...... Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 At pc-en plutselig fikk problemer. Har ikke ork til å drive feilsøking i øst og vest. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Word ! (pun intended) Viste det var deg. TCB Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) At folk har fått for seg at det er OK å kjeppjage og trakassere vapere på samme måte som røykere blir, er dere som gjør det helt idiot i hodet eller?? Endret 28. november 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Vapere? Stadig noe nytt som dukker opp, aldri hørt om vapere før Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Vaping/damping er ett godt alternativ for sigaretter. Så de ønsker å se ned på folk som ønsker å ikke fortsette å røyke tjære og dritt? Finnes ikke logisk. Endret 28. november 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Hva er de bruker da liksom, vanndamp ? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 PG, VG eller en blanding av begge deler (blanding er best syns jeg). Er ikke sunt for deg eller 100% superduper bra å røyke på, men er minst 95-98% mindre skadelig enn sigaretter.Her er en helt egen tråd om det som forklarer veldig godt hva det er:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1779819 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Hvorfor skal andre puste inn nikotinen din? Endret 28. november 2017 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Åja er det E-sigaretter, trodde det var noe annet jeg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Ingen som ber deg sitte på fanget mitt. Er også underlagt tobakksloven så får ikke dampet inne lenger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 At folk har fått for seg at det er OK å kjeppjage og trakassere vapere på samme måte som røykere blir, er dere som gjør det helt idiot i hodet eller?? Hva er forskjellen for oss andre? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Forskjellen er vel at dere ikke får i dere nikotin fra "second hand vaping." Ellers har de som damper mye skyld i dette selv ved å oppføre seg som kuker. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Mengden nikotin i "ekstradampen" (altså, det som blir igjen i rommet etter utpust) er mindre enn mengden nikotin i en vanlig tomat. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 "Her er jakkene du må ha nå, mann!" Billigste koster 5k. Også er det selvsagt forventet at jeg skal kjøpe ny jakke til samme prisen neste år. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Et lite kos, og veldig irriterende, at en liten del av folkene som damper som oppfører seg som idioter skal gjøre så det er OK å anta at alle dampere gjør det samme. Det blir faktisk sett ned på i dampemiljøet å ikke ta hensyn til andre. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Er også irriterende med antidampere som var tidligere røykere, de klarte det uten dampen så det må da faen andre folk klare også på nøyaktig samme måte som dem, glem at det er mye høyere suksessrate med dampen sammenlignet med alle andre røykesluttemiddler, hvorfor skal vi være så jævla sure over noe som bevist funker? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 At jeg glemte ta med org.posen til brødet ved skjæremaskinen. Så det først når jeg kom til kassenSprang bort til skjæremaskinen for å se, og holdt på å ta en nabo sin som sto der. Ble helt idiot, ja dable den dagen ødelagt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Politikk på forum, som tar opp plassen til alle andre ting som er mye viktigere, som film, musikk, gadgets og hifi.... Er så lei av Trumper, pocahontas uttalelser, alle disse innvandrersdebattene og muslimdebatter osv. Endret 28. november 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 "Her er jakkene du må ha nå, mann!" Billigste koster 5k. Også er det selvsagt forventet at jeg skal kjøpe ny jakke til samme prisen neste år. Forventet av hvem? Det dyreste plagget jeg noensinne har kjøpt var en jakke til 1500 kroner. Det er 10 år siden, og det er fremdeles den eneste jakken jeg eier. Den er så anonym som mulig, så den aldri er verken innenfor eller utenfor trenden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Ikke kjøpt dress? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå