Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotify har enda sin fantastiske "feature" når man søker opp en låt.

Eksempel: Søkte opp "Polaris" av deadmau5 og trykte play.

 

Neste låt som spiltes var... Polaren Per av Cornelis Vreeswijk.

 

Kanskje dette kom fordi jeg har hørt på Vreeswijk en del (kan noen teste om de får denne etter Polaris av Deadmau5?), men det burde uansett ikke gå etter sangtittel selv om jeg har hørt på det før.

Sjangerbyttet fra electro house til svensk visesang er litt vel voldsomt.

 

Aldri har noen tenkt "jeg vil ha en spilleliste av alle sanger som heter noe lignende"

Lenke til kommentar

Videoer på fb som spiller seg av seg selv. Nei jeg er ikke interessert i denne jævla kjedelige, veldig høye videoen mens jeg scroller nedover fb og blaster musikk... 

 

Samme med Youtube når jeg pauser en video for å se på kommentarer. Så får jeg kanskje en melding på Facebook som jeg svarer på. Når jeg klikker på Youtube-fanen igjen, spilles videoen igjen automatisk slik at jeg må scrolle helt opp igjen og sette den på pause igjen. Irriterende.

Lenke til kommentar

 

Videoer på fb som spiller seg av seg selv. Nei jeg er ikke interessert i denne jævla kjedelige, veldig høye videoen mens jeg scroller nedover fb og blaster musikk... 

 

Samme med Youtube når jeg pauser en video for å se på kommentarer. Så får jeg kanskje en melding på Facebook som jeg svarer på. Når jeg klikker på Youtube-fanen igjen, spilles videoen igjen automatisk slik at jeg må scrolle helt opp igjen og sette den på pause igjen. Irriterende.

 

Merkelig, det skjer aldri meg.

 

Edit: Du har android?

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Kort oppsummering:

 

Han er beskyldt for voldtektsforsøk og seksuell trakassering av gutter i tenåringsalderen. Tror det er 8-9 stykker som har kommet frem til nå. Han skal visstnok ha misbrukt maktposisjonen sin til å ta med unge gutter på private fester og gitt dem alkohol og stoff.

Lokket han de med smågodt og SVÆRE hamburgere mon tro :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Åherre. Skill privatpersoner fra jobben dems. Vær så snill! Alt skal være så overdrevent skånsomt mot alle.

WWE vil jo ikke assosieres med Chris Benoit (han drepte sønnen og kona) eller Hulk Hogan (dog ser jeg ikke bort fra at Hogan dukker opp i fremtida)

Lenke til kommentar

Har du noengang lest innleggene på Facebook-gruppen "Vi som ønsker elbilen dit pepper'n gror"? Det er veldig god underholdning. Man føler seg fort smart i et sånt selskap.

 

 

Ja. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av det. Jeg håper det er trolling, men er redd for at dette er synspunktene til mange folk  :hm:

 

 

 

At folk er så ekstremt negativ til at jeg har kjøpt meg elbil. Hvilken fordel har jeg benyttet meg av som ikke alle andre har anledning til å benytte seg av?

Kanskje de ikke har råd ny/nyere bil men kjører rundt i vrak til 20k? Stort sett slike biler jeg ser kjøre rundt med "nei til bomringen" i vinduet og.

 

 

Syns det er på høy tid selv at elbiler betaler bompenger. Trenger kanskje ikke å betale samme som diesel-bilene, men alt annet enn 0,- hadde vært bra. Hadde jeg sluppet støyen fra klagekoret. Hadde også vært en mer fornuftig avgift å innføre enn vektavgift som foreslås.

Ja. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av det. Jeg håper det er trolling, men er redd for at dette er synspunktene til mange folk  :hm:

 
Lenke til kommentar

Smarte folk skjønner at energien til elbiler må komme fra et sted, at energi ikke uten videre kommer ut av stikkontakten på magisk vis. Reduksjon i lokale utslipp er omtrent den eneste fordelen.

Joda. Ser den. Men ofte glemt er energien det tar å raffinere olje om til bensin og diesel. Faktisk en hel del. Folk ser seg blindt på utslipp oppgitt fra produsent og glemmer at det har gått en god del strøm på veien til drivstoffet er på tanken.

 

 

(her gjelder vel elektrisitet-forbruket for raffinering i england)

 

Informativ video. Sier ikke at elbiler er perfekt, men syns ikke bensin/diesel er noe bedre.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Smarte folk skjønner at energien til elbiler må komme fra et sted, at energi ikke uten videre kommer ut av stikkontakten på magisk vis. Reduksjon i lokale utslipp er omtrent den eneste fordelen.

I norge kan man som forbruker velge nøyaktig hvilket kraftverk som leverer strømmen som kommer ut av stikkontakten.

 

Det er mange fornybare energikilder å velge mellom, da norge produserer mer fornybar energi enn hele vårt samlede energiforbruk.

Lenke til kommentar

At folk er så ekstremt negativ til at jeg har kjøpt meg elbil. Hvilken fordel har jeg benyttet meg av som ikke alle andre har anledning til å benytte seg av?

Er nok misunnelse. Er ikke alle som har råd til El-bil. De som på grunn av dårlig økonomi kjører rundt i 20 år gamle biler at blitt ganske rævkjørt av regjeringen i det siste og kunne nok tenkt seg El-bil. Selv finner jeg hele El-bil opplegget idiotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...