Lami Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Et firma som selger hjelp til ulike fag som bedriftsøkonomi, som får ungdommer til å stå rundt på høyskolen og spørre folk "har du det og det faget, vi har alt du trenger for faget, koster bare 600,-". Står faen inne på skolen og utenfor inngangen og systematisk spør alle om de har de fagene. Sykt bra firma som holder på slik. Får kids til å selge for han. Synes det er ubehagelig inne på skolen. Endret 9. november 2017 av Lami Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Et firma som selger hjelp til ulike fag som bedriftsøkonomi, som får ungdommer til å stå rundt på høyskolen og spørre folk "har du det og det faget, vi har alt du trenger for faget, koster bare 600,-". Står faen inne på skolen og utenfor inngangen og systematisk spør alle om de har de fagene. Sykt bra firma som holder på slik. Får kids til å selge for han. Synes det er ubehagelig inne på skolen. Aspiri? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Trendy kule folk med skjegg som driver med ganske vage tech startup-greier. Jeg skjønner ikke, hvorfor gjør alle akkurat samme greia og ser like ut Endret 9. november 2017 av Edgelord Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Selv om jeg tar på meg antiperspirant så blir jeg svett under armene. Det lukter ikke svette men blir våt liksom. Hater det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Når påfører du den? Den funker ikke som antiperspirant hvis du påfører mens du er våt/fuktig. Da blir det vanlig deodorant. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 MobilePay legges ned i Norge 11. januar 2018 Det var som han Satan og han Tykje og han Gammel-Erik, inni det røde helvete! Faen! Er det ikke noe som heter swish og Vippps eller noe sånt? Jeg swisher.... Men synes appen til MobilePay er mye bedre enn Vipps Det kommer noe nytt da vet du, om ikke så lenge som er enda bedre. Jeg har inntrykk av at de fleste bruker Swish, og yngre folk bruker Vipps.. MobilePay hadde jeg aldri hørt om før du nevnte det. Jeg bruker Swish og Paypal... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Når påfører du den? Den funker ikke som antiperspirant hvis du påfører mens du er våt/fuktig. Da blir det vanlig deodorant. Etter en dusj eller før jeg skal noe. Tørt Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Sophie Elise. Nå er jeg lei. Dritt forbanna lei. Ikke av henne personlig, men av alt medieoppstyret rundt henne. Det skjer hver gang hun kaster seg inn i samfunnsdebatten. Da er det den samme runden med hylling og kritisering, og så skal noen mene noe om de som hyller og kritiserer osv. Det tar aldri slutt, og alt dette oppstyret er rundt en person som kun er kjent for å skrive ting på internett og som er fullstendig uinteressant for folk flest. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Sophie Elise. Nå er jeg lei. Dritt forbanna lei. Ikke av henne personlig, men av alt medieoppstyret rundt henne. Det skjer hver gang hun kaster seg inn i samfunnsdebatten. Da er det den samme runden med hylling og kritisering, og så skal noen mene noe om de som hyller og kritiserer osv. Det tar aldri slutt, og alt dette oppstyret er rundt en person som kun er kjent for å skrive ting på internett og som er fullstendig uinteressant for folk flest. I Norge er ikke vi i stand til å diskutere sak uten å ha en person å henge det på. Og folk klikker på saker om henne i øst og vest tydeligvis. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 At tiggere truer Asfaltselgere på livet. En fortalte det personlig til meg. Jeg tror han. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Tiggere som drar en iPhone 6 eller 7 opp av lomma. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Sophie Elise ja. Har ikke en dritt peiling på politikk men blander seg inn i alt. Jævla nordlending. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ka faen mene du me det? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 http://www.adressa.no/kultur/2017/11/09/Klagestorm-mot-Nytt-på-nytt-etter-nazihumor-og-bannende-barn-15578881.ece Retarda folk som klager på humor. Dø Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Jeg trodde humor var en ytringsfrihet. Ser ut som jeg tok feil der gitt XD http://www.adressa.no/kultur/2017/11/09/Klagestorm-mot-Nytt-på-nytt-etter-nazihumor-og-bannende-barn-15578881.ece Retarda folk som klager på humor. Dø Akkurat som da en av vertene i Radioresepsjonen måtte legge seg langflat etter en kommentar om at mennesker med downs syndrom hadde høy sexdrift Endret 9. november 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ka faen mene du me det? Hvor ble det motoratoren vs deg Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 http://www.adressa.no/kultur/2017/11/09/Klagestorm-mot-Nytt-på-nytt-etter-nazihumor-og-bannende-barn-15578881.ece Retarda folk som klager på humor. Når det gjelder voksne, er jeg stort sett enig, selv om ikke alt er innafor under dekke av humor. Men å bruke barn for å lage voksenhumor for voksne, må man være varsom med. Det handler om hva som er til barnas beste. Å klage på det, har ingenting med å klage på selve humoren å gjøre. Jeg trodde humor var en ytringsfrihet. Å klage er også en ytringsfrihet. Ytringsfriheten er ikke "retten til å ikke bli motsagt", men først og fremst retten til å motsi. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Er enig i klagene(selv om jeg aldri har sett Nytt på nytt). Akkurat CTG har litt seg selv å takke da, kunne ordnet vekk den Hitler sveisen og veiet ordvalget sitt bedre av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå