Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At ikke Santander kan øke kredittgrensen min.

Jeg har brukt xx tusen med det kredittkortet siden jeg fikk det i fjor og betalt alle regninger ved forfall. Likevel har jeg 15 000,- i kredittgrense som jeg ikke får økt før januar siden jeg økte den med hele 5000 (......) i juni og det må gå 6mnd. Latterlig. Jeg trenger mer penger NÅ.

Lenke til kommentar

Om tre biler kjører på en vei 3 ganger om dagen, og jeg krysser den veien 3 ganger om dagen på tilfeldige tidspunkter, så kommer ALLTID disse bilene i det øyeblikket jeg skal gå over veien slik at jeg må stå og vente. Uansett! Selv om jeg skal gå over en øde grusvei midt ute i skogen i svarteste natta så skal selvfølgelig en bil komme kjørende akkurat da. 

Alle har vi våre problemer... :p

Endret av Diskusjonist
Lenke til kommentar

Jeg har kredittgrense på 40.000 hos santander, økt med 10.000 uten spørsmål engang. Hvis man har en brukbar inntekt skal det være null problem

Ikke hos meg. Har brukt masse med kortet men lilevel får jeg ikke økt den. Bank Norwegian går fint.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at jeg ikke kan nok om elektrisitet. Det er noe jeg bruker hver dag, og er helt avhengig av, og hele samfunnet er avhengig av. Jeg kan nesten ingen ting om feltet, og å lese seg opp på det ender gjerne opp i en frustrasjon, fordi det finnes så mange greiner innenfor fagfeltet, at jeg nesten ikke ser noe ende på det. Bare helt grunnleggende hvordan man skaper strøm og lagrer det og utnytter det synes jeg er vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Om tre biler kjører på en vei 3 ganger om dagen, og jeg krysser den veien 3 ganger om dagen på tilfeldige tidspunkter, så kommer ALLTID disse bilene i det øyeblikket jeg skal gå over veien slik at jeg må stå og vente. Uansett! Selv om jeg skal gå over en øde grusvei midt ute i skogen i svarteste natta så skal selvfølgelig en bil komme kjørende akkurat da. 

Alle har vi våre problemer... :p

Litt av det samme skjer nesten hver gang jeg kjører bil, og det er når jeg skal kutte en sving. Kan kjøre milevis uten å møte en bil, men akkurat når det kommer en skarp sving som man kan kutte fint for å slippe å ta den brå svingen så kommer det en bil, som man møter akkurat midt i svingen. Sykt irriterende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i allverden skal du bruke titusenvis av kroner med kreditt på, egentlig?

Booket først et hotellrom, men må avbestille og heller bestille et annet som var bedre og da tar det tid før pengene er på konto og når det bare er en igjen er det litt stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...