Bordplate Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Men tingen jeg ikke ser; Hun er flink, og hun har Bachelor eller Master grad(?). Hvorfor får hun nektet asyl, men vi slipper inn en random muslim, som ikke engang gidder å få jobb eller lære seg norsk. De får komme inn! Enig! Og virker som det politiske systemet i Norge i dag er veldig lett å surre rundt lillefingeren! Og drittunger som kun tenker frihet, miljø og menneskeverd har alt for stor innflytelse på slike saker! Klarer liksom ikke å formulere meg helt, men irriterer meg over disse ungdommspolitikerne som hele tiden skal si slik at "alle er like mye verdt og alle bør få bli i norge". Skal helt klart stemme FRP om 2 år! Ut med disse jævla utlendingen som kun steller til bråk for samfunnet og ikke gjør noe nevenyttig her!! Egne skoler og moskeer skal de også ha! Vi lar oss overkjøre alt for lett fordi med en gang vi nekter dem en ting blir vi stemplet som rasister! 6 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Men tingen jeg ikke ser; Hun er flink, og hun har Bachelor eller Master grad(?). Hvorfor får hun nektet asyl, men vi slipper inn en random muslim, som ikke engang gidder å få jobb eller lære seg norsk. De får komme inn! Enig! Og virker som det politiske systemet i Norge i dag er veldig lett å surre rundt lillefingeren! Og drittunger som kun tenker frihet, miljø og menneskeverd har alt for stor innflytelse på slike saker! Klarer liksom ikke å formulere meg helt, men irriterer meg over disse ungdommspolitikerne som hele tiden skal si slik at "alle er like mye verdt og alle bør få bli i norge". Skal helt klart stemme FRP om 2 år! Ut med disse jævla utlendingen som kun steller til bråk for samfunnet og ikke gjør noe nevenyttig her!! Egne skoler og moskeer skal de også ha! Vi lar oss overkjøre alt for lett fordi med en gang vi nekter dem en ting blir vi stemplet som rasister! Jeg er helt enig! 3 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 "Årets norrman" Om jag smugglar in 200 pygméer, då borde jag bli årets norrman. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Du er ikke Nordmann. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Årets nordmann i 2011? Er de helt skutt? Året har nesten ikke begynt engang, for helvete! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 "Årets norrman" Om jag smugglar in 200 pygméer, då borde jag bli årets norrman. Du er svensk, gå og legg deg! Se forresten hva jeg fant på VG om de forskjellige politiske meningen om denne Maria Amelie-saken: Også Rødt vil ha en amnestiordning som gir automatisk opphold til papirløse som har oppholdt seg lenge i Norge. - Maria Amelies eneste forbrytelse er at hun har stått fram og gitt et ansikt til de tusenvis av papirløse som lever i konstant uvisshet. Svaret fra norske myndigheter er utkastelse. Dette er skammelig, sier Rødt-leder Turid Thomassen. Årh... En ting er å la innvandrere få komme inn og at vi skal hjelpe dem fra fattigdom, krig og nød, men det er en heeeelt annen sak når det faktisk begynner å bli FOR MANGE AV DEM! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Rødt er fjortiser alle mann. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg tror at grunnet at hun blir slått opp så mye som hun blir i mediene, er at det er en person som faktisk fortjener å få statsborgerskap. Dette er ei jente som har tatt seg en høy utdanning, har jobbet som frivillig og ansvarlig ved flere anledninger, og har tatt seg bryet med å lære seg flytende norsk, Hun må ut, men folk som mullah Krekar og andre kriminelle innvandrere som kun er en utgift for samfunnet får lov til å bli. Her i Lillehammer har vi en gate"musikkant" som terroriserer hele handelsgata med helt tilfeldige falske toner fra et trekkspill, og som alle vet er her ulovlig. Han tigger penger og røyk og når folk sier nei så blir man kalt rasist. Politiet og politikerene bryr seg ikke om ham, og velger heller å kaste ut en som har noe å tilføye samfunnet istedet. 2 Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Rødt er det absolutte lavmål. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Du er ikke Nordmann. Det är inte hon heller. Var ju det som var kul. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Rødt er fjortiser alle mann. Lol, da jeg var 14 var jeg kommunist og medlem av RU. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Men tingen jeg ikke ser; Hun er flink, og hun har Bachelor eller Master grad(?). Hvorfor får hun nektet asyl, men vi slipper inn en random muslim, som verken gidder å få seg jobb eller lære seg norsk. De får komme inn! Bachelor og Master Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg tror at grunnet at hun blir slått opp så mye som hun blir i mediene, er at det er en person som faktisk fortjener å få statsborgerskap. Dette er ei jente som har tatt seg en høy utdanning, har jobbet som frivillig og ansvarlig ved flere anledninger, og har tatt seg bryet med å lære seg flytende norsk, Hun må ut, men folk som mullah Krekar og andre kriminelle innvandrere som kun er en utgift for samfunnet får lov til å bli. Hjelper ikke når hun har oppholdt seg her ulovlig. Da stiller hun på lik linje med Mullah Krekar eller hvem som helst andre. En Bachelor eller Master-grad hjelper ikke. 5 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Hun stiller faktisk dårligere enn Mullah Krekar. Han får jo kose seg i Norge han. 2 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Atopisk eksem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Fremtiden i våre hender vil forby reklame for flyreiser.... http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10013296 Jeg som faktisk trodde at miljøorganisasjoner kunne noe som helst og var oppegående. Det er tydelig at jeg har tatt feil og at hele gjengen der bør bli navklienter snarest. Fyfaen, jeg tror jeg aldri noensinne har lest et dummere utspill. Enten det, eller så har 1. April kommet tidlig i år. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 You mad-bilder. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Fremtiden i våre hender vil forby reklame for flyreiser.... http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10013296 Jeg som faktisk trodde at miljøorganisasjoner kunne noe som helst og var oppegående. Det er tydelig at jeg har tatt feil og at hele gjengen der bør bli navklienter snarest. Fyfaen, jeg tror jeg aldri noensinne har lest et dummere utspill. Enten det, eller så har 1. April kommet tidlig i år. Siterer meg selv her (se signatur). Dersom dette blir vedtatt så flytter jeg faen meg vekk fra Norge. Det vil være dråpen som får forbuds- og kommunistbegeret til å renne over for min del. Dersom nordmenn er såpass åndssvake at man må forby ting (noe man selvsagt ikke gjør i andre land) så synes jeg synd på Norge. Norge er som kjent den siste kommuniststaten og man skal ikke se bortifra at slike tulleorganisasjoner får medhold fra vår noget latterlige regjering i dette forslaget. Jeg regner forøvrig med at dette forslaget de har kommet med er skrevet på pergament og med fjærpenn, da PCer forurenser mer en flytrafikk i Norge. Jævla amøber hele gjengen. Å forby reklame for flyreiser – på lik linje med alkohol og tobakk, bør være ett av flere tiltak for å redusere unødvendige flyreiser. Dersom noen her i tråden støtter dette forslaget bes de ta kontakt på PM snarest. De kan der vente seg en større utskjelling samt personhets. Takk for meg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå