Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Thomas Hellberg aka Rederiet-Lager fikk jo bare 4 mnd/50k bot for overgrep......

 

Gjett hvem mistenkt pedo Gary Goddard inviterte på He-Man filmsettet ?

 

-Michael Jackson

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Var på en butikk i dag for å spørre om de hadde igjen av et meget godt tilbud på en dings. Det hadde de ikke, så jeg spurte om de hadde noen andre gode tilbud.

 

Selgeren gjorde følgende:

Prøvde vise til en god pakkedeal med inkludert antivirus. Det var nemlig kjempeviktig!

Ignorerte meg da jeg prøvde å be han slutte med BS salgstriks.

Så uvitende på meg da jeg spurte hvilken Pentium og etterpå hvilken i5 som satt i maskina han ville selge meg.

 

Jeg bare gikk til slutt.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Innpåslitne selgere er morsomt. Men det er morsommere å svare de.

 

Forrige gang jeg skulle kjøpe laptop på elkjøp ble selgeren stum da jeg sa at McAfee var verre en noe virus jeg noen gang kunne få.

 

Da jeg kjøpte telefon sist i en av Telenor sine butikker prøvde selgeren å prakke på meg et abonnement med større datapakke, siden Galaxy s8+ hadde så stor skjerm, og ville derfor bruke myye mer data enn en vanlig telefon. Han droppet det da jeg begynte å le  :rofl:

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Da jeg kjøpte telefon sist i en av Telenor sine butikker prøvde selgeren å prakke på meg et abonnement med større datapakke, siden Galaxy s8+ hadde så stor skjerm, og ville derfor bruke myye mer data enn en vanlig telefon. Han droppet det da jeg begynte å le  :rofl:

Altså, om du har 720p, så bruker du mindre båndbredde når du streamer video enn når du har 1080p. Vel å merke er det pikselstørrelsen og ikke tommestørrelsen som gjelds.

 

Edit: Jeg slo opp modellen, og den har faktisk en oppløsning på 2960 x 1440.

Endret av Emancipate
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville se om en av de bærbare på salg fortsatt var inne.

Ahh, skulle kanskje kjøpt en pc skjerm der.

 

 

 

Anyhow.

 

Hva skjer i dag?!

Fått mail fra Gamestop at kontoen min er sperret på grunn av for mange mislykkede innloggingsforsøk, og nå fikk jeg mail fra Discord om at noen har prøvd å logge inn på brukeren min fra Mocoa, Departamento del Putumayo, Colombia

 

Altså!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...