Styrmann Smisk Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 .-.- Altså!! https://haveibeenpwned.com/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 7 breaches ... satan. Nyeste er Disqus. Det må være det. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kvinnfolk!!! Aaargh! :wallbash: Kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten dem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kan godt leve uten dem. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Folk som tar hangups på T-banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Det var da som faen. Klokken på mobilen hadde innsatt seg normal tid etter Englandsturen, men det hadde ikke alarmsystemet! Skulle ringe halv sju, ga f i det å ringte halv åtte. Yay.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Norges skammelige behandling av asylanter. Listhaug er et monster. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lami Skrevet 21. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2017 Listhaug er Norges håp for å bevare noe av det norske vi har igjen. Takk og pris noen tør å si sin mening. 10 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Listhaug er Norges håp for å bevare noe av det norske vi har igjen. Takk og pris noen tør å si sin mening. Ja! Folk som skal være så forbanna innvandrer vendlige irriterer. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Listhaug er en velfungerende psykopat, det ser man i gliset hun alltid har når hun debatterer. Vi kan ikke ha åpne grenser. Men opplegget hun kjører er heller ikke riktig. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Vi må fikse våre egne problemer før vi skal hjelpe alle andre. Regjeringen er et av dem. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 At opensubtitles.org er blokkert hos ISP pga Oslo tingrett Hva faen? Er jo bare undertekstfiler der Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 De dro med OpenSubtitles sammen med Popcorn time ... Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Listhaug er en velfungerende psykopat, det ser man i gliset hun alltid har når hun debatterer. Eh... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Bruk en annen DNS for å unngå statlig sensur. Google sin, for eksempel. Endret 21. november 2017 av Dragen Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Å måtte prompe når man er med folk man helst ikke skal prompe rundt. Så når man endelig har sjansen, forsvinner prompen opp i systemet igjen. Det er sykt irriterende Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Viasat kjører alltid lyden på fotballkamper litt for tidlig ift bildet. Ikke bare må jeg høre på Roar Stokke, men han spoiler også innimellom mye. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Jeg synes dansker m unntak av Kim Larsen er irriterende.... Men misliker ennå mer youtube "vinsmakere" pappagutter som smaker bare tre viner som er dyre og deretter spytter ut for å blære seg. *At proffe vinsmakere som smaker egne viner 20-100 glass spytter i bøtta forstår jeg... Men fy for alkoholmisbruk.. Da sier jeg heller som Larsen, -Det beste til meg og mine venner.. Svelg for helvede... Endret 21. november 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Per Sandberg som prøver å kjøre argumentet om at "damer må da bare fike til sjefen hvis han tafser". Klassisk ansvarsfraskrivelse av menn fra den kanten, det er dama sin skyld som ikke sier i fra og forsvarer seg liksom. Er ikke akkurat overrasket av slike holdninger fra den kanten. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Per Sandberg som prøver å kjøre argumentet om at "damer må da bare fike til sjefen hvis han tafser". Klassisk ansvarsfraskrivelse av menn fra den kanten, det er dama sin skyld som ikke sier i fra og forsvarer seg liksom. Er ikke akkurat overrasket av slike holdninger fra den kanten. Interessant tolkning. Jeg ser på det som at de sier at det burde være mer akseptabelt at kvinner som blir trakassert tar igjen. Gjør du det nå så er du ukul og klarer ikke ta en spøk, osv osv osv. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå