Emancipate Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Så nettopp reklame i en nettavis om F35. Har ikke forsvaret bedre ting å bruke penger på?Hvis målet var å rekruttere flinke folk til militæret, så gir det mening. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Det er jo det de pleier å reklamere for. Kanskje budskapet gikk meg forbi. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Dette kommer til å bli en sånn natt ja. Ligget siden kl 00 nå uten å få sove.. Skal prøve å se om Netflixen kan vugge meg i søvn Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Har sett Jimmy Carr på Netflix nå. Skrev ned masse gode vitser jeg skal fortelle på jobb i morgen 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Går ikke buss tidlig på Søndag morgen, så blir nødt til å ta tog, og deretter buss. Buss stopper knappe 1 min gange fra der jeg bor, men toget er bare 10 min gange så ikke den store katastrofen akkurat det. Etter 10 min, fra en holdeplass til første stopp, så må jeg av og ta buss Nesten så jeg vurderer å droppe arrangementet Hele morgenen blir stress Nå ble jeg litt forvirret. Først sier du at toget stopper bare 10 min fra der du bor, ingen katastrofe. Ok Men hva betyr det etterpå: Tolker jeg rett at du må ta tog i 10 min, så over på buss, og så tilbake til tog etter det igjen? Altså 2 x tog med en buss mellom de? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Prøver å selge en vinterdress for små barn, men alle lurer på om den er blå??? (Det er bilde og link i annonsen hvor det klart fremkommer at den er grønn). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Prøver å selge en vinterdress for små barn, men alle lurer på om den er blå??? (Det er bilde og link i annonsen hvor det klart fremkommer at den er grønn). Sikker på at den ikke er gull? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 "Gutten min kler nok ikke grønn så bra." Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Går ikke buss tidlig på Søndag morgen, så blir nødt til å ta tog, og deretter buss. Buss stopper knappe 1 min gange fra der jeg bor, men toget er bare 10 min gange så ikke den store katastrofen akkurat det. Etter 10 min, fra en holdeplass til første stopp, så må jeg av og ta buss Nesten så jeg vurderer å droppe arrangementet Hele morgenen blir stress Nå ble jeg litt forvirret. Først sier du at toget stopper bare 10 min fra der du bor, ingen katastrofe. Ok Men hva betyr det etterpå: Tolker jeg rett at du må ta tog i 10 min, så over på buss, og så tilbake til tog etter det igjen? Altså 2 x tog med en buss mellom de? Nei, det blir 10 min. gåing, 10 min. tog, 10 min. buss (i den rekkefølgen) Kontra 1 min. gåing og 15 min. buss Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Kjedelig på nett Og herk å ordne oppvaska.... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 MobilePay legges ned i Norge 11. januar 2018 Det var som han Satan og han Tykje og han Gammel-Erik, inni det røde helvete! Faen! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 MobilePay legges ned i Norge 11. januar 2018 Det var som han Satan og han Tykje og han Gammel-Erik, inni det røde helvete! Faen! Er det ikke noe som heter swish og Vippps eller noe sånt? Jeg swisher.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Dekodere er så ekle, digitale og trege. Alt som er digitalt er jo supertregt. Analoge TV-er uten dekoder skifta kanal med en gang og var 100% responsivt Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Voksne folk som kaller ungene sine prinsesser og kler de opp i kun rosa. Skulle hatt pryl. Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Dekodere er så ekle, digitale og trege. Alt som er digitalt er jo supertregt. Analoge TV-er uten dekoder skifta kanal med en gang og var 100% responsivt Kom til å tenke på Nintendo 64. Spillene var store i tillegg til at responstiden soleklart overgår dagens konsoller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Så nettopp reklame i en nettavis om F35. Har ikke forsvaret bedre ting å bruke penger på?Hvis målet var å rekruttere flinke folk til militæret, så gir det mening.Det er ikke måte på hvor patriot dem er på WrestleMania i US mht reklamering for National Guard : "thank you for what you do to our country !" 'kler de opp i kun rosa. Skulle hatt pryl" Det er jo mange som går i rosa : Rosa pantern , Bret Hart etc.....klukk , klukk Endret 9. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) Har du noengang lest innleggene på Facebook-gruppen "Vi som ønsker elbilen dit pepper'n gror"? Det er veldig god underholdning. Man føler seg fort smart i et sånt selskap."Vi som ønsker den ynkelige tapern/scientologi-lakeien Tom Cruise dit pepper gror" Synd at ikke noen vettuge kan komme til Norge , Chris Walken for eksempel , det hadde vært noe i stedet for dette undermennesket/ vakuumhodet Cruise Endret 9. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
koots Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 MobilePay legges ned i Norge 11. januar 2018 Det var som han Satan og han Tykje og han Gammel-Erik, inni det røde helvete! Faen! Er det ikke noe som heter swish og Vippps eller noe sånt? Jeg swisher.... Men synes appen til MobilePay er mye bedre enn Vipps Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 (endret) "Gutten min kler nok ikke grønn så bra."Far : Edward , youre not wearing a green suit to church ! Edward : Riddle me this , father.....what is black and white and red all over ? "Thats right kids and you wanna know why.....cuz Im The Riddler , hee hee hee !" (fengselssystemet i Norge minner mye om Gotham City : før du vet ordet av det er dem på frifot selv for bestialske mord) Endret 9. november 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ventetid på sykehus. Har man time 0930 så forventer man å komme inn da, ikke vente til over 1100. Sykehusnorge er generelt elendig med tanke på logistikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå