Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Finner ikke igjen et dokument jeg skrev. Jeg fortsatte på et jeg allerede hadde, lagret (på onedrive mappen som er full ....) og nå finner jeg ikke det jeg la inn.

Ikke under recent. Helvete! JÆVLA WORD WINDOWS ONEDRIVE FAENSKAP.

 

Viktigste som er notert hele semesteret og det er gone. Hvorfor ligger det ingen plass ;(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg at jeg til tross for å være ekstra-bruker og betaler 500 kroner i året til Tek for bl.a. ikke å se reklame, må se VGTV-reklame på 30 sekunder for å se en video på 2 minutter. Heia oppkjøpet, ja. Siste nå var bindreklame når jeg skulle se en snutt om en mobil. Hvis jeg vil se den en gang til rett etterpå, så kommer også reklamen en gang til.

 

VGTV bruker genererte URL'er for å vise video, så jeg kan ikke skille reklame fra video i ad blocker'n heller.

 

Tror ikke jeg gidder å være ekstra-bruker lenger, selv om noen av ekstraartiklene er ganske greie.

Lenke til kommentar

Hvis noen seriøst forventer å få gratis ting bare fordi kjæresten ikke kommenterer på sånt humbug innen så så langt tid, da har man en legitim grunn til å avslutte forholdet.

 

Det kan dog hende at jeg har over snittet høye krav for at personen man er sammen med ikke er komplett retard.

 

EDIT: skrivefeil

Endret av E.C.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...