BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Altibox. Har ikke hatt så ræva internett siden jeg hadde mobilt bredbånd. Savner Powertech Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Nettadapteret til en elektrisk artikkel vi har har røket. Hvis jeg bare skal kjøpe ett nytt nettadapter koster det meg under halvparten av et helt nytt produkt - som i tillegg inneholder 2 nettadaptere! Bruk og kast much? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Så du vart SKRÆMT av prisan Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Wish og folk som handler på Wish. Hvorfor? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Ingen priskrig i år. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 https://www.aftenposten.no/kultur/i/jPdXrL/Mannlige-kunstnere-dominerer-kunstmarkedet Javel hvem bryr seg? Lær dere å mal da kvinnfolk 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Størrelser på klær. Helt tragisk i disse julegavetider, der den som skal ha plagget ikke kan være med å prøve. Kanskje størrelsen er oppgitt som large? Eller som 44? Eller som UK 14? Eller US 10? Eller JPN 15? Og det som er small hos en produsent er garantert medium hos en annen. Er det så jævla vanskelig for verden å bli enige om én standard for disse greiene? Ok, så er nordmenn jevnt over større enn japanere, men da får vi fyre på med x'er og la s være forbeholdt Asia da. I totusenogsøtten #ilandsproblem #rosetog #noenmågå 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Mannegruppa Ottar. Jeg leser innlegg der for å føle meg som et bedre menneske. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Wish og folk som handler på Wish. Hvorfor? Galt ned det da? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Mannegruppa Ottar. Jeg leser innlegg der for å føle meg som et bedre menneske. Eh. den skjønte jeg ikke tror jeg. (Hva som irriterte ) Ps. Har ikke peiling på mannegruppa Ottar, bare såvidt hørt navnet før. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Bortskjemte mennesker som ikke setter pris på det livet og tilbudene de har i Norge. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Wish og folk som handler på Wish. Hvorfor?Galt ned det da? Det er omtrent hele problemet med verden. Ingen TRENGER noen av tingene på Wish. Det er rett og slett 100% søppel og intet annet 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Prøver meg som utleier. Venter spent på min første husleie, men leia kommer faen ikke inn. Nå har det gått flere dager siden frist. Er det mulig? Like før jeg stenger av internett, vann og strøm. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Skjønner ikke hvorfor folk skal handle fra Wish når man har eBay. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Ser ut som man aldri får nok steder å kjøpe ting, enten det er på nettet eller fysiske butikker. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Folk som stopper i døren eller rett utenfor, for å prate med hverandre 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Og, folk som stopper rett ved fotgjengerovergang for å snakke med hverandre. I Bergen er det helvetes populært å stoppe i døren, eller rett innenfor, stå mange i bredden, og snakke med hverandre. Ikke på siden men i midten slik at alle andre går rundt. Jeg går såklart ikke rundt men ja. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Folk som stopper i døren eller rett utenfor, for å prate med hverandre Ja jeg har aldri skjønt dette fenomenet. Er det mangel på sosiale antenner som gjør det, eller gir de bare faen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. desember 2017 Del Skrevet 13. desember 2017 Tror det er mangel på sosiale antenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå