Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bråket rundt utvisningen av Marie Amelie. Hvorfor skal hun få bli, men alle andre som oppholder seg ulovlig bli sendt ut? Ford hun er søt og ser norsk ut? Hva med somalieren som jobber ti timer dagen med å vaske dasser, ingen sier en kjeft dersom han blir kastet ut grunnet ulovlig opphold. Skal vi begynne og IQ teste innvandrere for bare å beholde de smarte? For noe tull. Marie Amelie skulle verdt sendt ut for mange år siden. Regler må gå før følelser.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Bråket rundt utvisningen av Marie Amelie. Hvorfor skal hun få bli, men alle andre som oppholder seg ulovlig bli sendt ut? Ford hun er søt og ser norsk ut? Hva med somalieren som jobber ti timer dagen med å vaske dasser, ingen sier en kjeft dersom han blir kastet ut grunnet ulovlig opphold. Skal vi begynne og IQ teste innvandrere for bare å beholde de smarte? For noe tull. Marie Amelie skulle verdt sendt ut for mange år siden. Regler må gå før følelser.

Bra det er flere fornuftige der ute! Jeg er så utrolig enig med deg!

Lenke til kommentar

Gjør meg ingenting at hun blir. Hvor mange % av alle ulovlige innvandrere i Norge har bachelor- og mastergrad?

Lenke til kommentar

Det var jo en enorm sak i fjor hvor en kvinne fra Filippinene (eller Thailand, husker ikke riktig) som jobbet som vasker på sykehuset her ble kastet ut. Sønnen hennes, en femten år gammel gutt som gikk på skole ble også kastet ut. Vet ikke hvor kjent dette var utenfor Troms, men her var det ihvertfall veldig sterke reaksjoner, blant annet titalls avisoppslag og støttegrupper på Facebook.

Så det somalier-kortet der fungerer ikke i det hele tatt. Alle med mer enn 20 i IQ har vett nok til å forstå at samtlige som bidrar med noe godt til samfunnet bør iallefall VURDERES å få oppholdstillatelse.. Hadde somalieren fått mer oppmerksomhet hadde jo folk reagert lke mye som med Maria Amelies utkastels, tror nå jeg ihvertfall. Hovedgrunnen til reaksjonen rundt Amelies utkastelse vil jeg si har heller lite med hvor søt, smart osv. hun er. Det er sikkert noe med henne som gjør at hun er så godt likt av mannen i gata, men hun kunne sett ut som et dasstroll og det ville ikke utgjort noen forskjell. Hun er meget godt integrert og kunne fått seg en jobb om hun bare hadde fått muligheten. Loven skal overhodet ikke forkastes fordi hun er karismatisk, men da får det gjelde absolutt alle andre innvandrere. Jeg bare synes de som vurderer om innvandrere skal få oppholdstillatelse (Utlendingsnemnda?) er inkompetente når det går masse kriminelle innvandrere rundt i landet og folk som Maria Amelie og somalieren blir kastet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...