Delvis Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Det er på tide vi finner en annen måte å kommunisere på. Verbal tale er passé Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Da må du ikke finne på å si "unnskyld", men heller benytte deg av frasen: "kan du prate høyere, så jeg hører hva du sier?" Joda, jeg tar det på min kappe den første gangen, men når du er så begrenset at du ikke forstår at du må snakke høyere/tydeligere 2. og 3. gangen kan du holde deg hjemme og handle på nett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Når folk klager på at norge er for gode i håndball. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 At verden ikke har gått i dass enda irriterer. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 At enkelte har så lav standard for seg selv som venn at man må tvinge svar ut av dem, de er sånn med alle, ikke rart de har få venner... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 At man må fly via Oslo for å komme til distriktene (trodde politikere ville ha mindre forurensing , lite gjennomtenkt) , i stedet for A til B blir det A via C til B. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Tror det er mer økonomisk og mindre forurensning om en flyr via Oslo Blir mye mindre fly i lufta Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Lite økonomisk å fly A til B med 5 personer om bord. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Folk som ikke gidder å kle seg ordentlig, etter vær og kuldegrader. Deretter bruker de hele dagen på å klage over at det er så fryktelig kaldt, og at de fryser sånn... En jeg kjenner er sånn, nesten hver dag. Hun bruker veldig lang tid på å for eksempel ordne håret, hver morgen. Derfor har hun ikke lyst til å gå med lue eller noe, fordi dette kommer til å ødelegge den flotte frisyren hennes. Deretter bruker hun hele arbeidsdagen til å klage over hvor mye hun fryser på ørene, og at hun vissnok risikerer ørebetennelse... Forbanna tulling, sier jeg... 6 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Folk som ikke gidder å kle seg ordentlig, etter vær og kuldegrader. Deretter bruker de hele dagen på å klage over at det er så fryktelig kaldt, og at de fryser sånn... En jeg kjenner er sånn, nesten hver dag. Hun bruker veldig lang tid på å for eksempel ordne håret, hver morgen. Derfor har hun ikke lyst til å gå med lue eller noe, fordi dette kommer til å ødelegge den flotte frisyren hennes. Deretter bruker hun hele arbeidsdagen til å klage over hvor mye hun fryser på ørene, og at hun vissnok risikerer ørebetennelse... Forbanna tulling, sier jeg... Helt enig. Heller nakne ankler, lave kritthvite joggesko, og klær av akryl.Se jeg følger moten! 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Hahaha, møtt på noen slike. Var en gang ei som var med på byen om vinteren, hun hadde en god vinterjakke som var varm, men den ble igjen hjemme, fordi hun var redd for at den skulle bli stjelt på byen, så da gikk hun rundt og frøs. Jeg som nå har hatt min 500-kroners boblejakke i nesten 9 år bare smilte og nøt en behagelig temperatur. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Et utested i byen har i en årreke utestengt potensielle kunder, fordi de går i jakker med merkevare type "Canada Goose" og lignende. Dette på grunn av youtube-dokumentarer som påstår dyreplageri (og senere debunked av både andre dyrevernere og myndigheter). Helt greit det, problemet er at de tillater folk som går i billige dunjakker produsert i Kina inn. Produsenter som i motsetning til Canada Goose absolutt ikke holder seg til human produksjon av dyreprodukter. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Lite økonomisk å fly A til B med 5 personer om bord. Jo , men skulle tro det var mer passasjerer Evenes-Tromsø i allefall , Tromsø er jo tross alt en stor by nordpå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2017 Del Skrevet 16. desember 2017 Bussjåfører som ikke stopper når jeg skal av Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Et utested i byen har i en årreke utestengt potensielle kunder, fordi de går i jakker med merkevare type "Canada Goose" og lignende. Dette på grunn av youtube-dokumentarer som påstår dyreplageri (og senere debunked av både andre dyrevernere og myndigheter). Helt greit det, problemet er at de tillater folk som går i billige dunjakker produsert i Kina inn. Produsenter som i motsetning til Canada Goose absolutt ikke holder seg til human produksjon av dyreprodukter. Amen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Et utested i byen har i en årreke utestengt potensielle kunder, fordi de går i jakker med merkevare type "Canada Goose" og lignende. Dette på grunn av youtube-dokumentarer som påstår dyreplageri (og senere debunked av både andre dyrevernere og myndigheter). Helt greit det, problemet er at de tillater folk som går i billige dunjakker produsert i Kina inn. Produsenter som i motsetning til Canada Goose absolutt ikke holder seg til human produksjon av dyreprodukter. Haha, et utested som skal leke dyreaktivister? Det er det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg tror at de fleste som kjøper Canada goose VET at det er ekte pels og dun, men gir fan. De som kjøper Kina dunjakke til 500kr kjøper helst mot bedre vitende. En vesentlig forskjell. Omtalt utested er i Lillehammer. Vet ikke hvordan det er der nå, men sist jeg var der slo det meg uansett ikke som et sted folk med Canada goose jakker, vanker. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Sikkert det hipster-utestedet. Lenke til kommentar
TechMonster Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Når det kommer inn en kunde 2 min før vi stenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå