Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den unge usikre jenta bak kassa på kiwi spurte med et smil og vennlig tonefall kunden foran meg om han vil ha kvittering, han gadd ikke svare engang.

Følte seg vel jævlig viktig der han sto med den støgge dressen sin å trodde han var for fin til å svare kassadamen. Helvetes drittfyr.

 

Hun bør være tydligere i talen og mer bestemt.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gleder meg til å se første episode.. Håper å få sett den ikveld om kona orker etter jobb.

 

Fikk sett ferdig en hel epsiode Crown på mobilen igår delt på iforigår og idag...

Skulle helst sett den i stuekinon, men kona liker ikke Crown....

 

Ser serie på telefonen fordi kona ikke liker den? Altså..

Enkelt, står ofte på barne-TV også.. familie liv

Lenke til kommentar

Den unge usikre jenta bak kassa på kiwi spurte med et smil og vennlig tonefall kunden foran meg om han vil ha kvittering, han gadd ikke svare engang.

Følte seg vel jævlig viktig der han sto med den støgge dressen sin å trodde han var for fin til å svare kassadamen. Helvetes drittfyr.

 

Ikke døm for hardt uten å vite... Det kan være tilfelle av seriøs angst eller stress/elendig humør.

 

Jeg synes det er værre at den gamle kassadama på Coop ikke sier hei i kassa når jeg sier hei.

 

Tror det er rasisme fordi jeg er norsk..

 

Det synes jeg var veldig ubehagelig. Men nå er jeg like iskald tilbake.. hilser ikke, takker ikke. Ikke et ord, sånn hun vil ha det.

 

Så det er værre den andre veien..

Lenke til kommentar

Helt Ok å ikke ville småkjatre med Gud og hvermann det vil ikke jeg heller, men om la oss si en nabo hilser, så hilser jeg tilbake.

Et kort "hei" klarer alle.

Har ikke erfart det du sier men har observert så elendig kundebehandling ja.

Det er ganske enkelt; Møter man noen ved jevne mellomrom og eller har noen relasjon til, så er det normalt å si hei når man ses.

Også greit å hilse på hvem som helst man trenger ikke ha noe spesiell grunn heller.

Som ukjente som kassadama, naboen, folk på jobb, på tur i fjellet.

Kollegaer. Hva går det av folk som kommer inn i et rom med la oss si 5-10 nære kollegaer å ikke hilser? Eller enda verre; ikke hilser tilbake.

Det er frekt i tillegg tyder det på lav eq.

 

Hørselsskadede eller andre funksjonshemmede er selvsagt unnskyldt.

Endret av Hekk-Tor
Lenke til kommentar

Han var antagelig kun frekk. Har jobbet i kassa selv og herregud så mye dritt. Folk er totalidioter. Frekke og ufyselige.

 

Folk kan ha en fucket up dag, dødsfall i famile, samlivsbrudd, elendig humør eller helt angst, eller børsen har krasjet....

Dersom noen av disse er happy go go lucky smile så er det heller noe annet galt med de annet enn dårlig humør, eller de er sosiopater eller kjølige.

 

Feks hilser du pent og svarer uanset om kona, søstera er død, eller du nettopp har gått konkurs? Det ville vært unormalt.

 

Det at en person har en dårlig dag og ikke svarer... Kan være et sunnhetstegn. Vi er bare mennesker ting skjer i livene våre.

 

Jeg har faktisk sett folk som agerer annerledes enn å ikke svare på tiltale.. De kan være truende og svare hissig. DET ER værre...

 

Jeg har større krav til folk i kassa, en hvermannsens forskjellige humør.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett folk som har skreket til kassa og spurt hvorfor det ikke er noe jævla drikke ved kassa...

 

Når man har en offentlig jobb, buss, butikk, politi osv så må man forberede seg på å møte mye forskjellige folk i forskjellige situasjoner. Det er noe man må lære seg til...

 

Folk er syke, folk er happy, folk kan være fulle, folk kan glemme koden, kjøpe feil vare, kan være hissige, triste osv osv.. 

 

Ja det er mye rare tilstander. Men folk må nesten i butikken uansett, noen ganger hadde det nok vært best at de drøyde en dag....

 

Men generelt vil jeg si at flesteparten av oss hilser normalt og takker.. og så er det jo ting som skjer..

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lagt merke til at tannleger og leger oftest ikke hilser tilbake, hvis du hilser når du passerer dem på gata.

Det var noe jeg la merke til tidlig, derfor har jeg en oppfatning om at man helst ikke skal hilse på de?

At det faktisk er upassende? :hmm:

Leger har gjerne 1000 pasienter. Med mindre du er veldig ofte innom er det ikke sikkert de husker deg. Spesielt ikke i et annet miljø enn kontoret deres.

 

Ellers setter jeg pris på at Dr. Spesialist på rare hudsykdommer ikke hilser på meg på gata. Greit å ta lege-pasientkonfidensialitet seriøst.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...