Skogslik Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Folk irriterer ja. Ser heldigvis bare folk de gangene jeg er og handler, maks en gang i uken. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 folk som ikke er i stand til å bruke møtepunktene på smale veier og bare dundrer avgårde...alltid fint når idioter koster meg lakk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Konfliktskye mennesker. Ting blir bare verre jo mer du unngår dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Størrelser på klær. Helt tragisk i disse julegavetider, der den som skal ha plagget ikke kan være med å prøve. Kanskje størrelsen er oppgitt som large? Eller som 44? Eller som UK 14? Eller US 10? Eller JPN 15? Og det som er small hos en produsent er garantert medium hos en annen. Er det så jævla vanskelig for verden å bli enige om én standard for disse greiene? Ok, så er nordmenn jevnt over større enn japanere, men da får vi fyre på med x'er og la s være forbeholdt Asia da. I totusenogsøtten #ilandsproblem #rosetog #noenmågå Verre er det at skostørrelser faen ikke er standardisert. Bruker 45 i noen merker og 47 i andre... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) Noen ganger gjør man så dumme ting at blir ikke annet å gjøre enn å skrive den fysiske reaksjonen. Vært påvirket av det i par dager nå og bare må få det ut. Massivt bruk av en type smiley, så legger i spoiler Jeg . Er . Verdens. Største. Idiot. Ikke nok med at jeg dreit meg ut på tentamen, men gamblet også vekk en del penger og masse gevinster. Bare total idioti å ikke ta ut de store gevinstene jeg vant av små innsatser. Aargh!! :wallbash: :wallbash: Tillegg så har jeg typisk nok utsatt masse husarbeid og foberedelser til hjemreisen i morgen. De neste 3-4 timene blir gøy... Yeey. Endret 14. desember 2017 av Myst Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Er ikke det vanlige å gjøre husarbeid når man egentlig burde lese til tentamen? Tror du roter det til med rekkefølgen her. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Hadde aldri det ryddigere i huset enn de dagene jeg burde lese til eksamen. Til og med taklistene var skinnende rene. 5 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Dere ass Jo, har ikke vært mye jobbing siste uken, men ikke særlig husarbeid heller. Prokrastineringseksperten delux. Satt i gang smått da. Tar jo ikke all verdens tid å gå over overflater og støvsuge leilighet på 45 kvadrat. Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 At alle tjenester på død og liv skal ha meg til å lage en konto med epost og hele pakka. For å bruke grafikkortet fullt ut må jeg lage en konto. 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Facebook-notifikasjoner. "En eller annen venn har kommentert statusen sin". Hvorfor får jeg notifikasjon om dette når jeg ikke har noe som helst med saken å gjøre? Det kan sikkert skrus av, men poenget er at jeg aldri noensinne har skrudd det på, og nå får jeg det hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Amazon Prime The Grand Tour kom som nedlastning før tjenesten jeg betaler for ble tilgjengelig Hvorfor betale når en får bedre service fra en gratis tjeneste? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Beeeeep - beeeeep - beeee- ALLE VÅRE RÅDGIVERE ER OPPTATT - beeep - beeep ALLE VÅRE RÅDGIVERE ER FORTSATT OPPTATT. Ja ja, jeg skjønner det ettersom jeg ikke får svar. Trenger ikke si det hvert tiende sekund. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 https://www.nrk.no/livsstil/elisa-_16_-slettet-snapchat_-_-det-ble-for-mye-1.13819928 Hvem i HELVETE blir sint og begynner å gråte fordi de mister en Snapchat-streak? Vi lever i et svært trygt land når det er DET som er den største bekymringen til ungdommer nå til dags. I mange land må barn gå flere kilometer for å hente seg litt vann. I Norge griner vi av å miste en streak. Fy faen, for en urettferdig verden vi lever i. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 https://www.nrk.no/livsstil/elisa-_16_-slettet-snapchat_-_-det-ble-for-mye-1.13819928 Hvem i HELVETE blir sint og begynner å gråte fordi de mister en Snapchat-streak? Vi lever i et svært trygt land når det er DET som er den største bekymringen til ungdommer nå til dags. I mange land må barn gå flere kilometer for å hente seg litt vann. I Norge griner vi av å miste en streak. Fy faen, for en urettferdig verden vi lever i. Det andre teite ungdommen bryr seg om er snapscore, de sender snaps konstant fram og tilbake for å få høyere score. Og så skal man alltid ha uåpnede snaps for det er status. Det er så fantastisk dumt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 At "The Last Jedi", som jeg har gleda meg til i lang tid var et stort makkverk av en film. Faen så bitter jeg er akkurat nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Folk som ikke forstår 2 gangen når du spør om enkle ting. Snakket med en nabo nettopp om en dritenkel tingDet var så goddagmann økseskaft svar at jeg lurte på om fyren er tullete. Jeg svetter enda. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Sidehistorier og tilbakeblikk i serier, som f.eks "Lost" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Når du må si «unnskyld?» 3 ganger fordi de snakker så lavt og fortsatt ikke innser at de må heve stemmen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 15. desember 2017 Del Skrevet 15. desember 2017 Da må du ikke finne på å si "unnskyld", men heller benytte deg av frasen: "kan du prate høyere, så jeg hører hva du sier?" 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå