Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Folk som legger ut annonser med varer uten pris på Finn og skriver "ta kontakt for pris". Fuck off. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Steven Seagal ble anklaget for å få ei dame til å sitte på trynet hans i 1991. Der var de tomme for ting gitt ? Fyfaen for en lame kampanje. Endret 17. november 2017 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Noe er lame, men mye er faen meg viktig å få fram i lyset også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Sosial uthenging er egentlig en ganske god straff for slikt. Veldig god kampansje, som jeg håper virker avskrekkende, for den juridiske straffen ser ikke ut til å virke overhodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Thomas Hellberg aka Rederiet-Lager fikk jo bare 4 mnd/50k bot for overgrep...... Gjett hvem mistenkt pedo Gary Goddard inviterte på He-Man filmsettet ? -Michael Jackson Endret 17. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Eller så kan man slutte å ha drittunger på vennelista si? Jeg sletter disse 1 etter 1. Dessverre er flesteparten mellom 23 og 30, så skulle forventet mer av dem. Er ikke lett å se hvem som er drittunger og ikke før de legger ut sånne tulle-statuser. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Timeren på lyssensoren i arbeidsrommet irriterer meg. Har jo satt den på maks, men likevel slukner lyset etter 10-15 min (som er grunninnstillingen). Har jo endret timeren før og da var lyset på hvertfall 1 time. Skjønner ikke hvorfor den ikke virker nå. Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Folk som ikke bruker blinklys når de ser at jeg venter på signal. Alt for å ikke skape flyt i trafikken, retards. 2 Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Folk som er bråkete av natur. Tramper når dem går, smeller i skapdører og kjøleskap o.l. 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Var på en butikk i dag for å spørre om de hadde igjen av et meget godt tilbud på en dings. Det hadde de ikke, så jeg spurte om de hadde noen andre gode tilbud. Selgeren gjorde følgende: Prøvde vise til en god pakkedeal med inkludert antivirus. Det var nemlig kjempeviktig! Ignorerte meg da jeg prøvde å be han slutte med BS salgstriks. Så uvitende på meg da jeg spurte hvilken Pentium og etterpå hvilken i5 som satt i maskina han ville selge meg. Jeg bare gikk til slutt. Endret 18. november 2017 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) j Endret 18. november 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Innpåslitne selgere er morsomt. Men det er morsommere å svare de. Forrige gang jeg skulle kjøpe laptop på elkjøp ble selgeren stum da jeg sa at McAfee var verre en noe virus jeg noen gang kunne få. Da jeg kjøpte telefon sist i en av Telenor sine butikker prøvde selgeren å prakke på meg et abonnement med større datapakke, siden Galaxy s8+ hadde så stor skjerm, og ville derfor bruke myye mer data enn en vanlig telefon. Han droppet det da jeg begynte å le Endret 18. november 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Var du på power Jepp. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Hva tenkte du å handle der Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Ville se om en av de bærbare på salg fortsatt var inne. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Da jeg kjøpte telefon sist i en av Telenor sine butikker prøvde selgeren å prakke på meg et abonnement med større datapakke, siden Galaxy s8+ hadde så stor skjerm, og ville derfor bruke myye mer data enn en vanlig telefon. Han droppet det da jeg begynte å le Altså, om du har 720p, så bruker du mindre båndbredde når du streamer video enn når du har 1080p. Vel å merke er det pikselstørrelsen og ikke tommestørrelsen som gjelds. Edit: Jeg slo opp modellen, og den har faktisk en oppløsning på 2960 x 1440. Endret 19. november 2017 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Ville se om en av de bærbare på salg fortsatt var inne. Ahh, skulle kanskje kjøpt en pc skjerm der. Anyhow. Hva skjer i dag?! Fått mail fra Gamestop at kontoen min er sperret på grunn av for mange mislykkede innloggingsforsøk, og nå fikk jeg mail fra Discord om at noen har prøvd å logge inn på brukeren min fra Mocoa, Departamento del Putumayo, Colombia Altså!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå