skal være et offer for enhver pris. Når man bor i ett av verdens beste land er det bare pinlig å holde på sånn.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...