Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spotify er en mye bedre "deal" enn å kjøpe 1 cd i måneden

Hva om du har 3-4 band du hører masse. Og etter 1år har du da 12-15 CDer med alle sangene (eller lagt inn på PCen og lagt filene over på iPod, mobil osv derifra)   Eller avslutte spotify og sitte igjen med ingenting? 

Du har forsåvidt ett poeng der

Finnes mindre lovlige alternativer, om en uansett skal legge sangene på PCn, enklere enn å rippe de selv

Lenke til kommentar

Det er sant, og nå   kjøper jeg mye mere enn bare 10-15CDer i året. 
Jeg bare elsker det fysiske, så kjøper spill og CD og filmer osv alt i "fast form" :)    

Bare nå flytta jeg et år pga studier og hadde ikke plass å ta med slike ting i flyttelasset og endte derfor opp med spotify og youtube, men må leve med en liten reklame av og til. 

Lenke til kommentar

Spotify fremfor fysisk medie:

+ Musikken er tilgjengelig der og da, uten å måtte dra noe sted/vente på levering

+ Fast, relativt lav pris

- Enkelte artister er ikke tilgjengelige

- Kvalitet

De to negative sidene er neglisjerbare for meg, jeg finner 99% av alt jeg trenger.

Jeg har heller ikke anlegg til å høre særlig forskjell på Spotify og CD, og hører dessuten aller mest på musikk i farta, enten i bilen eller med plugger i ørene.

Lenke til kommentar

https://www.dagbladet.no/kultur/na-er-rollelista-til-nyinnspillingen-av-lovenes-konge-komplett/68845729

Vet ikke om jeg skal være glad eller gremmes. Synd at griskhet skal ødelegge alt det gode vi har. Hvorfor kan de ikke bare la originalene være for seg og forbli klassikere? Håper virkelig de ikke roter det til (høflig sagt), og vi får noe som faktisk overgår nyinnspillingen av Jungelboken. Den var faktisk ikke så aller verst. Og så er det å holde seg tro til originalene men samtidig komme med nytt også.

Har også blandede følelser til rollelista egentlig. Håper faktisk de prøvde å få flere av originalen tilbake og hadde gode unnskyldninger til å ikke bli med. Seth Rogen som Pumbaa? Jaja.... :hrm: Rowan Atkinson burde iallfall ha kommet tilbake.

Gjenstår å se neste år hva dette blir av da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enig. Støtter de fult ut når de avslutter sitt samarbeid med fyren,men å fjerne alt han har gjort blir litt lukke øya for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...