Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At naboen ikke bryr seg om advarslene, om å ikke feste midt på natten. Han har fodt tonne vis av advarsler fra meg. :mad: :mad:

Måtte snakke til naboen her i går kveld også. Det skal være stille kl. 23 ifølge reglene til borettslaget, det driter de fullstendig i og skylder på at vi pleier å spille høy musikk flere ganger i uka etter 23, noe vi aldri har gjort siden vi flyttet inn engang. Prøvde å si ifra på en høflig måte men de var ikke interessert, så  ringte politiet og de tok seg av det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Åherre. Skill privatpersoner fra jobben dems. Vær så snill! Alt skal være så overdrevent skånsomt mot alle.

Blir litt dumt når privatpersonene gjør det på jobbarenaen.
Lenke til kommentar

Av flere forskjellige kvinnelige kollegaer har jeg fått tilbud om sex etter jobb, tilbud om "overnatting" hånd på låret og flere samtaler har endt opp som direkte tilnærmelser fra motparten. Det var det jeg kom på i farten. Sikkert mye mer som jeg ikke har tenkt over engang.

IKKE èn eneste gang har det vært i min villeste fantasi å gå å sutre over dette.

Ikke har jeg blitt krenket eller følt meg trakkasert. Som en annen skriver ; Suck it up !!

Men i dette politisk korrekte, feminine og lettkrenkede molbo-landet stappfullt av skjøre og sårbare snowflakes bør jeg muligens klage til sjefen eller lage en trist Facebookstatus?

 

Alle de som blir så krenket hele tiden over alt mulig rart her er en beskjed til dere: Kjøss meg i ræva og

R.O.T I.N. H.E.L.L.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke greit. Om det stemmer er han en kvalm dritt å får vi håpe han får lovens strengeste straff.

 

Det som heller ikke er greit er når privilegerte vestlige kvinner sitter å virkelig må kjenne etter; Har jeg opplevd noe krenkende?

 

Uskyldige jentebarns kjønnsorgan blir skåret i og sydd igjen med skitne redskaper. Kvinner blir daglig voldtatt og drept på de mest bestialske måter. Sånn for å se det i perspektiv.

 

At andre har det verre rettferdiggjør ikke seksuell trakassering så det bør og skal rapporteres.

Men generelt i livet; Hva skjedde med å ha litt humor, selvironi, være litt rundkantet og folkelig?

En møter på veldig mange situasjone ila en uke hvor man kan velge å la seg krenke, eller velge å gi faen.

Jeg gir faen.

 

Om noe blir direkte ubehagelig kan man si i fra til vedkommende om å slutte opp med det der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kort oppsummering:

 

Han er beskyldt for voldtektsforsøk og seksuell trakassering av gutter i tenåringsalderen. Tror det er 8-9 stykker som har kommet frem til nå. Han skal visstnok ha misbrukt maktposisjonen sin til å ta med unge gutter på private fester og gitt dem alkohol og stoff.

Helt vanlig oppførsel med andre ord. Msibrukt maktposisjonen sin liksom, disse småguttene har sikkert ikke vært så veldig uskyldige som de skal ha det til.

 

Uansett, jeg mener at det er en grunnleggende rett at man er uskyldig til det motsatte er bevist. At Spacey har vært litt frampå skal få så enorme konsekvenser for han og hele crewet bak HoC er hårreisende. Det er snakk om hundrevis av folk som må sette livet sitt på vent på grunn av et par veike folk ikke tålte å få litt oppmerksomhet for 30 år siden. Idiotisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...