Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Størrelser på klær. Helt tragisk i disse julegavetider, der den som skal ha plagget ikke kan være med å prøve.

Kanskje størrelsen er oppgitt som large? Eller som 44? Eller som UK 14? Eller US 10? Eller JPN 15?

Og det som er small hos en produsent er garantert medium hos en annen.

Er det så jævla vanskelig for verden å bli enige om én standard for disse greiene? Ok, så er nordmenn jevnt over større enn japanere, men da får vi fyre på med x'er og la s være forbeholdt Asia da.

I totusenogsøtten #ilandsproblem #rosetog #noenmågå

Verre er det at skostørrelser faen ikke er standardisert. Bruker 45 i noen merker og 47 i andre...

Lenke til kommentar

Noen ganger gjør man så dumme ting at blir ikke annet å gjøre enn å skrive den fysiske reaksjonen. Vært påvirket av det i par dager nå og bare må få det ut. Massivt bruk av en type smiley, så legger i spoiler

Jeg . :wallbash: Er . :wallbash: Verdens.  :wallbash: Største. :wallbash: Idiot. :wallbash: Ikke nok med at jeg dreit meg ut på tentamen, men gamblet også vekk en del penger og masse gevinster. Bare total idioti å ikke ta ut de store gevinstene jeg vant av små innsatser. Aargh!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Tillegg så har jeg typisk nok utsatt masse husarbeid og foberedelser til hjemreisen i morgen. De neste 3-4 timene blir gøy... Yeey.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/livsstil/elisa-_16_-slettet-snapchat_-_-det-ble-for-mye-1.13819928

Hvem i HELVETE blir sint og begynner å gråte fordi de mister en Snapchat-streak? Vi lever i et svært trygt land når det er DET som er den største bekymringen til ungdommer nå til dags. I mange land må barn gå flere kilometer for å hente seg litt vann. I Norge griner vi av å miste en streak. Fy faen, for en urettferdig verden vi lever i.

• Liker 2
Lenke til kommentar

https://www.nrk.no/livsstil/elisa-_16_-slettet-snapchat_-_-det-ble-for-mye-1.13819928

Hvem i HELVETE blir sint og begynner å gråte fordi de mister en Snapchat-streak? Vi lever i et svært trygt land når det er DET som er den største bekymringen til ungdommer nå til dags. I mange land må barn gå flere kilometer for å hente seg litt vann. I Norge griner vi av å miste en streak. Fy faen, for en urettferdig verden vi lever i.

Det andre teite ungdommen bryr seg om er snapscore, de sender snaps konstant fram og tilbake for å få høyere score. Og så skal man alltid ha uåpnede snaps for det er status. Det er så fantastisk dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...