Emancipate Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Sikkert det hipster-utestedet. "Du slipper ikke inn med den trusa!" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Folk tror at jeg aldri tør å sette ned foten eller si fra dersom noe ikke er greit. Sannheten er at jeg ikke bryr meg om noe omtrent. Alt er greit, kjør på 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Ser den også Edgelord. Når folk tror de må komme i forkant og pushe deg .. legge føringer for deguten å ha tålmodighet til å gi deg sjansen til å gjøre dine valg selv. Pyton irriterende. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) Enten så er kontoen min hacka, ellers så husker jeg ikke at jeg doodlet på mobilen i går.... Jeg kan absolutt ikke huske at jeg skrev noe sånt.. Endret 18. desember 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Att en må pizzeria, Heldigvis ikke Böter het men 25 laken i bot for nødverge lense på gata utenfor en kjeller restaurant ....fikk meg postkassen i det minste.. wat 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Best før datoer Mange produkter som er like bra, uker og måneder etter datoen, men det står det ikke noe om på produktene Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) At søkeltet i nettleseren nå er endret til yahoo dritt. Bruker Chrome, har alltid vert google før... Endret 18. desember 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 At søkeltet i nettleseren nå er endret til yahoo dritt. Bruker Chrome, har alltid vert google før... Da har du installert noe... Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Folk som sitter på offentlig plass, og hører på høy musikk uten å bruke hodetelefoner. Eller de bruker hodetelefoner, men musikken er satt på så høyt at folk som sitter i nærheten hører alt bråket deres.., 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Enkelte personer i "The Office US" Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Web 3.0, der alt skjer på proprietære platformer (apper) istedenfor på www i nettleseren. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Rettsal-oppdraget i wolfenstein II, jeg blir faen meg gal snart. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Still deg i et av siderommene. Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Feminister, sosialister, LGBT, refugees-welcome, hylekoret, BLM, og andre snowflakes. Alle disse begrepene beskriver en spesiell gruppe mennesker som trigger meg noe jævlig. Man spotter dem på lang avstand, de går gjerne i lilla og rødt, kvinnene Dvs de mest ekstreme går ofte litt mer sjuskete kledd og har helst kortklipt og fargerike hårfrisyrer. Bolleklipp eller skinna på den ene siden. Mennene kjennetegnes ved at de rett og slett ser lite mandige ut. Dvs det stikk motsatte av "alpha male" ofte tynne unge spjælinger ganske like hipsterstilen, evt gode og runde middelaldrende mannfolk som var blitzere som ungdom, men klarte aldri å vokse opp. Dra til helvete. 7 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Vi betaer hater dere alphaer også. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Noen som irriterer meg i politiske (eller andre typer) diskusjoner, er folk som trur at de med andre meninger er mindre intelligente. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 Uttrykket "snowflakes". 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Uttrykket "snowflakes". Fantastisk og passende uttrykk. Endret 19. desember 2017 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Det beskriver veldig kort og godt tankegangen deres, at det er kun deres syn som virkelig er unikt og MÅ høres, jo fortere man innser at man er som alle andre og vi alle bare burde prøve å leve i fred med hverandre uten å absolutt skulle dytte v¨re idealer opp i andre sine tryner jo fortere vil man faktisk kunne jobbe mot det å ha ett realt tolerant samfunn. Ingen ekstremer er å foretrekke. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Det beskriver veldig kort og godt tankegangen deres, at det er kun deres syn som virkelig er unikt og MÅ høres, jo fortere man innser at man er som alle andre og vi alle bare burde prøve å leve i fred med hverandre uten å absolutt skulle dytte v¨re idealer opp i andre sine tryner jo fortere vil man faktisk kunne jobbe mot det å ha ett realt tolerant samfunn. Ingen ekstremer er å foretrekke. De som kaller andre "snowflake" er sjelden de mest tolerante blant oss. Bruk av slike kallenavn polariserer gjerne en debatt hvor man putter "alle de andre" i en bås og tilegner de meninger og egenskaper de ikke nødvendigvis har. Men kallenavn og enkle slagord er inn for tia. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå