Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Da må du ikke finne på å si "unnskyld", men heller benytte deg av frasen: "kan du prate høyere, så jeg hører hva du sier?"

Joda, jeg tar det på min kappe den første gangen, men når du er så begrenset at du ikke forstår at du må snakke høyere/tydeligere 2. og 3. gangen kan du holde deg hjemme og handle på nett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At man må fly via Oslo for å komme til distriktene (trodde politikere ville ha mindre forurensing , lite gjennomtenkt) , i stedet for A til B blir det A via C til B.

Lenke til kommentar

Folk som ikke gidder å kle seg ordentlig, etter vær og kuldegrader. Deretter bruker de hele dagen på å klage over at det er så fryktelig kaldt, og at de fryser sånn...

En jeg kjenner er sånn, nesten hver dag. Hun bruker veldig lang tid på å for eksempel ordne håret, hver morgen. Derfor har hun ikke lyst til å gå med lue eller noe, fordi dette kommer til å ødelegge den flotte frisyren hennes. Deretter bruker hun hele arbeidsdagen til å klage over hvor mye hun fryser på ørene, og at hun vissnok risikerer ørebetennelse...

Forbanna tulling, sier jeg...

• Liker 6
Lenke til kommentar

Folk som ikke gidder å kle seg ordentlig, etter vær og kuldegrader. Deretter bruker de hele dagen på å klage over at det er så fryktelig kaldt, og at de fryser sånn...

En jeg kjenner er sånn, nesten hver dag. Hun bruker veldig lang tid på å for eksempel ordne håret, hver morgen. Derfor har hun ikke lyst til å gå med lue eller noe, fordi dette kommer til å ødelegge den flotte frisyren hennes. Deretter bruker hun hele arbeidsdagen til å klage over hvor mye hun fryser på ørene, og at hun vissnok risikerer ørebetennelse...

Forbanna tulling, sier jeg...

Helt enig. Heller nakne ankler, lave kritthvite joggesko, og klær av akryl.Se jeg følger moten!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, møtt på noen slike. Var en gang ei som var med på byen om vinteren, hun hadde en god vinterjakke som var varm, men den ble igjen hjemme, fordi hun var redd for at den skulle bli stjelt på byen, så da gikk hun rundt og frøs. Jeg som nå har hatt min 500-kroners boblejakke i nesten 9 år bare smilte og nøt en behagelig temperatur.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Et utested i byen har i en årreke utestengt potensielle kunder, fordi de går i jakker med merkevare type "Canada Goose" og lignende. Dette på grunn av youtube-dokumentarer som påstår dyreplageri (og senere debunked av både andre dyrevernere og myndigheter). Helt greit det, problemet er at de tillater folk som går i billige dunjakker produsert i Kina inn. Produsenter som i motsetning til Canada Goose absolutt ikke holder seg til human produksjon av dyreprodukter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Lite økonomisk å fly A til B med 5 personer om bord.

Jo , men skulle tro det var mer passasjerer Evenes-Tromsø i allefall , Tromsø er jo tross alt en stor by nordpå.

Lenke til kommentar

Et utested i byen har i en årreke utestengt potensielle kunder, fordi de går i jakker med merkevare type "Canada Goose" og lignende. Dette på grunn av youtube-dokumentarer som påstår dyreplageri (og senere debunked av både andre dyrevernere og myndigheter). Helt greit det, problemet er at de tillater folk som går i billige dunjakker produsert i Kina inn. Produsenter som i motsetning til Canada Goose absolutt ikke holder seg til human produksjon av dyreprodukter.

Amen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Haha, et utested som skal leke dyreaktivister? Det er det dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Jeg tror at de fleste som kjøper Canada goose VET at det er ekte pels og dun, men gir fan. De som kjøper Kina dunjakke til 500kr kjøper helst mot bedre vitende. En vesentlig forskjell. Omtalt utested er i Lillehammer.

Vet ikke hvordan det er der nå, men sist jeg var der slo det meg uansett ikke som et sted folk med Canada goose jakker, vanker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...