;_; Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 IRC regner jeg med. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Bråket rundt utvisningen av Marie Amelie. Hvorfor skal hun få bli, men alle andre som oppholder seg ulovlig bli sendt ut? Ford hun er søt og ser norsk ut? Hva med somalieren som jobber ti timer dagen med å vaske dasser, ingen sier en kjeft dersom han blir kastet ut grunnet ulovlig opphold. Skal vi begynne og IQ teste innvandrere for bare å beholde de smarte? For noe tull. Marie Amelie skulle verdt sendt ut for mange år siden. Regler må gå før følelser. 6 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) I alle dager... Bruker 1.000.000 kroner på elggevirer langs dødsvei - Skal forhindre ulykker, mener Statens vegvesen Endret 13. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Dog, dog dog, dog, dog. Dog skal jeg gjøre lekser, dog skal jeg ut, dog skal jeg gjøre ditten og dog skal jeg gjøre datten. Hva er det med dog? Får det folk til å føle seg smartere? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Dog, dog dog, dog, dog. Dog skal jeg gjøre lekser, dog skal jeg ut, dog skal jeg gjøre ditten og dog skal jeg gjøre datten. Hva er det med dog? Får det folk til å føle seg smartere? Det får tydeligvis folk til å føle seg fryktelig smart å bruke ordet feil. Dette er dog helt bak mål. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 IQ tester er gjort av forskjellige folkeslag, var vel aborginerne som kom ut dårligst med en gjennomsnitts iq på noen og 60, eller hva det nå var. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Bråket rundt utvisningen av Marie Amelie. Hvorfor skal hun få bli, men alle andre som oppholder seg ulovlig bli sendt ut? Ford hun er søt og ser norsk ut? Hva med somalieren som jobber ti timer dagen med å vaske dasser, ingen sier en kjeft dersom han blir kastet ut grunnet ulovlig opphold. Skal vi begynne og IQ teste innvandrere for bare å beholde de smarte? For noe tull. Marie Amelie skulle verdt sendt ut for mange år siden. Regler må gå før følelser. Bra det er flere fornuftige der ute! Jeg er så utrolig enig med deg! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Correct me if I'm wrong, men jeg har ikke den fjerneste anelse av hvor og når og hvordan jeg skal bruke ordet "dog". Den eneste gangen jeg bruker ordet "dog" er når jeg sier "Yo dog", "hot dog" og "dog" på engelsk Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 dog=hund. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 At jeg skulle endre min innlevering på It's learning, ved å legge til en beskjed. Når jeg hadde skrivd inn mine tanker, trykket jeg da på "OK", og vedlegget forsvant.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Bråket rundt utvisningen av Marie Amelie. Hvorfor skal hun få bli, men alle andre som oppholder seg ulovlig bli sendt ut? Ford hun er søt og ser norsk ut? Hva med somalieren som jobber ti timer dagen med å vaske dasser, ingen sier en kjeft dersom han blir kastet ut grunnet ulovlig opphold. Skal vi begynne og IQ teste innvandrere for bare å beholde de smarte? For noe tull. Marie Amelie skulle verdt sendt ut for mange år siden. Regler må gå før følelser. Gjør meg ingenting at hun blir. Hvor mange % av alle ulovlige innvandrere i Norge har bachelor- og mastergrad? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Bråket rundt utvisningen av Marie Amelie. Hvorfor skal hun få bli, men alle andre som oppholder seg ulovlig bli sendt ut? Ford hun er søt og ser norsk ut? Hva med somalieren som jobber ti timer dagen med å vaske dasser, ingen sier en kjeft dersom han blir kastet ut grunnet ulovlig opphold. Skal vi begynne og IQ teste innvandrere for bare å beholde de smarte? For noe tull. Marie Amelie skulle verdt sendt ut for mange år siden. Regler må gå før følelser. Det var jo en enorm sak i fjor hvor en kvinne fra Filippinene (eller Thailand, husker ikke riktig) som jobbet som vasker på sykehuset her ble kastet ut. Sønnen hennes, en femten år gammel gutt som gikk på skole ble også kastet ut. Vet ikke hvor kjent dette var utenfor Troms, men her var det ihvertfall veldig sterke reaksjoner, blant annet titalls avisoppslag og støttegrupper på Facebook. Så det somalier-kortet der fungerer ikke i det hele tatt. Alle med mer enn 20 i IQ har vett nok til å forstå at samtlige som bidrar med noe godt til samfunnet bør iallefall VURDERES å få oppholdstillatelse.. Hadde somalieren fått mer oppmerksomhet hadde jo folk reagert lke mye som med Maria Amelies utkastels, tror nå jeg ihvertfall. Hovedgrunnen til reaksjonen rundt Amelies utkastelse vil jeg si har heller lite med hvor søt, smart osv. hun er. Det er sikkert noe med henne som gjør at hun er så godt likt av mannen i gata, men hun kunne sett ut som et dasstroll og det ville ikke utgjort noen forskjell. Hun er meget godt integrert og kunne fått seg en jobb om hun bare hadde fått muligheten. Loven skal overhodet ikke forkastes fordi hun er karismatisk, men da får det gjelde absolutt alle andre innvandrere. Jeg bare synes de som vurderer om innvandrere skal få oppholdstillatelse (Utlendingsnemnda?) er inkompetente når det går masse kriminelle innvandrere rundt i landet og folk som Maria Amelie og somalieren blir kastet ut. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Hva har "årets nrordmann" gjort for landet? Aldri hørt navnet før. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Hun er ingen "nordmann". Hun er ikke engang en norsk statsborger. Er bare den kommunistavisa som har kåret henne som "årets nordmann". 2 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Såpass skjønner jeg, men hva begrunner de det med? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Anarchy 2013 gogo Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Noe tullball for å protestere mot utkastelsen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Men tingen jeg ikke ser; Hun er flink, og hun har Bachelor eller Master grad(?). Hvorfor får hun nektet asyl, men vi slipper inn en random muslim, som verken gidder å få seg jobb eller lære seg norsk. De får komme inn! Endret 13. januar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Som det har blitt spurt før. Hvorfor får folk som Krekar bli, men ikke folk som henne? Men dette blir vel feil tråd. Irriterende. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2011 Det er sikkert fordi Jens skal ha litt mus innimellom, tviler på at han får det av Krekar. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå